Seksikumppanien määrä (noin 30-vuotiaat)
Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut elämäsi aikana noin 30 -vuotias?
Kommentit (109)
Ruutuvihko loppui, sitten en enää jaksanut pitää kirjaa.
Lopetin laskemisen joskus kaksvitosena, kun mentiin satoihin kumppaneihin.. enkä ole edes mikään adonis vaan tavallinen keskivartalolihava suomalainen mies.
10 joista 2 oli naisia.
Mielestäni aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
29v nainen, 18 kumppania
Eli sulle kelpaa kuka vaan kun saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
10, joista 8 oli yhden vuoden sisällä, oli melko tasoton ja "itsearvostukseton" vuosi 19-vuotiaana... Kolme miestä on olleet sen arvoisia ja kokemukset heidän kanssaan riittäisi oikein hyvin. Ainiin yhden kerran olin myös naisen kanssa (sekin 19-vuotiaana ), jos pääsisin ajassa taakse päin niin vaipuisin koomaan tuoksi ajaksi, tulipa traumatisoitua ja kasvettua. Viimeisin eli mieheni riittää loppu elämäksi <3
N27
Kiitos alapeukuista, alapeukutin itsekin.
30-vuotiaana n. 30, joista 4 pitempiä suhteita. Kolmasosa luvusta oli jo tullut alaikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
30-vuotiaana n. 30, joista 4 pitempiä suhteita. Kolmasosa luvusta oli jo tullut alaikäisenä.
Sama!
6/ 30v. Naimisissa olen ollut jo seitsemän vuotta.
Suunnilleen 6 oli ollut 30-vuotiaana, nyt yksi enemmän.
T:n39
Varmaan joku 70. Naisten iskeminen baarista on vaan niin siistii.
Varmaan n. 13-15? Joista 5 on tullut viimeisen kymmenen vuoden aikana.
N
7 on kertynyt 40 vuoden ikään mennessä.
Kaikki parisuhteissa.
Toivottavasti ei tule enempää.
Kaksi kumppania. Toinen näistä lapsen äiti. Olen eronnut yli viisi vuotta sitten ja edellisen kerran seksiä ollut elämässäni vuonna 2015. Näin se elämä heittelee. Eihän tuo ideaali tilanne ole mutta näillä mennään.
M38
Heheh, kaikki kenellä se 15+ kumppaneita saa alapeukkuja :'D Se siitä seksuaalisests tasa-arvosta, nainen on jakorasia jos kumppaneita kertyy vaikka keskimäärin 1 per 1 vuosi ;)
3 oli siinä iässä ollut