Seksikumppanien määrä (noin 30-vuotiaat)
Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut elämäsi aikana noin 30 -vuotias?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä rakastan näitä ketjuja joiden tarkoitus on vain slutsheimata naisia, joilla on ollut useita kumppaneita. Vai mitä sä Ap ajattelit sillä tiedolla tehdä?
Entäpä jos käyttäisit aikaasi suomen opiskeluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on 32v ja 400, niin täytyy olla alan ammattilainen. Eihän tuohon lukuun riitä edes vaihto kerran viikossa. Jos joka viikoloppu 2 kanssa, niin alkaa piisaamaan. Aikamoista...
Jaa niin itsellä oli 32v kohdalla 1 nyt 2. Että yks kummallekin vuostuhannelle.
Sä et ole kovin häävi matematiikassa. Vuodessa on 52 viikkoa. Jos ko. henkilö on aloittanut seksielämän vaikka 17 vuotiaana, hän on ollut seksuaalisesti aktiivinen 15 vuoden ajan. 400/15=26,7, eli sanotaan 27 miestä per vuosi. Tämä on keskimäärin 1 mies per 2 viikkoa. On mahdollisesti aloittanut seksielämänsä aiemminkin. Lisäksi toisinaan miehiä saattaa olla useampi kerrallaan, ne vasta hauskoja settejä ovatkin:)
Äläpä. Itse olen kerran ollut kolmen miehen käsittelyssä ja ne vasta olivat haustat mökkibileet:) Ehkä vielä joskus uudestaan...
50 vuotiaaksi kaksi. Sen jälkeen useampi ulkomaan reissuilla, nyt 59v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä rakastan näitä ketjuja joiden tarkoitus on vain slutsheimata naisia, joilla on ollut useita kumppaneita. Vai mitä sä Ap ajattelit sillä tiedolla tehdä?
Entäpä jos käyttäisit aikaasi suomen opiskeluun?
Mä osaan jo suomea, siksi opiskelen nyt finglishiä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 35v, noin 60 kumppania.
Miehet ottaa ja naiset antaa, niinkö :D Eli olen antanut 60:lle? Mitäs jos otinkin 60?
Sterotypiat roskiin, et voi päätellä tästä luvusta mitään syvällisempää minun persoonallisuudestani.
Mä olen myös miettinyt tätä kuinka nurinperinen tämä näkökulma on. Mieshän siinä antaa munaa. Minä olen se joka otan sen munan vastaan. Eli mies antaa, minä otan.
Kolmekymppisenä minulla oli ollut kolme kumppania, kaikki parisuhteita. Nyt 10 vuotta myöhemmin kumppaneita on tullut kaksi lisää, nykyinen mieheni ja sitä ennen yksi säätö.