Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikumppanien määrä (noin 30-vuotiaat)

Vierailija
27.01.2019 |

Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut elämäsi aikana noin 30 -vuotias?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v nainen ja rehellisesti tänne uskallan myöntää että puhutaan yli 400 ainakin...varmaan aika paljon enemmänkin saattaa olla.

Vierailija
82/109 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka saatana tollasia laskee? :D

Ehkä sellainen ei laske, joka käyttää toisia ihmisiä kuin hyödykkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä hupuja!itsellä 1.

Vierailija
84/109 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa harrastanut seksiä 10+ vuotta. Sitä ennen yhden kanssa käsi ja suupeliä harrastanut.

Mies35

Vierailija
85/109 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tarkka luku tiedossa kyllä!

39 kpl! Neljäkymmentä oli tavoitteena, mut nyt oon jumittunu jo useammaksi vuodeksi tähän yhteen :)

M36

Vierailija
86/109 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

M36

Vierailija
87/109 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

29v nainen, 18 kumppania

Eli sulle kelpaa kuka vaan kun saa seksiä.

Jos hän on harrastanut seksiä noin 10 vuotta, olisi hänellä ollut 1,8 seksikumppania per vuosi. Sekö on siinä tapauksessa, että kuka vaan kelpaa? Taidat ajatella miehille eri säännöt....

Vierailija
88/109 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 oli ollut 30 ikävuoteen mennessä ja sama määrä yhä. Kuudennen kanssa olen jakanut elämäni jo yli vuosikymmenen ajan.

N40

Vierailija
89/109 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32v nainen ja rehellisesti tänne uskallan myöntää että puhutaan yli 400 ainakin...varmaan aika paljon enemmänkin saattaa olla.

Koska aina sanotaan, että aina haukutaan niin nyt sanon että upeaa! 

Mun mielestä on hienoa, että seksi maistuu ja erilaiset kumppanit kiinnostaa. Toivottavasti jatkossakin. Vaikka joskus joku politikko sai kauhean somekohun aikaan millä lie seksitalkoon sanomallaan. Olen kyllä siinä mielessä samaa mieltä, että maailma olisi oikeasti raukeampi paikka, jos ihmiset harrastaisivat seksiä enemmän. :)

Vierailija
90/109 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 Ja 15 vuotiaasta eteenpäin about 10 kumppania vuodessa, jostai ehkä 10 vakituisempaa. Loppua ei näy, koska en aio perhettä perustaa.

Vierailija
91/109 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko paha mieli?[/quote]

Miksi mulla tulisi paha mieli? Sä todennäköisesti itse aloitut tämän ketjun, ihan vain päästäksesi haukkumaan naisia. Se on aika surullista. Ja sinä, "siveä, koskematon ja puhdas" (eli kukaan ei ole koskaan antanut sulle, vaikka joskus olet yrittänyt kinunuta) olet katkera ja yksinäinen, ja purat sitä vihaamalla naisia, jotka ei kysele yhteiskunnalta miten he saavat käyttäytyä. Mulla on taustalla aivan ihania, intensiivisiä ja uskomattomia seikkailuita ja elämyksiä, joita on kiva muistella. Eikä ainakaan toistaiseksi kukaan poikaystävä ole multa lukuja kysellyt, eli parisuhteesenkin olen kelvannut vallan mainiosti. Suurin osa miehistä ei oikeasti ole noin katkeria ja vihamielisiä kuin sinä. Keskittyisit mielummin niihin omiin seksikokemuksiisi ja antaisit muiden elää elämänsä miten haluavat. Mitä mun panemiset oikeasti sulle kuuluu?[/quote]

Musta tuntuu, että usein se huoraksi tai pleieriksi haukkuja on oma takaraivo. 

Vierailija
92/109 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolenkymmentä, eli ei montaakaan. Pari lyhyttä juttua, sitten monivuotinen seurustelu, sitten yksi yhden yön juttu, ja sitten tapasinkin tulevan puolisoni ja olin 28 v kun mentiin naimisiin.

Vierailija
93/109 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N27 ja 20 kumppania.

Vierailija
94/109 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 32v ja 400, niin täytyy olla alan ammattilainen. Eihän tuohon lukuun riitä edes vaihto kerran viikossa. Jos joka viikoloppu 2 kanssa, niin alkaa piisaamaan. Aikamoista...

Jaa niin itsellä oli 32v kohdalla 1 nyt 2. Että yks kummallekin vuostuhannelle.

Vierailija
95/109 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko paha mieli?

Miksi mulla tulisi paha mieli? Sä todennäköisesti itse aloitut tämän ketjun, ihan vain päästäksesi haukkumaan naisia. Se on aika surullista. Ja sinä, "siveä, koskematon ja puhdas" (eli kukaan ei ole koskaan antanut sulle, vaikka joskus olet yrittänyt kinunuta) olet katkera ja yksinäinen, ja purat sitä vihaamalla naisia, jotka ei kysele yhteiskunnalta miten he saavat käyttäytyä. Mulla on taustalla aivan ihania, intensiivisiä ja uskomattomia seikkailuita ja elämyksiä, joita on kiva muistella. Eikä ainakaan toistaiseksi kukaan poikaystävä ole multa lukuja kysellyt, eli parisuhteesenkin olen kelvannut vallan mainiosti. Suurin osa miehistä ei oikeasti ole noin katkeria ja vihamielisiä kuin sinä. Keskittyisit mielummin niihin omiin seksikokemuksiisi ja antaisit muiden elää elämänsä miten haluavat. Mitä mun panemiset oikeasti sulle kuuluu?

Musta tuntuu, että usein se huoraksi tai pleieriksi haukkuja on oma takaraivo. 

No ei, kun itseasiassa se on hyvin usein tämä ympäröivä yhteiskunta. Jos lueskelet tätä ketjua enemmänkin, niin huomaat kuinka useampaa naista ollaan solvattu heidän kumppaniensa lukumäärän perusteella. Se ei ole takaraivo, vaan edelleen vallalla olevat asenteet.

Vierailija
96/109 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 32v ja 400, niin täytyy olla alan ammattilainen. Eihän tuohon lukuun riitä edes vaihto kerran viikossa. Jos joka viikoloppu 2 kanssa, niin alkaa piisaamaan. Aikamoista...

Jaa niin itsellä oli 32v kohdalla 1 nyt 2. Että yks kummallekin vuostuhannelle.

Sä et ole kovin häävi matematiikassa. Vuodessa on 52 viikkoa. Jos ko. henkilö on aloittanut seksielämän vaikka 17 vuotiaana, hän on ollut seksuaalisesti aktiivinen 15 vuoden ajan. 400/15=26,7, eli sanotaan 27 miestä per vuosi. Tämä on keskimäärin 1 mies per 2 viikkoa. On mahdollisesti aloittanut seksielämänsä aiemminkin. Lisäksi toisinaan miehiä saattaa olla useampi kerrallaan, ne vasta hauskoja settejä ovatkin:)

97/109 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 30v aikoihin edelleen oli se yks ja ainut, nyt tähän ikään tullessa niin määrä on jopa nelinkertaisunut ... ja vielä ajattelin ainakin sen viidennenkin koittaa jos se olis pysyvämpää sorttia.

Vierailija
98/109 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

N50

Vierailija
99/109 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivuosina 14-19 oli kaiketi n. 25. 19v menin avioon ja sen jälkeen on tullut vain 2-3 vuodessa. Näistä aina talvilomalla yksi ihana musta, useimmiten Keniassa. Nyt saldo lienee n. 50, aika vähän.

N33

Vierailija
100/109 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

49-vuotiaaksi oli yksi, nyt on neljä.

M52