Seksikumppanien määrä (noin 30-vuotiaat)
Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut elämäsi aikana noin 30 -vuotias?
Kommentit (109)
Kolme kumppania. Ex-tyttöystävä, eräs säätö ja nykyinen. Neljäs oli tosi lähellä. Sain todella kauniin nuoren naisen mukaani jatkoille, mihin mentiin minä, hän ja mun kaveri. Mutta ei lähtenyt. Ei vaikka mitä yritin. Liian humalassa ja piste. Kaikista ilkeintä oli se, että tämän nainen alkoi tehdä sellaisia mistä olin ehkä vain haaveillut.
Mutta nyt "vanhana" nelikymppisenä edelleen harmittaa kun 25v Sami ei saanut sitä toimimaan...
1. Aloin seurustella ensimmäisen poikaystäväni kanssa 18-vuotiaana ja ollaan edelleen yhdessä. Olen 31v.
Rupesin ylä-asteella seurustelemaan ihanan pojan kanssa ja näin 27 vuotiaana olen edelleen samassa suhteessa, eli 1.
Olen ollut kahden miehen ja yhden naisen kanssa, eli yhteensä 3 kumppania. N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28v nainen, 18 kumppania
Suomeksi sanottuna olet melkoinen jakorasia.
miksi tartuit juuri tähän, vaikka ekalla sivulla 28v. mieskin ilmoitti että on ollut 50 naisen kanssa?
Silloin oli jotain 14, riippuu minkä laskee mukaan. Yli kymmenen joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Heheh, kaikki kenellä se 15+ kumppaneita saa alapeukkuja :'D Se siitä seksuaalisests tasa-arvosta, nainen on jakorasia jos kumppaneita kertyy vaikka keskimäärin 1 per 1 vuosi ;)
Joo, näistä aina lopulta tulee niitä sheimausketjuja, joissa joku 34v neitsytpoika haukkuu jakorasiaksi kaikki naiset, joilla on ollut useampi kumppani. Välilä joku panojannu käy brassailemasssa jollain 50+ saaliilla, mutta tuleeko niihin kommenttia? No ei tietenkään.
Itse en vastaa muuta kuin, että on tullut n*ssittua, toisinaan olen p*nnutkin ja joskus jopa rakastellut. Ja hauskaa on ollut:)
Ps. Neitsytpoika, et sinäkään ole mun tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28v nainen, 18 kumppania
Suomeksi sanottuna olet melkoinen jakorasia.
miksi tartuit juuri tähän, vaikka ekalla sivulla 28v. mieskin ilmoitti että on ollut 50 naisen kanssa?
Varmaan siksi, kun oli ensimmäinen vastaaja. Ei kannata nyt uhriutua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heheh, kaikki kenellä se 15+ kumppaneita saa alapeukkuja :'D Se siitä seksuaalisests tasa-arvosta, nainen on jakorasia jos kumppaneita kertyy vaikka keskimäärin 1 per 1 vuosi ;)
Joo, näistä aina lopulta tulee niitä sheimausketjuja, joissa joku 34v neitsytpoika haukkuu jakorasiaksi kaikki naiset, joilla on ollut useampi kumppani. Välilä joku panojannu käy brassailemasssa jollain 50+ saaliilla, mutta tuleeko niihin kommenttia? No ei tietenkään.
Itse en vastaa muuta kuin, että on tullut n*ssittua, toisinaan olen p*nnutkin ja joskus jopa rakastellut. Ja hauskaa on ollut:)
Ps. Neitsytpoika, et sinäkään ole mun tyyppiä.
Tuliko paha mieli?
4.
Olen kylläkin jo 48, mutta kun seksikumppaneiden lukumäärä ei ole kasvanut yli kahteenkymmeneen vuoteen, niin katsoin voivani vastata.
N34, parisenkymmentä, yhtään en kadu :)
Olen 33v nainen, ja pakko myöntää että en todellakaan tiedä, muistan ehkä n.25, mutta kännipanoja On varmaankin saman verran lisää. On tullut nuorena oltua melko huolimaton.
Seitsemän, joista kahden kanssa ei menty yhdyntään saakka.