Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän oikeasti vain yhden miehen joka on hakenut avioeroa

Vierailija
27.01.2019 |

kaikissa muissa tietämissäni eroissa hakijana on ollut nainen.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ja aika monta eroa nähnyt, myös itsellä kokemusta.

Vierailija
2/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haki musta eron..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
4/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden, joka lähti avoliitosta. Onko näitä tapauksia sitten enemmän?

Vierailija
5/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari mies kaveria on hakenu eron.

Alkoholismia ja mielenterveysongelmaa oli rouvilla.

Vierailija
6/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan miehet pettää usein ja pitävät "kakkosnaista", eroa eiväthae vaan vaimon on tehtävä sekin työ. Tai mies elää vuodesta toiseen huonossa suhteessa koska ei saa aikaseksi hakea eroa, ovat siis saamattomia ja odottavat taas naisen hoitavan homman.

Vierailija
7/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat aika saamatonta sakkia, kun pitäisi tehdä päätös avioerosta. Useimmat odottavat naisen hoitavan eron, vaikka itsekin haluaisivat erota.

Vierailija
8/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minunkin.

20 yhteisen vuoden jälkeen olin hänelle liian tuttu ja turvallinen.

Minä rakastin häntä täydestä sydämestäni, mutta valitettavasti se oli yksipuolista. Olin hänelle vain käyttöesine, jonka hän halusi vaihtaa uuteen ja jännittävämpään.

Vierailija
9/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Still sad........... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minunkin.

20 yhteisen vuoden jälkeen olin hänelle liian tuttu ja turvallinen.

Minä rakastin häntä täydestä sydämestäni, mutta valitettavasti se oli yksipuolista. Olin hänelle vain käyttöesine, jonka hän halusi vaihtaa uuteen ja jännittävämpään.

No onnistuiko löytämään?

Vierailija
10/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan miehet pettää usein ja pitävät "kakkosnaista", eroa eiväthae vaan vaimon on tehtävä sekin työ. Tai mies elää vuodesta toiseen huonossa suhteessa koska ei saa aikaseksi hakea eroa, ovat siis saamattomia ja odottavat taas naisen hoitavan homman.

Juuri näin! Työkaverini mies jäi kiinni pitkästä salasuhteesta, muutti uuden naisen luo, mutta ei suostunut allekirjoittamaan eropapereita. Pakoili jopa tiedoksiantoa, lopulta allekirjoitus käytiin hakemassa ovelta ulosottomiehen avulla.

Suurimmassa osassa eroja mies vetää jarrut pohjaan, eikä eväänsä hetkauta asioiden edistämiseksi, vaikka ei toisaalta tee mitäön avioliiton pelastamiseksikaan. Esim. lopeta salasuhdetta.

Vierailija
11/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies alkoholisoitui, kävi töissä, mutta viikonloput ja lomat meni kavereiden kanssa juopotellessa. Sinne meni rahatkin, kun tilipäivänä piti esittää rahamiestä ja tarjota kavereille. Vaimo hoiti lapset ja maksoi elämisen. Sitten miehen ryyppyputket alkoivat haitata töitä niin paljon, että olisi pitänyt lähteä hoitoon. Ei kiinnostanut ja mies irtisanottiin. Siinä vaiheessa vaimokin katsoi parhaaksi hakea eroa. Mies on katkera eksälleen, kun otti eron hyvästä miehestä vaikka mies niin rakasti vaimoaan.

Vierailija
12/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi. Toinen oli paranoidisen mustasukkainen ja kuvitteli vaimollaan olevan suhde joka ikisen miespuolisen henkilön kanssa. Toinen oli isäni, jolla oli toinen nainen 10 vuotta ennen eroa.

Vierailija
13/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet tietää että jos ero tulee niin se voi tarkoittaa hyvin vuosien vastentahtoista yksinäisyyttä.

Siinä missä jopa +40v kurppa saa tinderistä penistä ovista ja ikkunoista niin mies ei saa ketään.

Ironista on, että se "+40v kurppa" ei yleensä kuitenkaan halua penistä ovista ja ikkunoista, vaan parisuhteen luotettavan, kypsän ja samanhenkisen kumppanin kanssa. Sellaisen löytäminen on valitettavasti paljon vaikeampaa kuin peniksen.

Vierailija
14/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojenkin mukaan naiset hakevat eroa miehiä useammin. Tilastot eivät kuitenkaan kerro, miksi näin on. Tähän on varmasti tulkitsijasta riippuen monia erilaisia vastauksia. Monien jätettyjen miesten suosiman selitysmallin mukaan naiset eivät kestä arkea vaan haaveilevat täydellisestä elämästä ja eroavat, kun elämä ei vastaakaan kuvitelmia. Toinen selitys on, että naiset panostavat keskimäärin enemmän parisuhteeseen ja arjen pyörittämiseen ja lopulta väsyvät taakkansa alla.

Vierailija
15/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

En pystynyt olemaan uskollinen.

Vierailija
16/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeille läskiperseille on tehty ero aivan liian helpoksi. Tässä tämä lyhykäisyydessään.

Vierailija
17/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on haluttomia laittamaan elämää uusiksi ja hoitamaan eroon liittyviä käytännön asioita, asunnon myytiä, ositusta jne. Kitkuttelevat mielummin huonossa liitossa ja aloittavat salasuhteita.

Miehellä joka hakee eroa, on yleensä se uusi nainen katsottuna. Sinne voi muuttaakin suoraan ovesta sisään.

Vierailija
18/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röyhkeille läskiperseille on tehty ero aivan liian helpoksi. Tässä tämä lyhykäisyydessään.

Mitä oikeastaan yrität sanoa? Että avioeron hakuprosessia piisi vaikeuttaa naisten kohdalla? Millä tavalla? Mitkä ovat hyväksyttäviä syitä erolle ja miten syiden paikkansapitävyys ja vakavuus pitäisi arvioida? Kannatatko palaamista vanhan ajan avioero-oikeudenkäyntiin?

Äitini on joutunut yläkouluikäisenä todistamaan isäänsä vastaan oikeudessa, kun isoäiti oli hakenut eroa toistuvien aviorikosten ja perheväkivallan vuoksi. Mitä luulet tällaisen aiheuttaneen nuoren psyykelle?

Mitä sillä, että avioeroa vaikeutettaisiin, saavutettaisiin? Onnellisuuttahan se ei lisää. Se osuus avioliitoista, jotka ovat nyt onnettomia, olisivat edelleen onnettomia.

Vierailija
19/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain eron vaimostani. En jaksanut alati vaihtuvia mielipiteitä ja hormoneilla ja tunteilla oikeutettua huonoa käytöstä. Tuollainen käytös syö kaiken ilon elämästä.

Vierailija
20/51 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies halua eroon huonostakaan suhteesta.

Muutos on uhka. Olen nähnyt ja kokenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan