Laitoin miehen ostamaan alkosta lauantaijuomat, arvatkaa mitä hän toi
Jallupullon ja 6-packin Kukko-olutta. En tykkää yhtään, nyt ollaan kuivin suin. Todella epäkohteliasta tuoda jotain mikä ei toiselle maistu. Onko hän ahne ja itsekäs kun ei huomioinut minua yhtään?
Kommentit (70)
Koska kukaan ei ole jostain syystä ehtinyt, niin tässä:
Jätä se sika
Jallu menee lantrinkilla...Kukko ei...Nuokin asiat pitää itse hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, minä en yömyssyä nauttinut ja ukko nukkuu muuten sohvalla -ap
Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Olisit itse käynyt Alkossa niin ei tarvitsis uhriutua täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaanilikööriäkö se pitäisi olla...?
Joku makea herkku likööri naukkailtavaksi ja ehkä kiva valkkaripullo, olisin tykännyt paljon enemmän -ap
Käytät kuitenkin liikaa sokeria. Miehesi varjelee sinua kiusauksilta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on Kukko-oluessa?
Huono hinta-laatusuhde. Jos haluaa peruskaljaa, kannattaa ostaa Lidlistä halvinta mitä siellä on. Tai jos ei ole Lidliä lähellä niin S-ryhmän kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että on hankalaa, kun ei aikuisena osaa omia juomiaan itse hakea.
Sanottiinko jossakin, että ap on aikuinen? Voihan hän olla joku 17-vuotias, jolle ei vielä myydä.
Alkosta tuotava juomat Porvoon mitalla jos sitten hoksaisi.
Heh hee, taas tyypillinen "En kerro mitä haluan, mutta sitten kyllä suutun, jos toinen ei lue mun ajatuksia ja osaa tuoda oikein" -volina. Olette ilmeisesti hyvin tuore pari, kun miehesi ei tiedä mitä juot. Tai sitten sulle on vaan napsahtanut itsekäs mies kohdille. Jos et kerro miehelle tarkkaan, mitä juot, sitten hän tuo sellaista mitä itse juo ja luottaa, että makunne on yhteneväinen.
Mies osti itselleen juotavaa Alkosta. Mitä itsekästä siinä muka on? Ei naisten tai lasten kuulu alkoholijuomia saada.
Sahtia juodaan jos jotain pitää juoda. Mahtavat rapulapaskat ja tuoksut.
Tsemppiä miehelle! Ikävää, että joku viitsii ilkkua omaa puolisoa. Kerroitko, mitä haluat? Otti aivan sydämeen taas tämä miesvihailkkumisketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaanilikööriäkö se pitäisi olla...?
Joku makea herkku likööri naukkailtavaksi ja ehkä kiva valkkaripullo, olisin tykännyt paljon enemmän -ap
Laita ensiviikolla sinä kivasti ne valkovuotosi pulloon niin saat mieleistä juotavaa sen jälkeen eikä tarvitse ulista tyhjän perästä.
Jos ei kelpaa niin hae itse juomasi. Joko haetaan itse tai kerrotaan mitä halutaan tuotavan. Jos lähetetään ilman ohjeita joku hakemaan niin ollaan tyytyväisiä siihen mitä saadaan ja pidetään suu kiinni. Pölvästi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitttu on "lauantaijuomat". Selkeästi jotain valkoroskien touhuja taas, kun on "viikonloppu ja pitää ryypätä".
Samaa jäin ihmettelemään.
Onko joillain tapana juoda joka lauantai alkoholia? Ja pitää sitä niin normaalina, että on ihan käsite 'lauantaijuomat'?
Taitaa alko maistua hyvin;) Seurustelin kerran naisen kanssa jonka kanssa oli ihan normi että lauantai iltana telkkaria katsoessa otettiin alkoa. Oltiin joka lauantai vähintää pienessä sievässä. Lomilla tai pitkinä viikonloppuina kotiin tultiin usein paikallisen kautta missä otettiin "muutama" ja kämpillä lisää. Naisella oli kyllä ihan kunnon sidukka maha. Jossain vaiheessa säikähdin kun tajusin kuinka paljon olen ruvennut juomaan. En silloin vielä tuntenut wt termiä mutta näin jälkikäteen tajuan että seurustelin kunnon stereotyyppisen wt naisen kanssa.
En näe ongelmaa. Jos mies ei nyt sattunut tuomaan mitään omaan makuun sopivaa, niin miksei voi juoda jotain mitä löytyy kotoa kaapista jo valmiiksi? Eikö siellä nyt jotain sherryä tai likööriä ole, jos sellaisia tykkää juoda?
Miksi ei voi mennä itse ostamaan juomia. Parempi niin, jos ei rouvalle käy. Eipähän tarvitse herätä grapulaan.