Silmärypyt ja tumman silmänaluset 34 vuotiaana
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tuorekurkun viipaleet silmien päälle
Joka päivä vai?
Tummat silmänaluset voi johtua raudanpuutteesta. Onko runsaat kuukautiset, raskauksia, synnytyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Tummat silmänaluset voi johtua raudanpuutteesta. Onko runsaat kuukautiset, raskauksia, synnytyksiä?
On ollut mutta rauhoittuneet minipillereiden myötä... Ei synnytyksiä
Mulla on aina ollut tummat silmänaluset, en ole edes kokeillut auttaako niihin joku :D
Silmärypyistä en osaa sanoa, mutta eikös kaikkien silmänaluset muutu jossain vaiheessa elämää sellaiseksi kivespussin tapaiseksi ohueksi rypelöksi!
Ja mulle on siis ihan huomautettu tästä useat tyypit. Että en itse keksi. ap
Ihon kosteustasapainosta huolehtiminen sekä sisäisesti (kollageeni, omega-7) että ulkoisesti (kuivattavat pesuaineet pois, ei silmänympärysten hankaamista, kasvovesi, seerumi ja voide/öljy) sekä kasvojooga, joka vahvistaa silmänympäryslihaksia ja lisää verenkiertoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihon kosteustasapainosta huolehtiminen sekä sisäisesti (kollageeni, omega-7) että ulkoisesti (kuivattavat pesuaineet pois, ei silmänympärysten hankaamista, kasvovesi, seerumi ja voide/öljy) sekä kasvojooga, joka vahvistaa silmänympäryslihaksia ja lisää verenkiertoa.
En kyllä syö yhtään kalaa tai ota mitään omega valmisteita mitä nyt jostain ruuista sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä syö yhtään kalaa tai ota mitään omega valmisteita mitä nyt jostain ruuista sitä saa.
Ei sitä kalasta saakaan.
Tuorekurkun viipaleet silmien päälle