Laitoin miehen ostamaan alkosta lauantaijuomat, arvatkaa mitä hän toi
Jallupullon ja 6-packin Kukko-olutta. En tykkää yhtään, nyt ollaan kuivin suin. Todella epäkohteliasta tuoda jotain mikä ei toiselle maistu. Onko hän ahne ja itsekäs kun ei huomioinut minua yhtään?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaanilikööriäkö se pitäisi olla...?
Joku makea herkku likööri naukkailtavaksi ja ehkä kiva valkkaripullo, olisin tykännyt paljon enemmän -ap
No sanoitko miehelle mitä ostaa vai oletitko että hän lukee ajatuksia? Itse olit se tyhmä, jos oletit.
Minä pyydän miestäni käymään kaupassa, en laita tai pakota. Yleensä muistaa tuoda suunnilleen mitä haluankin. Meidän perheessä ei yleensäkkään laiteta toista mihinkään, paitsi mies välillä minua ja se on eri tarina.
Aina ei mene nappiin. Itse sanoin miehelle kerran että tuotko juustoa lasagneen, toi Aamupala-viipaleita. No, kyllä siitäkin sitten selvittiin ja tein sulatejuustokastikkeen lasagneen.
Jos haluaa jotain tiettyä niin kannattaa ennalta sanoa etenkin jos ei ole sellaista vakiomakua jonka mies tuntee. Oma mieheni tietää suunnilleen mitä sipsejä ja suklaata haluan perjantaisin, mutta jos joku kerta sattuisinkin haluamaan nimenomaan lajiketta X, sanoisin siitä. Pari kertaa olen sanonut vaan että "jäätelöä" ja saanut jotain muuta mitä itse toivoisin, mutta oma moka kun en sanonut tarkkaan ja tarvittaessa vielä näyttänyt kyseisen jäätelön kuvaa.
Siitä jallusta saat hyvän paukun kun teet mukaillun irish coffeen. Tai sitten appelsiinimehu plus jallu ja voit siihen vähän kermaa lorauttaa sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi tuossa pullolliset Unicumia ja Becherovkaa - soita rohkeasti ovikelloa niin nautitaan juomista!
M 38
Unicumia! Ei voi olla totta. Siihen vielä Fernet Brancaa niin laatta lentää varmasti yöks yöks
Tyypillistä! Sanot, että tuo jotain ja kun tuo niin valitat siitä kun hän toi väärin! Olisit voinut vaikkapa kertoa, että et halua Jallua tuotavan kun et siitä tykkää etkä halua olutta kun et tykkää siitäkään. Haluat vain viiniä kun siitä tykkäät liikaakin! Turha valittaa, jos annat epäselviä ohjeita.
T: Miehesi
Mikset kertonut mitä haluat? Eivät miehet osaa ajatuksia lukea.
No eipä sitä yhden tähden pulijuomaa kukaan irvistämättä maistelekaan. Kolme tähteä tai ei mitään.