Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin miehen ostamaan alkosta lauantaijuomat, arvatkaa mitä hän toi

Vierailija
26.01.2019 |

Jallupullon ja 6-packin Kukko-olutta. En tykkää yhtään, nyt ollaan kuivin suin. Todella epäkohteliasta tuoda jotain mikä ei toiselle maistu. Onko hän ahne ja itsekäs kun ei huomioinut minua yhtään?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villakangasmi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jallua? Naisin heti tuollaisen miehen.

Ellet sitten sano että se oli kolmen tähden Jallua.

Täällähän on boheemietiketistä kiinnipitävä mamma paikalla.

Vai että yhden tähden se olla pitää...

Kolmella tähdellä se on maukkaampaa, voi nauttia colalla tai ilman.

Ehkä ensiviikonlopuksi hankin pullon kyseistä ainetta.

Boheemietiketistä kiinnipitävä mamma tässä terve.

Ei sitä ole tarkoitus maistella colan kanssa vaan juoda ihan raakana suoraan pullonsuusta hivenen irvistellen.

No eipä sitä yhden tähden pulijuomaa kukaan irvistämättä maistelekaan. Kolme tähteä tai ei mitään.

Vierailija
62/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Banaanilikööriäkö se pitäisi olla...?

Joku makea herkku likööri naukkailtavaksi ja ehkä kiva valkkaripullo, olisin tykännyt paljon enemmän -ap

No sanoitko miehelle mitä ostaa vai oletitko että hän lukee ajatuksia? Itse olit se tyhmä, jos oletit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyydän miestäni käymään kaupassa, en laita tai pakota. Yleensä muistaa tuoda suunnilleen mitä haluankin. Meidän perheessä ei yleensäkkään laiteta toista mihinkään, paitsi mies välillä minua ja se on eri tarina.

Vierailija
64/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei mene nappiin. Itse sanoin miehelle kerran että tuotko juustoa lasagneen, toi Aamupala-viipaleita. No, kyllä siitäkin sitten selvittiin ja tein sulatejuustokastikkeen lasagneen.

Jos haluaa jotain tiettyä niin kannattaa ennalta sanoa etenkin jos ei ole sellaista vakiomakua jonka mies tuntee. Oma mieheni tietää suunnilleen mitä sipsejä ja suklaata haluan perjantaisin, mutta jos joku kerta sattuisinkin haluamaan nimenomaan lajiketta X, sanoisin siitä. Pari kertaa olen sanonut vaan että "jäätelöä" ja saanut jotain muuta mitä itse toivoisin, mutta oma moka kun en sanonut tarkkaan ja tarvittaessa vielä näyttänyt kyseisen jäätelön kuvaa.

Vierailija
65/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä jallusta saat hyvän paukun kun teet mukaillun irish coffeen. Tai sitten appelsiinimehu plus jallu  ja voit siihen vähän kermaa lorauttaa sekaan.

Vierailija
66/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkis hae apua

Vierailija
67/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOLMEN tähden jallu parasta!

Vierailija
68/70 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi tuossa pullolliset Unicumia ja Becherovkaa - soita rohkeasti ovikelloa niin nautitaan juomista!

M 38

Unicumia! Ei voi olla totta. Siihen vielä Fernet Brancaa niin laatta lentää varmasti yöks yöks

Vierailija
69/70 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä! Sanot, että tuo jotain ja kun tuo niin valitat siitä kun hän toi väärin! Olisit voinut vaikkapa kertoa, että et halua Jallua tuotavan kun et siitä tykkää etkä halua olutta kun et tykkää siitäkään. Haluat vain viiniä kun siitä tykkäät liikaakin! Turha valittaa, jos annat epäselviä ohjeita.

T: Miehesi

Vierailija
70/70 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kertonut mitä haluat? Eivät miehet osaa ajatuksia lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi