Laitoin miehen ostamaan alkosta lauantaijuomat, arvatkaa mitä hän toi
Jallupullon ja 6-packin Kukko-olutta. En tykkää yhtään, nyt ollaan kuivin suin. Todella epäkohteliasta tuoda jotain mikä ei toiselle maistu. Onko hän ahne ja itsekäs kun ei huomioinut minua yhtään?
Kommentit (70)
Opitko mitään.Tee ostoslista vai pitäisikö miehesi olla ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on tähdetön jalsperi, parempaa on pula-ajan juomat.
Siinähän ei ole konjakkia kuin pikkuisen väriksi
Ei ole leikatussa konjakissakaan mutta tarina on hieno ja mulle maistu kyllä.
Miehes on kyllästyny sun raahaamiin kissanpissaviineihin ja sokerilta maistuviin litkuihin. Kerranki mies pääsee nauttimaan juomasta, mistä pitää.
Kyllä mun mies on osannut tuoda mitä oon halunnut kun oon sanonut sen, kirjottanut lapulle ja vielä pistänyt viestiä perään :D
Ole vähän tarkempi tästä lähtien.
Villakangasmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jallua? Naisin heti tuollaisen miehen.
Ellet sitten sano että se oli kolmen tähden Jallua.
Täällähän on boheemietiketistä kiinnipitävä mamma paikalla.
Vai että yhden tähden se olla pitää...
Kolmella tähdellä se on maukkaampaa, voi nauttia colalla tai ilman.
Ehkä ensiviikonlopuksi hankin pullon kyseistä ainetta.
Boheemietiketistä kiinnipitävä mamma tässä terve.
Ei sitä ole tarkoitus maistella colan kanssa vaan juoda ihan raakana suoraan pullonsuusta hivenen irvistellen.
Miulla ois Becerovkaa, kaljaa ja calvadosta.
Otappa vaikka vettä kraanasta. Tekee varmaan ihan hyvää jos joka lauantai on alkon keikka ja mies ei vieläkään osaa tuoda oikeaa. Mitä jos lähtisit itse mukaan.
Ihme kommentteja, kyllä mun mies tietäisi mistä pidän ja loukkaantuisin jos hän toisi vain jotain oman makunsa mukaista. Oli kyse sitten juomista, ruuasta tai vaikka kirjoista.
https://www.is.fi/viihde/art-2000000900794.html
Dannykin juo jallua. Dannyllä on nuori ja nätti tyttöystävä. Vetäkää tästä johtopäätökset.
Av:n yksi vakioprovoilija taas vauhdissa. Tyylistä tunnistaa. Ei mennyt sentään ihan överiksi tällä kertaa. Pisteet siitä.
Vierailija kirjoitti:
Av:n yksi vakioprovoilija taas vauhdissa. Tyylistä tunnistaa. Ei mennyt sentään ihan överiksi tällä kertaa. Pisteet siitä.
Ai kuka?
Hyvää yötä, minä en yömyssyä nauttinut ja ukko nukkuu muuten sohvalla -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaanilikööriäkö se pitäisi olla...?
Joku makea herkku likööri naukkailtavaksi ja ehkä kiva valkkaripullo, olisin tykännyt paljon enemmän -ap
Hyi saateri.....
Viinaa ei pidä juoda, jos se on pahaa. Ja karkit on erikseen.
Ei ole kovinkaan kauaa kun firman tilaisuuksiin sihteerit ostivat makeaa valkoviiniä ellei muistanut nimenomaan ohjeistaa kuiviin. Tuo useammassa
paikassa koettuna. Onneksi on sivistys tässä vähän parantunut.
Mitä sinä muita syyttelet itse sinä sen miehesi kauppaan laitoit. Jos vaimo laittaa minut ostamaan juomisia, niin ostan vain itselleni, laittaja voi saada maitotölkin jos hyvin käy.
Iso Perhekossu se pitää viikonloppuna olla
eihän tuolla ärjää kuin yksi ihminen iltaan saakka ja haettava kori vahvistusta illalla
Olis tuonu 3 pulloa gambinaa ja laittanu Rytmihäiriön surmacoret paukkumaan.
Siinähän ei ole konjakkia kuin pikkuisen väriksi