Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti sakkolappu tulee kameratolpan välähdettyä?

Vierailija
26.01.2019 |

Aiemmin itselleni sekä tutuille tullut yllättävää salamavauhtia eli seuraavana päivänä sähköisesti. Nyt mietin, millaista lappua mahtaa olla tulossa vai oliko ylinopeuteni sittenkin vain huomautusrajankin alapuolella. Viikko tapahtumasta eikä ole kuulunut mitään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari arkipäivää välähdyksestä. Jos rekisterikilven tunnistus ei onnistu, ei lappua tule.

Vierailija
2/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli pari vuotta sitten huomautus noin pari viikkoa tapauksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne katsovat, milloin tilin saldo on alhaisimmillaan ja lähettävät sen silloin. Tikkana.

Vierailija
4/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuspäivänä välähti Kehä I. Viikolla torstaina oli sakkolappu kolahtanut.

Nainen Joensuusta.

Vierailija
5/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on välähtänyt useamman kerran, mutta sakkolappua ei ole tullut kertaakaan.

Vierailija
6/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 vk.

Vierailija
7/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä.

Vierailija
8/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari on tullut ja kumpikin alle viikossa netpostii. Paperipostissa lienee lisähitauksia kun posti jakelee kirjeitä miten sattuu. Voi olla settä seuraavaksi poliisi ottaa kiinni jossain tilanteessa, kun posti on hukannut kirjeet, etkä ole maksannut sakkoa, etkä ole kiistänyt sitä, etkä ole saapunut kuulusteluun.

Vierailija
9/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle kaksi viikkoa kesti Oulussa.  Riippuu vissiin miten pian kameran kuvat katsotaan ja tunnistetaan. Edellisellä kerralla (20 v? sitten) piti käydä laitoksella tunnistamassa irsensä . Olin pirun tyhmä, kaasutin vaikka näin kameran. Ei vain mennyt jakeluun kun päivän hommat pyöri mielessä. 140 euroa. Odota rauhassa, kyllä se sieltä tulee.

Vierailija
10/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne katsovat, milloin tilin saldo on alhaisimmillaan ja lähettävät sen silloin. Tikkana.

No tuohan ei ole paha, koska niissä on eräpäivä tosi pitkän ajan päässä.

Vierailija
11/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti päähän kirjoitti:

Vähän alle kaksi viikkoa kesti Oulussa.  Riippuu vissiin miten pian kameran kuvat katsotaan ja tunnistetaan. Edellisellä kerralla (20 v? sitten) piti käydä laitoksella tunnistamassa irsensä . Olin pirun tyhmä, kaasutin vaikka näin kameran. Ei vain mennyt jakeluun kun päivän hommat pyöri mielessä. 140 euroa. Odota rauhassa, kyllä se sieltä tulee.

Ei ollu eurot käytössä vielä 20 vuotta sitten.

Vierailija
12/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt mennä tunnistamaan itsensä, en mennyt. Pari vuotta aikaa.

Vierailija
13/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron tapahtuman, joka sattui Keski-Euroopassa.

Kaveri ajoi kylän läpi töihin menen tullen. Tolppa oli sellainen, joka ei välähdä. Olivat laittaneet uuden 30 km rajoituksen kylä-alueelle.

Hän sai laskun 44 kertaa oli tolppa välähtänyt. ei ollut huomannut liikennemerkkiä.

Lasku oli korkea, mutta hän sai neuvoteltua sen noin puoleen.

Voisiko tapahtua Suomessa.

Ulkomaalaisia rokotetaan Espoossa mitättömistä asioista, lappuliisa vainoaa.

Vierailija
14/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

otti päähän kirjoitti:

Minä olen joutunut poliisilaitokselle menemään silloin, kun ylinopeutta on ollut niin paljon että se menee päiväsakoille, mutta siitäkin tulee ensin kirje kotiin. Rikesakko tulee maksutietojen kanssa postitse.

Mutta molemmissa tapauksissa aikaa on menny noin 1-2vkoa, samoin kuin myös kirjallisessa huomautuksessa.

Vierailija
15/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari on tullut ja kumpikin alle viikossa netpostii. Paperipostissa lienee lisähitauksia kun posti jakelee kirjeitä miten sattuu. Voi olla settä seuraavaksi poliisi ottaa kiinni jossain tilanteessa, kun posti on hukannut kirjeet, etkä ole maksannut sakkoa, etkä ole kiistänyt sitä, etkä ole saapunut kuulusteluun.

tämä juuri tekee meistä suurrikollisia.  Minua uhattiin toimistosta, kun henk. koht. menin sinne, että voi olla, että auto raahataan jostakin vielä maksamattoman laskun takia, ja joudun maksamaan vielä hinauskulut.

eikö ole p.. ja vaikka mistä suurrikollisuus.

Vierailija
16/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ollenkaan jos rrkkarissa lukee etttä vedä käteen.

Vierailija
17/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

otti päähän kirjoitti:

Minä olen joutunut poliisilaitokselle menemään silloin, kun ylinopeutta on ollut niin paljon että se menee päiväsakoille, mutta siitäkin tulee ensin kirje kotiin. Rikesakko tulee maksutietojen kanssa postitse.

Mutta molemmissa tapauksissa aikaa on menny noin 1-2vkoa, samoin kuin myös kirjallisessa huomautuksessa.

Miksi menit sinne laitokselle?

Vierailija
18/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ollenkaan jos rrkkarissa lukee etttä vedä käteen.

No ei luue. Ei ole tarvetta vattuilla virkavalllalle.

Vierailija
19/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkunta kertaa on tolppa välähtänyt kohdalla, enkä ole saanut kotiin edes huomautusta ylinopeudesta. Eivät ole mitään idioottivarmoja kapistuksia.

Vierailija
20/25 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on virolainen rekkari niin sakko ei tule ikinä, ne kuvat menee suoraan roskiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä