Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut mieheen - mitä tehdä?

Vierailija
26.01.2019 |

Olen tosiaan ihastunut erääseen mieheen, joka on sattumoisin työkaverini. Näemme töissä aika usein ja tulen hänen kanssaan toimeen hyvin. Heitämme (pervoa) läppää, emme ole muuten tutustuneet kovin paljoa. Hän heittää usein flirttailevasti ”voisin panna sua” tyylisiä lauseita, mitä en tiedä että tarkoittaako hän niitä tosissaan vai vitsillä. En ole näihin vitseihin vastannut yleensä mitään, korkeintaan hymähtänyt. En osaa sanoa, että onko tämä mies ihastunut minuun vai ei. Itse en aluksi ollut häneen ollenkaan ihastunut, mutta nyt pikkuhiljaa olen alkanut ajattelemaan tästä miehestä romanttisia ajatuksia..

No, ei siinä ongelmaa muuten, mutta olen parisuhteessa. Olen ollut mieheni kanssa nyt 5 vuotta yhdessä, enkä IKINÄ ole pettänyt häntä enkä haluaisi pettää. En ole aikaisemmin ihastunut keneenkään muuhun, mutta nyt olen ihastunut tuohon työkaveriini.
Rakastan edelleen miestäni yli kaiken ja samalla haluaisin olla hänen kanssaan, mutta samalla haluaisin erota ja kokeilla, josko tämän työkaverin kanssa onnistaisi.

Miten itse tekisitte, arvon palstalaiset? Jatkaisitte miehenne kanssa ja unohtaisitte flirttailevan työkaverin, dumppaisitte miehenne ja kokeilisitte tuurianne uuden miehen kanssa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuit noihin törkypuheisiin?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän