Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Video: Ruotsalaiset naiset eivät arvosta lihaksikasta miestä. Naiset, osaatteko te selittää, miksi?

Vierailija
26.01.2019 |

Tuolla videolla kysytään monilta hoikilta, nuorilta ruotsalaisilta naisilta, millaisia asioita miehessä he arvostavat. Kysytään, että "Skinny guy or muscular guy". Monet naiset vastaavat, että ei sillä oikeastaan ole väliä, että enemmän ratkaisee persoona ja osa tykkää miehellä enemmän esim kauniista silmistä. Osa sanookin, ettei tykkää lihaksikkaista miehisä. Vain yksi nainen tuossa videolla sanoo, että tykkää isoista ja lihaksikkaista miehistä.

Naiset, vaikka te (ainakaan suurin osa) tällä palstalla ette ole ruotsalaisia naisia vaan suomalaisia, niin osaatteko te kuitenkaan selittää, miksi länsinaapurimme naisilla on tuollainen miesmaku? Miksi lihaksikas mies ei kelpaa ruotsalaisille naisille?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa sen takia avatakin punkun. Siinä on sentään flavonoideja. Ne antavat pidemmän ja terveellisemmän elämän.

Zinkkis

Tässä tapauksessa 3 minuuttia pidemmän.

No sittenhän se on vain sinun asiasi.

Zinkkis

Vierailija
42/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenhan jo kertonut olevani Nero ja tiedän siksi vähän kaikesta kaiken. 

Muistikapasiteettini on. No jos sanottaisiin, että teillä on 16 mb, niin minulla on 1000 gb.

Zinkkis

Ei oo kauan tuolla käännäämisellä....

That´s the point. Toisilla on vain niin paljon enemmän varaa menettää .. 

Toiset olisivat tällä juopottelulla jo öö ja ää.

Juicekin kertoi samaa ja pysyi terävänä elämänsä loppuun saakka. Kun on enemmän kapasiteettia..

Zinkkis

Mahtaako ihminen joka on öö ja ää tiedostaa itse olevansa öö ja ää? Noh, joka tapauksessa tänään taas siellä harmaat aivosolut lakoaa.

Mulla on niin paljon tietoa, että sä ihmettelisit sitä monta viikkoa, jos pääsisit näkemään. 

Enkä mä tarkoita ihmettelisit, vaan jäisit sanattomaksi. Wow!

Zinkkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran seurustellut "kehonrakennusta" harrastavan miehen kanssa. Tämä harrastus oli minulle ok, kunnes mies alkoi kitisemään, etten koskaan kehunut hänen lihaksiaan. En väitä, että kaikki ahkerasti salilla käyvät olisivat ulkonäkökeskeisiä tyhjäpäitä, mutta aika monet kyllä ovat.

Vierailija
44/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran seurustellut "kehonrakennusta" harrastavan miehen kanssa. Tämä harrastus oli minulle ok, kunnes mies alkoi kitisemään, etten koskaan kehunut hänen lihaksiaan. En väitä, että kaikki ahkerasti salilla käyvät olisivat ulkonäkökeskeisiä tyhjäpäitä, mutta aika monet kyllä ovat.

Eikö naismaiset piirteet houkuttaneetkaan?

Zinkkis

Vierailija
45/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta! Sä et rakasta mua! Yhyy ;(

Zinkki´s

Vierailija
46/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Zinkki´z bannissa. JEE! 

Kultupupu, miten pieneksi sinä pystytkään!

Rakkautta,

Zinkki´z

Vierailija
47/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistikapasiteettini on. No jos sanottaisiin, että teillä on 16 mb, niin minulla on 1000 gb.

Zinkkis

Juicekin kertoi samaa ja pysyi terävänä elämänsä loppuun saakka. Kun on enemmän kapasiteettia..

Zinkkis

Mahtaako ihminen joka on öö ja ää tiedostaa itse olevansa öö ja ää? Noh, joka tapauksessa tänään taas siellä harmaat aivosolut lakoaa.

Mulla on niin paljon tietoa, että sä ihmettelisit sitä monta viikkoa, jos pääsisit näkemään. 

Zinkkis

Tjaa, ottaisinko läjän tietoa jos sen mukana tulisi narsistinen pershäiriö. Hell no.

Vierailija
48/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän suomalaisetkaan naiset mistään bodarityypeistä yleensä pidä. Fiksu, liikunnallinen ja normaalivartaloinen mies on enemmistön ihanne, mieluummin sellainen, joka jaksaa juosta kunnon juoksulenkin eikä sellainen, jolla suonet pullistelee. Bodareita ihailee lähinnä toiset miehet.

HILJAA NAINEN! Anna miesten keskustella!

Vierailija
49/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän suomalaisetkaan naiset mistään bodarityypeistä yleensä pidä. Fiksu, liikunnallinen ja normaalivartaloinen mies on enemmistön ihanne, mieluummin sellainen, joka jaksaa juosta kunnon juoksulenkin eikä sellainen, jolla suonet pullistelee. Bodareita ihailee lähinnä toiset miehet.

HILJAA NAINEN! Anna miesten keskustella!

Joo! Siinä ei naisia tarvita kun ruvetaan panemaan!

Vierailija
50/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinkkis

Zinkkis

Zinkkis

Tjaa, ottaisinko läjän tietoa jos sen mukana tulisi narsistinen pershäiriö. Hell no.

Nuo keittiösykolointisi johtuvat vain vähäisestä tiedostasi. Kun sä et tiedä mitä mä teen, niin helpompi on torjua ja luokitella toinen pahaksi, uhaksi jne.

Juontaa juurensa jo luonnosta.

Voiko tuo syödä minut?

--- enpä usko.. 

Hmm..

Sitten lamppu välähtää

Voinkohan minä syödä sen!

SinkkiZ

Vierailija
51/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eri asia mitä naiset sanovat ja mitä naiset tekevät.

Toinen miina on mitä naiset tarkoittavat hoikalla ja lihaksikkaalla.

Usein oikeasti hoikalla tarkoitetaan ammattifutaria ja lihaksikkaalla BullMentulaa.

Naisethan tarkoittaa kaikkea höpölöä joten tuo sanavääntelysi on naurettavan turhaa. Seuraa vaan sitä mitä ne naiset tekee äläkä vaivaa pikkupäätäsi enempää.

Vierailija
52/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodarit ovat keskimääräisesti paljon tyhmempiä kuin normaali toimistotyöntekijä, siksi!

Vierailija
53/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein oikeasti hoikalla tarkoitetaan ammattifutaria ja lihaksikkaalla BullMentulaa.

Naisethan tarkoittaa kaikkea höpölöä joten tuo sanavääntelysi on naurettavan turhaa. Seuraa vaan sitä mitä ne naiset tekee äläkä vaivaa pikkupäätäsi enempää.

Juuri näin! Aina kannattaa katsoa mitä nainen tekee, ei sitä mitä se tekee tai uskottelee siskoilleen.

ZinkkisMan

Vierailija
54/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinkkis

Zinkkis

Zinkkis

Sinä olet läjä. Höyryävä, haiseva, jos sä saisit mun tiedot, niin sä olisit overloaded.

Sinkkiz

Vierailija
55/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Aina kannattaa katsoa mitä nainen tekee, ei sitä mitä se tekee tai uskottelee siskoilleen.

ZinkkisMan

Arvaan että Prisma-testi ei kuitenkaan käy referenssiksi siitä mitä naiset tekee...?

Vierailija
56/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinkkis

Zinkkis

Zinkkis

Sinä olet läjä. Höyryävä, haiseva, jos sä saisit mun tiedot, niin sä olisit overloaded.

Sinkkiz

Joo mut ovarloaded ilman narsistista pershäiriötä.

Vierailija
57/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodarit on järkyttävän näköisiä, sori nyt vaan- ei iske sitten ollenkaan.

Vierailija
58/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ZinkkisMan

Sitten vaan se korkki kiinni ja tutustumaan naisiin että voit havainnoida heidän tekemisiään.

Vierailija
59/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko tätä sch aissea. Jänn ämies ei kiinnosta ja tunteellinen, kiltti hoikka on paras. Todellisuus on aivan toinen.

Vierailija
60/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ZinkkisMan

Arvaan että Prisma-testi ei kuitenkaan käy referenssiksi siitä mitä naiset tekee...?

Ei, ei ja ei koska miehet osaavat nähdä naisten tekemisissä sen mitä he ajattelevat ts. miehet ovat ajatustenlukijoita ja näin tietävät että tavallisissa pareissa nainen on tarkoituksella vauvakuumeessa tyytynyt beta-mieheen saadakseen jakaa tämän kanssa asuntolainan. Ettäs tiedät senkin kullikarusellihyväksikäyttäjänainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän