Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Video: Ruotsalaiset naiset eivät arvosta lihaksikasta miestä. Naiset, osaatteko te selittää, miksi?

Vierailija
26.01.2019 |

Tuolla videolla kysytään monilta hoikilta, nuorilta ruotsalaisilta naisilta, millaisia asioita miehessä he arvostavat. Kysytään, että "Skinny guy or muscular guy". Monet naiset vastaavat, että ei sillä oikeastaan ole väliä, että enemmän ratkaisee persoona ja osa tykkää miehellä enemmän esim kauniista silmistä. Osa sanookin, ettei tykkää lihaksikkaista miehisä. Vain yksi nainen tuossa videolla sanoo, että tykkää isoista ja lihaksikkaista miehistä.

Naiset, vaikka te (ainakaan suurin osa) tällä palstalla ette ole ruotsalaisia naisia vaan suomalaisia, niin osaatteko te kuitenkaan selittää, miksi länsinaapurimme naisilla on tuollainen miesmaku? Miksi lihaksikas mies ei kelpaa ruotsalaisille naisille?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun näitä asioita on tutkittu niin että naiset saavat vastata nimettöminä, niin lihaksekkaat miehet ovat viehättäneet eniten. Lihakset kertovat hyvistä geeneistä ja testosteronista, joten onko ihmekään? 

Toisaalta myös hoikkuus kertoo hyvistä geeneistä ja tasapainoisesta hormonituotannosta. Varsinkin jos mies on myös pitkä. Kaljamaha taas tarkoittaa sitä että miehellä on ylikorostunut estrogeenintuotanto, vaikka jotkut sitä pitävätkin "äijämäisenä".

Eiköhän se kaljamaha johdu useimmilla kuitenkin ihan kaljanjuonnista. Naisilla on kuitenkin estrogeenituotannot ihan toista luokkaa, ja monet ovat silti hoikkia ja timmejä, kun pitävät kunnostaan huolta ja elävät terveellisesti.

Vierailija
22/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähettää sitten kaikki hyvännäköiset sporttiset miehet Suomeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset on aina vähän ikävää kuultavaa kun naiset myöntävät itsekin että mies ei voi mitenkään nostaa tasoansa. Jos joku nainen arvostaa vaikkapa kauniita silmiä niin miten mies voi parantaa silmiänsä?

Jos edes kova treenaaminen ei paranna miehen tasoa pariutumismarkkinoilla niin mitä mies voi tehdä?

Et siis voi parantaa luonnettasi?

Zinkkis

Vierailija
24/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähettää sitten kaikki hyvännäköiset sporttiset miehet Suomeen. 

Ei ne halua tänne, vaan ne haluaa hyvän naisen.

Zinkkis

Vierailija
25/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lihaksikasta miestä, koska minulla ei ole aikaa käydä salilla toisena työnä. 

Miksi sun pitäisi käydä salilla jos minä miehenä haluan olla musculoora?

Vierailija
26/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun näitä asioita on tutkittu niin että naiset saavat vastata nimettöminä, niin lihaksekkaat miehet ovat viehättäneet eniten. Lihakset kertovat hyvistä geeneistä ja testosteronista, joten onko ihmekään? 

Toisaalta myös hoikkuus kertoo hyvistä geeneistä ja tasapainoisesta hormonituotannosta. Varsinkin jos mies on myös pitkä. Kaljamaha taas tarkoittaa sitä että miehellä on ylikorostunut estrogeenintuotanto, vaikka jotkut sitä pitävätkin "äijämäisenä".

Eiköhän se kaljamaha johdu useimmilla kuitenkin ihan kaljanjuonnista. Naisilla on kuitenkin estrogeenituotannot ihan toista luokkaa, ja monet ovat silti hoikkia ja timmejä, kun pitävät kunnostaan huolta ja elävät terveellisesti.

Olette tavallaan molemmat väärässä.

Kaljan juonti lisää estrogeenin tuotantoa.

Zinkkis

(Voisin tietty sanoa, että olette tavallaan molemmat oikeassa, mutta on paljon hauskempaa nähdä naamanne, kun sanon että olette väärässä)

Vierailija
27/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset on aina vähän ikävää kuultavaa kun naiset myöntävät itsekin että mies ei voi mitenkään nostaa tasoansa. Jos joku nainen arvostaa vaikkapa kauniita silmiä niin miten mies voi parantaa silmiänsä?

Jos edes kova treenaaminen ei paranna miehen tasoa pariutumismarkkinoilla niin mitä mies voi tehdä?

Hankkia koulutuksen.

Vierailija
28/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne man boobsit tulee juuri kaljan juojille.

Miksikö?

Zinkkis

Siis kysehän ei ole muusta kuin siitä, että mihin rasvaa varastoituu enemmän.

Pitääkö mun teille pällinaamoille kaikki opettaa?

Vierailija
29/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo videon poika oli ainakin ihan h e l v e t i n ärsyttävä...

Vierailija
30/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan jo kertonut olevani Nero ja tiedän siksi vähän kaikesta kaiken. 

Muistikapasiteettini on. No jos sanottaisiin, että teillä on 16 mb, niin minulla on 1000 gb.

Zinkkis

Vierailija
31/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun treenaat ja saat tuloksia ja mieleisen kehon niin se yksinäisyys ei tunnu enää pahalta. Voit ihastella itseäsi peilistä ja siitä saa tyydytystä. Voit vetää käteen niin saat olla muutaman päivän taas rauhassa haluiltasi. Ketä kiinnostaa jos nämä naiset ei halua lihaksikasta kiltti miestä? Pariutukoot niiden alkoholistien ja väkivaltaisten jännä miesten kanssa. Lonely and happy bum! :D

Vierailija
32/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistikapasiteettini on. No jos sanottaisiin, että teillä on 16 mb, niin minulla on 1000 gb.

Zinkkis

Ei oo kauan tuolla käännäämisellä....

Vierailija
33/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa sen takia avatakin punkun. Siinä on sentään flavonoideja. Ne antavat pidemmän ja terveellisemmän elämän.

Zinkkis

Vierailija
34/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinkkis

That´s the point. Toisilla on vain niin paljon enemmän varaa menettää .. 

Toiset olisivat tällä juopottelulla jo öö ja ää.

Juicekin kertoi samaa ja pysyi terävänä elämänsä loppuun saakka. Kun on enemmän kapasiteettia..

Zinkkis

Vierailija
35/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suomalaisetkaan naiset mistään bodarityypeistä yleensä pidä. Fiksu, liikunnallinen ja normaalivartaloinen mies on enemmistön ihanne, mieluummin sellainen, joka jaksaa juosta kunnon juoksulenkin eikä sellainen, jolla suonet pullistelee. Bodareita ihailee lähinnä toiset miehet.

Vierailija
36/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa sen takia avatakin punkun. Siinä on sentään flavonoideja. Ne antavat pidemmän ja terveellisemmän elämän.

Zinkkis

Tässä tapauksessa 3 minuuttia pidemmän.

Vierailija
37/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia mitä naiset sanovat ja mitä naiset tekevät.

Toinen miina on mitä naiset tarkoittavat hoikalla ja lihaksikkaalla.

Usein oikeasti hoikalla tarkoitetaan ammattifutaria ja lihaksikkaalla BullMentulaa.

Vierailija
38/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ruotsalaisista naisista tiedä tai muistakaan, mutta omasta maustani voin kyllä kertoa. Olen aina pitänyt pitkistä, hieman ylipainoisista miehistä. Olen ollut jo vuosia rakastunut pitkään mieheen, joka painaa 130 kiloa - ja tuo paino ei todellakaan ole lihasta. Hän ei valitettavasti ole kiinnostunut minusta kumppanina, mutta minä raahaisin hänet sänkyyni heti, jos vain voisin.

Vierailija
39/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt sanoo mitä sanoo, käytännössä on sitten usein eri.

Hyvä että te miehet olette täällä vastaamassa apn kysymykseen.

Nyt kaikki naiset hiljaa ja antakaa miesten kertoa mistä te pidätte!

Ja sinäkin käytit ainoan vastausmahdollisuutesi näin.

Zinkkis

Vierailija
40/98 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinkkis

That´s the point. Toisilla on vain niin paljon enemmän varaa menettää .. 

Toiset olisivat tällä juopottelulla jo öö ja ää.

Juicekin kertoi samaa ja pysyi terävänä elämänsä loppuun saakka. Kun on enemmän kapasiteettia..

Zinkkis

Mahtaako ihminen joka on öö ja ää tiedostaa itse olevansa öö ja ää? Noh, joka tapauksessa tänään taas siellä harmaat aivosolut lakoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme