Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jotain periaatteellisia vaatimuksia parinvalinnassa?

Vierailija
26.01.2019 |

Siis vaikka kuinka tykkäisit jostakin ihmisestä, niin hän ei kelpaa kumppaniksesi jonkun yksittäisen syyn takia.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisuus. 

Siis että ei saa olla uskovainen. 

Mikä uskovaises vikana? Etkai luule, että kaikki uskovaiset samanlaisia ja ajattelevat samoin asioista?

Vierailija
22/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Ylipainoa ei saa oll yhtään.

Liikuntaa tulee harrastaa useamman kerran viikossa.

Vähintään korkeakoulutasoiset koulut käyty.

Ei lapsia edellisistä suhteista.

Näistä pohjakriteereistä on hyvä lähteä.

Harrastan liikuntaa joka päivä, mutta olen ylipainoinen. Mutta on täysin ok, etten kelpaisi sinulle.

Tuskin häntä haluaisitkaan. :) Jo nimimerkki kertoo riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa olla punavihreä ja/tai feministi.

Olen jonkin verran punainen feministi. Vihreä en yhtään. Vihaan ympäristöhömpötyksiä.

Vierailija
24/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa olla punavihreä ja/tai feministi.

Olen jonkin verran punainen feministi. Vihreä en yhtään. Vihaan ympäristöhömpötyksiä.

Ei siis jatkoon.

Vierailija
25/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on: neitsyys. Vaadin naiselta ehdotonta pidättäytymistä esiaviollisista suhteista, koska itsekin olen elänyt niin. Menen naimisiin vain kerran elämässä.

M45

Minulle on kanssa tuo neitsyys tullut pikku hiljaa perusvaatimukseksi. Ehkä asiaan on vaikuttanut muutto Aasiaan ja täällä käytännössä kaikki naimattomat naiset ovat neitsyitä ja niitä on biljardeja.  

Vierailija
26/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on: neitsyys. Vaadin naiselta ehdotonta pidättäytymistä esiaviollisista suhteista, koska itsekin olen elänyt niin. Menen naimisiin vain kerran elämässä.

M45

Oleellista tässä on oletko itse elänyt niin omasta halustasi. Muuten et vaadi samaa.

Vierailija
27/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi miestä, joka esittää mitään vaatimuksia.

Elin jo pitkän avioliiton sellaisen kanssa. Mikään ei koskaan ollut tarpeeksi hyvin. En ollut tarpeeksi sitä tai tätä.

Vierailija
28/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ei saa olla mitään kummallisia kriteerejä omassa parinvalinnassaan. Ei vaikka itse ne kriteerit täyttäisinkin. Iällä ei ole väliä, mutta sellainen nuorempi nainen jolle periaatteesta kelpaavat vain vanhemmat miehet ei kelpaa minulle.

Vierailija
29/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Oleellista tässä on oletko itse elänyt niin omasta halustasi. Muuten et vaadi samaa.

Näin juuri. En vaadi muilta enempää enkä vähempää kuin itseltäni.

M45

Vierailija
30/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Ok, koska vaadit sitä myös itseltäsi. Se sen sijaan ei ole reilua, että jotkut vaativat tätä vain naisilta.

Ei ole yhtään sen enempää kaksinaismoralismia kuin se jos nainen vaatii mieheltä pituutta, vaikkei itse ole pitkä. Tai jos nainen vaatii miehen olevan kokenut ja itsevarma, vaikka on itse kokematon ja epävarma. Tai jos nainen haluaa menestyneen miehen, vaikkei itse ole menestynyt.

Naisethan itse sanovat että on ok vaatia eri asioita vastakkaiselta sukupuolelta.

Vierailija
31/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elin jo pitkän avioliiton sellaisen kanssa. Mikään ei koskaan ollut tarpeeksi hyvin. En ollut tarpeeksi sitä tai tätä.

Mietin samaa tätä lukiessa. Saanko muuttua ollenkaan jos minut on valittu vaatimuslistan kanssa? Pitääkö pysytellä varpaillaan ettei vahingossa ala ajatella väärin tai liikkua eri tavalla? Ei kiitos. Ehdoton vaatimukseni on ettei ehdottomia vaatimuksia.

Vierailija
32/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nainen ei missään nimessä saa olla kannabiksen käyttäjä, että minulle jää enemmän mukavaa.

Naisen on myös tärkeää tykätä ruoanlaitosta, sillä jatkuva kannabiksen polttoni tuo mukanaan loppumattoman mässyn ja minä mässään paljon.

Siivous on toinen tärkeä tehtävä hallita, sillä itse en jaksa blossipäissäni tehdä isompia siivouksia. Olen kyllä kaikinpuolin siisti ihminen, joten en aiheuta ylimääräistä sotkua ja siivoan kyllä omat jälkeni.

Kainalossa naisen pitää kans viihtyä, muuten ei tuu mittään.

No miulla kyllä on jo mahtava nainen, joka täyttää nuo vaatimukset, joten älkääpäs innostuko siellä taustalla anonyymit naikkoset. 😉

Vierailija
33/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Ok, koska vaadit sitä myös itseltäsi. Se sen sijaan ei ole reilua, että jotkut vaativat tätä vain naisilta.

Ei ole yhtään sen enempää kaksinaismoralismia kuin se jos nainen vaatii mieheltä pituutta, vaikkei itse ole pitkä. Tai jos nainen vaatii miehen olevan kokenut ja itsevarma, vaikka on itse kokematon ja epävarma. Tai jos nainen haluaa menestyneen miehen, vaikkei itse ole menestynyt.

Naisethan itse sanovat että on ok vaatia eri asioita vastakkaiselta sukupuolelta.

Olet siis sitä mieltä että kun nainen on ihastunut mieheen mutta häneltä puuttuu nämä ominaisuudet nainen pistää stopin jutulle. Ok. Tässä meillä todellinen ihmissuhdetuntija.

Vierailija
34/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Minulle on kanssa tuo neitsyys tullut pikku hiljaa perusvaatimukseksi. Ehkä asiaan on vaikuttanut muutto Aasiaan ja täällä käytännössä kaikki naimattomat naiset ovat neitsyitä ja niitä on biljardeja.  

Ovat tietenkin. Etenkin mm. bordelleissa työskentelevät.

Vierailija
35/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella ei saa olla mitään kummallisia kriteerejä omassa parinvalinnassaan. Ei vaikka itse ne kriteerit täyttäisinkin. Iällä ei ole väliä, mutta sellainen nuorempi nainen jolle periaatteesta kelpaavat vain vanhemmat miehet ei kelpaa minulle.

Tämä. Olen itse kohtalaisesti ylipainoinen enkä halua miestä jolla on fetissi ylipainoisiin naisiin. Olisi aikamoista elää loppuelämä niin ettei saa laihduttaa koskaan tai muuten mies jättää.

Vierailija
36/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa tätä lukiessa. Saanko muuttua ollenkaan jos minut on valittu vaatimuslistan kanssa? Pitääkö pysytellä varpaillaan ettei vahingossa ala ajatella väärin tai liikkua eri tavalla? Ei kiitos. Ehdoton vaatimukseni on ettei ehdottomia vaatimuksia.

Niin, kyse minun avioliitossani ei ollut vain siitä, että minun olisi pitänyt olla muuttumaton,mvaan miehen omista jutuista.

Esim. Hän arvosti urheilua.

Jos kävin kävelelenkeillä, niin pah, ei se ollut mitään urheilua.

Jos kävin kuntosalilla 3 krt vko, niin pah, ei se kehitä aerobista liikuntaa.

Jos kävin jumpassa, niin pah, tuntihan on niin lyhyt kun siinä venytellään niin paljon.

Minun olisi pitänyt käydä juoksemassa, tai mieluiten harrastaa juuri sitä, mitä hän harrasti.

Vierailija
37/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

M45

Näin. Oikeastaan siis haluat kumppaniltasi samanlaista ajatusmaailmaa ja näkemystä mikä sinulla itselläsi on.

Täysin eri asia kun joka paikassa pippeliään uittaneet sovinistit vaatii neitsyttä itselleen.

Vierailija
38/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

M45

Näin. Oikeastaan siis haluat kumppaniltasi samanlaista ajatusmaailmaa ja näkemystä mikä sinulla itselläsi on.

Täysin eri asia kun joka paikassa pippeliään uittaneet sovinistit vaatii neitsyttä itselleen.

Kyllä. Samanhenkisyydestä tai samalla "tasolla" olemisesta voisi puhua.

M45

Vierailija
39/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vakaumus ehdottomasti ja samat elämänarvot suuremmissa linjoissa, mitä siis tulee arvomaailmaan.

Samanlainen ei tarvitse olla.

Ei kiinnostunut pääasiassa seksistä, koska sellainen ei kanna pitkälle.

Antaa tilaa itselle ja toisen yksinololle.

Tietenkään ei päihteitä jne, mutta tää liittyy jo vakaumukseenkin

Hänen kanssaa on hyvä ja harmoninen olo.

Ei liikaa vaatimuksia kummaltakaan toiselle

En ole kiinnostunut esim. henkilön koulutustasosta yms. koska sekin on loppupeleissä pelkkkää kulissia.

Hyvä luonne

Mustasukkainen ei saa olla.

Voidaan keskustella mistä vaan.

Lisään tähän, että en aio enää koskaan muodostaa suhdetta.

Mulle riitti. Tsemppiä niille jotka jaksavat uskoa tällaisiin asioihin ja haaveilevat jotain.

Vierailija
40/125 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin nähtävästi täysin kohtuuttomia että nainen olisi tupakoimaton, kun jokainen 30+ imee norttia posket lommolla. Nuoremmista löytyisi tupakoimattomia enemmän, mutta ne on ihan teinejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä