Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ärsyttää jo nyt tuo vapun ja marian "unelmien tookshou"

Vierailija
26.01.2019 |

Vihaan sitä mainosta ja sitä mussutusta siinä mainoksessa.En ikinä katso sitä

Kommentit (329)

Vierailija
121/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin Sampo eukkoineen... voi älyn väläys. Voiko olla ällömpää.

Vierailija
122/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kuullut koko "töök shöystä" ennen kuin nyt. Onneksi. Mutta toisaalta ei edes ärsytä, kun koko ohjelma on täysin irrelevantti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin kaipaan Valehtelijoiden klubia, kun siinä sai valehdella, eikä leikitty totuuden torvea.

Muistaako kukaan sitä ohjelmaa?

Nykyään telkusta tulee varmaan 10 tookshouta. Ei oikein ymmärrä miksi.

Vierailija
124/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki talkshout yhtä tyhmiä.Käännän aina kanavaa kun sellainen alkaa.

Vierailija
125/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapin Sampo eukkoineen... voi älyn väläys. Voiko olla ällömpää.

Asun ulkomailla joten en ole koskaan nähnyt heitä TV:ssä. Mutta otsikoiden perusteella heillä menee aina kaikki pieleen: paino, mielenterveys, uusintahäät, lomamatkat, ravintolaillat, rempat jne.

Vierailija
126/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpoimmat ottaa näistä mallia ja saadaan kärsiä duunissa kun joku taas heittäytyy extrovertiksi käläkäläksi. Seuraava elämäntaito-opas voiskin olla kuinka kestät näitä paperinkuivia käläkälöjä ilman että v.tutus näkyy naamasta ja pystyisit multitaaskaan samalla töitä.

Vierailija
127/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin kaipaan Valehtelijoiden klubia, kun siinä sai valehdella, eikä leikitty totuuden torvea.

Muistaako kukaan sitä ohjelmaa?

Nykyään telkusta tulee varmaan 10 tookshouta. Ei oikein ymmärrä miksi.

Ennen oli paljon parempia ohjelmia.

Vierailija
128/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista sontaa joka tuutista,henkilöt vain vaihtuu naisista miehiin ja päivastoin.Nähty ja kuultu on.Joku henkilö tunkee naamasa joka ohjelmaa.P****n saa pyytämättäkin

Vierailija
129/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Kuustonen tulee puhumaan "tunteiden kirjosta"?

Siinä kanssa yksi tyhjän nauraja joka ei lähde ruudusta kulumallakaan.

Eniten ja isoimmin nauraa vielä omille jutuilleen. Todella raivostuttava ja teennäinen tyyppi.

Vierailija
130/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen shown mainoksesta Putous-sketsi. Oman ohjelman mainos on jo valmiiksi parodia: henkinen sepalus, korkkarit ym. hyvin "omaperäistä".

Vierailija
131/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Hintikka on noin nuoren näköinen? Onko kertonut kauneussalaisuuksiaan?

Vierailija
132/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan nää saa burnoutin? Oireet aika selvät.

Vierailija
133/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tääkin shöw hiivu ku hiillos katsojien puutteesta, niinkuin uskomattoman mullistava Heikelä syndrooma...

Vierailija
134/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pää kestä katsoa mitään missä tuo Pimiä on mukana. Se on "ihanan rohkea feministi", joka tykkää puhua tissihiestä tai kainalokarvoista. Tämä on hänen filosofiansa mukaan ihanan rohkeaa. Ja sanon tämän naisena ihan kaikella rakkaudella, mutta en mä haluaisi kuunnella miestäkään joka retostelisi kivespussihiellä ja korvavaikulla. Tätä Vapun roisia tyyliä vielä alleviivaa hänen tapansa puhua, eli toisin sanoen huutaa. Kuunnelkaapa! Ihan sama mitä hän sanoo, että vähänkin innostuessa puhe muuttuu välittömästi huudoksi.

Vierailija
135/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Hintikka on noin nuoren näköinen? Onko kertonut kauneussalaisuuksiaan?

Vai onko vain hyvät geenit. Mielestäni hän on kaunis, vaikka mainos ärsyttää muakin.

Vierailija
136/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä porukka herkkähipiäisiä, mua huolestuttaisi jos noin kovasti pitäisi ärsyyntyä jostakin.

Vierailija
137/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole kikatusta alusta loppuun. Kenen hermot sitä kestää katsella. 

Vierailija
138/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei pää kestä katsoa mitään missä tuo Pimiä on mukana. Se on "ihanan rohkea feministi", joka tykkää puhua tissihiestä tai kainalokarvoista. Tämä on hänen filosofiansa mukaan ihanan rohkeaa. Ja sanon tämän naisena ihan kaikella rakkaudella, mutta en mä haluaisi kuunnella miestäkään joka retostelisi kivespussihiellä ja korvavaikulla. Tätä Vapun roisia tyyliä vielä alleviivaa hänen tapansa puhua, eli toisin sanoen huutaa. Kuunnelkaapa! Ihan sama mitä hän sanoo, että vähänkin innostuessa puhe muuttuu välittömästi huudoksi.

Mä ihmettelen samaa! Milloin omista eritteistään ja vaivoistaan huutaminen on tullut normaaliksi tavaksi? Tätä tapaa on (anteeksi) kehitysvammaisilla tai mielenterveyspotilailla joita tietenkin ymmärretään mutta siltikin vähän yritetään toppuutella. Tämä kraakkuja heiluu lollottimet navassa ja hikiläikät kainaloissa, räkättää isoon ääneen tissiliiveistä ja valkovuodoista?? Ja eikö tää toinen komppaa vieressä jollain puklu/pissa/ripuli/oksennusjutuilla? Ihan kun kuuntelis jossain laitoksissa asuvien iltaväsyjuttuja.

Vierailija
139/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä mainospätkä saa karvat pystyyn, en muutenkaan kestä tällaisia itseään täynnä olevia kälä-kälä tätejä,jotka kuvittelevat olevansa erinomaisia yksilöitä, vaikka suu jauhaa paskaa ja ajattelu tulee jos tulee. En todellakaan katso ko. Ohjelmaa.

Vierailija
140/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapusta tykkään. Toisesta en. Voi olla että joidenkin katsojien verenpaineet nousee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme