Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita ärsyttää jo nyt tuo vapun ja marian "unelmien tookshou"

Vierailija
26.01.2019 |

Vihaan sitä mainosta ja sitä mussutusta siinä mainoksessa.En ikinä katso sitä

Kommentit (329)

Vierailija
141/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirsi "tantraguru" salo kertoo uudesta hypotermia-terapiastaan , missä takapihan lumikinoksessa tönötetään lumiukko-asennossa makrobioottinen porkkana suussa?

Kirsi Salo on aikanaan tehnyt hyviä sijoituksia nyt passaa tehdä erilaisia juttuja .

Vierailija
142/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikan Vappu. Mistä ihmeestä nainen saa niin paljon energiaa. Tykkäsin jo silloin kun oli BB juontaja. Hänellä komea miljönääri ahkera mies ja 2 lasta. On vapaa-ajan asunto ja asuu arvoalueella. Vappu on kyllä semmonen touhun pakkaus. Osaa varmaan kiittää elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimiä on aina ärsyttänyt ja Hintikkaa lähes inhoan.

Vierailija
144/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään molemmista! Ihania naisia! Arvostan heitä, että jaksavat tehdä työtä kaikenmaailman hullujen sylkykuppeina ja olla esimerkkejä töissä käyvistä äideistä, naisista. En hauku toisia naisia, arvostan. Teille vihaajillenja inhoajille annan vinkin:” Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, olkaa hiljaa!”.

Naisten täytyy nostaa toisia naisia, ei painaa alas.

Vierailija
145/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun resepti onnelliseen avioliittoon. On nk pussauslomat. Eikä hullumpi idea olekkaan. Lähdetään honeymoota viettämään kahdestaan. Se on sitä avioliiton hoitamista. Ihana vapaa-ajan paikka sitten landella. Sieltä myös Vappu saa energiaa. Kyllä joillain onnistaa kaikki.

Vierailija
146/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun resepti onnelliseen avioliittoon. On nk pussauslomat. Eikä hullumpi idea olekkaan. Lähdetään honeymoota viettämään kahdestaan. Se on sitä avioliiton hoitamista. Ihana vapaa-ajan paikka sitten landella. Sieltä myös Vappu saa energiaa. Kyllä joillain onnistaa kaikki.

Vierailija
147/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi katsoja ohjelmalle löytyy: minä. Odotan innolla. Tykkään molemmista todella paljon.

Njaaa, kärpäset tykkää pazkasta...

On se mahtavaa, kun itse on niin hieno persoona, että on vara haukkua toisia ihmisiä pazkaksi.  Oot kyllä itse tosi ihku. Hienoa.

Itsekään tuskin katson, mutta en silti jaksa haukkua, en ohjelman tekijöitä tai ohjelman katsojia.

Minun elämääni ei hetkauta, mitä ihmiset omista töllöttimistä katsoo enkä jaksa haukkua jokaista ohjelmaa, jotka ei minua kiinnosta tai joita en muuten vaan katso. Erilaisuus on rikkaus.

ohis

Vierailija
148/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin joskus (pakon edestä) varmaan tunnin, kun Vappu selitti radiossa Novalla, et oli unohtanut avaimet kotiin ja joutui odottamaan pari tuntia, et mies toi ne. Ja sit jatkoi, että nyt ymmärtää miltä ASUNNOTTOMISTA tuntuu! Jep :D

Vierailija
149/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään molemmista! Ihania naisia! Arvostan heitä, että jaksavat tehdä työtä kaikenmaailman hullujen sylkykuppeina ja olla esimerkkejä töissä käyvistä äideistä, naisista. En hauku toisia naisia, arvostan. Teille vihaajillenja inhoajille annan vinkin:” Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, olkaa hiljaa!”.

Naisten täytyy nostaa toisia naisia, ei painaa alas.

Voi miten arvostatkaan kassoilla, sairaaloissa, ravintoloissa, kirjastoissa, päiväkodeissa, takseissa ja busseissa työtä tekeviä naisia. Ihan hymyssä suin ja nostatat naiseutta Prisman jonossa kun kassanaiset kaakattavat tukka heiluen, mölyävät oksennuksesta tissiliiveissään ja räkättävät kärsivänsä kamalasta kainalohiestä?

Vierailija
150/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää Pimiää. Jouduin aiemmin puolipakolla kuulemaan häntä Radio Novalla (?) ja tulin kyllä aina niin ärtyneeksi hänen jutuistaan. Jo pelkkä ääni ja puhetyyli sekä käkätys on kamalan kuuloisia mutta lisäksi hän vaikuttaa todella rasittavalta persoonalta. Veti useaan kertaan herneet nenään, kun joku kuulija erehtyi kritisoimaan häntä aiheellisesti. Tiuski ja äyski, että ”no sen radion voi hei sammuttaa ei voi olla noin vaikeeta”...tosi lapsellinen ja olevinaan muita parempaa. Aina hänen kokemansa asioista on jotenkin oikeampaa ja aidompaa kuin muilla. Tekee hirveän numeron tekemisistään.

Kylmät väreet aiheuttava ihminen.

Vierailija
151/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tarjota tolle Pimiälle töitä jostain muualta kuin mediasta? Alkaa pikkuhiljaa keittää yli, kun on JOKA paikassa AINA.

Vierailija
152/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintikka ottaa kyllä tilan haltuun ja siksi puoli seiskassa tullut kai kärhämää?

Vierailija
153/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan sitä mainosta ja sitä mussutusta siinä mainoksessa.En ikinä katso sitä

Joo kyllä ärsyttää. Onko sitä mainostettu radiossakin? Mulla on sellaien tunne, että olisin kuullut sen sieltäkin. En todellakaan katso ko. ohjelmaa, noiden muorien turvat ärsyttää jo niin paljon.

Vierailija
154/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio katsoa. En kestä nähdä tuota Hintikkaa ja sen silmien pyörittelyä.

Sama täällä. Ja tasan samat sanat siitä Vappendaalista. Kaksi täysin turhaa ja tylsää ihmistä, joiden kanamaista ja aivotonta käkätystä tuskin moni jaksaa seurata telkkarista. Tuo Hintikka on vieläpä ukkoni sukulainen, niin meidän teinipoikammekin huokaa aina tuskissaan, että "taasko tuokin on tuolla meidän sukua häpäisemässä, se on vaan niin nolo."

Vierailija
155/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se automaattisesti vihapuhetta ellei yksinkertaisesti kiinnosta ja tuo sen julki?

Vierailija
156/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru seis! Täällä ei naureta tyrkkyjulkkiksille ! Saaplarin vihaajat!

Vierailija
157/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on ihana ja symppis, ei se aina naura...Ja KOMEA!

A

Vierailija
158/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väliajalla , kevennyksenä, tomimetsäkedon kikkarat esittää laulun varpunen vappu-aamuna.

Varpunen Vappuaamuna krapula paskalla oksalla.

Vierailija
159/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, koska en aio katsoa. Olen allerginen tuolle Vapulle. Kanava vaihtuu välittömästi, kun rouva tupsahtaa eetteriin. Vapulla on taito "imeä happi" ympäriltään.

Hänellä on kesto-virne ja kylmät silmät. Hänestä vain puuttuu "lämpö" ja empatia. Huomaa, ettei hänellä millään riittäisi kärsivällisyyttä aidosti malttaa kuunnella ihmisiä joita hän haastattelee. Kauhea hätä päästä itse kälättämään.

Hänestä tulee tosiaan mieleen joku vanhanajan talkkarinmuija tai suomifilmien karjakko. Sinänsä koominen ja vitsikäs hahmo. Varsinainen painajainen, jos tuollainen päätyy samoille kutsuille tai raflassa samaan pöytään: Se on sitten koko illan "minä, minun, minusta, minuun..."

Vierailija
160/329 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäminen on liian vahva sana, mutta en aio katsoa ohjelmaa. M. Hintikka on ehkä maailmanhistorian huonoin juontaja, ihan radioajoistaan saakka, ja ihmettelin kovasti, kun hän "pääsi" televisioon - ilmeisesti kova tahto vie läpi harmaan kivenkin. Vapun adhd-juontojakaan ei jaksa katsoa, joten tuo tuleva ohjelma on takuuvarma "no-show" omassa telkkarissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä