Meneeköhän tämä liian pitkälle? Teen miehelle ruoka-annokset valmiiksi lautaselle
Nytkin irrottelin lihat kanankoivista ja laitoin lautaselle.
Kommentit (14)
Riippuu ihan ruoasta. On sellaisia ruokia, joita kukin lapioi itse lautaselleen, sitten on sellaisia, jotka ruoanvalmistaja sommittelee annoksiksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Ai et kuitenkaan pureskele valmiiksi muusiksi?
En sentään :D
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan ruoasta. On sellaisia ruokia, joita kukin lapioi itse lautaselleen, sitten on sellaisia, jotka ruoanvalmistaja sommittelee annoksiksi. :)
No meillä mä annostelen aina. Kysyn että onko iso vai pieni nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä mä annostelen aina. Kysyn että onko iso vai pieni nälkä.
Ei ole kyse pelkästään annoksen koosta. :)
Minä en ainoastaan pureskele valmiiksi, vaan myös syötän kuin linnunpoikasta. Saman teen vieraillekin.
Jos haluat passata miestä, tee se. Mitä se kellekään kuuluu.
No ei mene, jos teet sen omasta tahdostasi.
ei,jos mies maksaa asumiset ja muut kulut. Silloin teet tasan mitä mies käskee ja enemmänkin ellet halua että tilalle tulee uusi nuorempi ja hoikempi palvelija.
Mun mies laittaa mulle monesti lautaselle annoksen valmiiksi, ja saattaa paloitella pihvinkin :) .
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainoastaan pureskele valmiiksi, vaan myös syötän kuin linnunpoikasta. Saman teen vieraillekin.
Toi on vielä aika pientä. Meilläpä onkin yhteinen ruuansulatus.
Sitten ihmetellään kun mies ei pärjää edes vuorokautta yksin kotona.
No kai se sitten on sinulta liikaa pyydetty jos siltä tuntuu. Minusta puolestaan niin vaatimaton ele etten kiinitä tollasseen edes huomiota. Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmetellään kun mies ei pärjää edes vuorokautta yksin kotona.
No en ole kyllä kuullut:D
Ai et kuitenkaan pureskele valmiiksi muusiksi?