Muita joita ärsyttää jo nyt tuo vapun ja marian "unelmien tookshou"
Vihaan sitä mainosta ja sitä mussutusta siinä mainoksessa.En ikinä katso sitä
Kommentit (329)
Vappu on kuin sivitymätön kovaääninen karjakko. Hänen älynlahjoillaan ei onnistu tööksöyt.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle, hieman yksinkertaisemmalla mammalle, mikä on "henkinen sepalus"?
Se on hauska kielikuva joka sopii ohjelmaan .
Kuten lobotoitu itsekritiikki.
Vierailija kirjoitti:
Vappu on kuin sivitymätön kovaääninen karjakko. Hänen älynlahjoillaan ei onnistu tööksöyt.
sivistymätön*
Vierailija kirjoitti:
Yksi katsoja ohjelmalle löytyy: minä. Odotan innolla. Tykkään molemmista todella paljon.
Oletko Vappu vai Marja?
Villi arvaus: eka vieras on hjallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi katsoja ohjelmalle löytyy: minä. Odotan innolla. Tykkään molemmista todella paljon.
Oletko Vappu vai Marja?
Ile ;)
Toka haastateltavaksi saapuva vieras: jetron uponnu sukellusvene.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää jo etukäteen, että kuinkakohan paljon nämä mammat sitten tuovat esiin omaa äitiyttään. Ajatelkaa oikein ÄITIEN talkshouv, siis ÄITIEN. Ensi viikolla onkin molempien taas hyvä avautua vuorotellen perhe-elämästään ja jakaa pussailukuvia miehistään niin saadaan mukavasti mainosta tälle ohjelmalle.
Ei ole talkshow vaan junttien oma tookshou.
Tää ketju on viihdyttävämpi kuin tuleva ohjelma :D
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle, hieman yksinkertaisemmalla mammalle, mikä on "henkinen sepalus"?
Henkinen sepalus tarkoittaa kokonaisuutta, jossa nyt ollaan nii-in tiukkoja ja jämyjä, koska ollaan napakoita mimmejä, että kaikki talk show't tähän mennessä ovat miesten iltapäivän puuhakerhoja koulukkaille.
Katsos nyt on Naiset asialla, eikä ne kuvia kumarra. (Hohhoijaa.)
Ollaan vahvoja naisia. (Joo joo..)
Myös Naisten ote ii-han kaii-ikkeen on niin omaperäinen ja oivaltava, että ikinä ei ole ollut yhtä omaperäistä ja oivaltavaa, niin on omaperäistä ja oivaltavaa ja varsinkin pistää kovia tentaten, että valtakunnassa kohisee.
Vrt. Sannikka ja Ukkola - Jämerää poliittista tykitystä eli tyttöjen yökyläbileet.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan oo sellasta, eikä muutenkaan tapana kulkea sepalus auki....
En ole siis kohderyhmää.
Kolmas vieras suomityyliin : erotiikka-alalla toimiva lievästi väsähtänyt pariskunta, jonka keski-ikäisellä miehellä sexy nahkaliivi steintmenttinä?
Neljäs vieras : tatuoitu australian-morsian sini joka haluaa eduskuntaan...?
En tiedä. Jotenkin hirveän rasittava yhdistelmä. Tulee oikeasti väsynyt olo pelkästä ajatuksesta, että katsois ohjelmaa...
Uuvuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tullut alusta asti mieleen sellanen lähiö-kovis-muija, oikein sopiva oli chattijuontajaksi. Ihmettelin vuosia, kuinka tuollainen on laskettu telkkariin primetimeen.
Vierailija kirjoitti:
Kolmas vieras suomityyliin : erotiikka-alalla toimiva lievästi väsähtänyt pariskunta, jonka keski-ikäisellä miehellä sexy nahkaliivi steintmenttinä?
Hyvin mahdollista. :D
Haastateltavana myös enbusken sieraimet.
Vappu vielä menee mutta tuo Hintikka saa aikaan sellaset yrjörefleksit ettei pysty. Siinä omasta mielestäni Suomen karsein juontaja, joten vaikka ohjelma olisi muuten kuinka hyvä vaan niin ei yksinkertaisesti pysty katsoa.
No kaikki Kokoomuksen kansanedustajaehdokkaat on vieraina. Ekana Häkkänen (kuinka moderni-isi jaksaa, vauva-arki jne.) Koska perhe ja äitiys ja kaiken saaminen.