Ei ole todellista - mies suuttui tosissaan kun ehdotin vanhan, värjäytyneen treenipyyhkeen ja pinttyneeltä hieltä haisevan hiihtokerraston poisheittämistä.
Ei tällaista ole kuin kliseissä. Tilalle on ostettu uusi pyyhe ja ainakin kolmet hikikerradtot, mutta aina naulassa roikkuu kuivumassa se karsea 15v vanha rättipyyhe ja autossa matkalla rinteeseen haistan, että päälke on revitty se nyppääntynyt hikikerrasto.
Kyse on modernista siististä tyylikkäästä miehestä, mutta nyt kohtasin jonkun kivikautisen aukon. Olenko ainoa?
Kommentit (24)
Ärsyttää että täällä neuvotaan naiselle, kuinka miehen pyykit kannattaa pestä. Ei minunkaan mieheni nyrkkipyykkää minun menkkaveritahrojani. Kyllä yhteistaloudessa pitää olla sen verran huomaavainen, ettei kuljeskele likaisissa vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää että täällä neuvotaan naiselle, kuinka miehen pyykit kannattaa pestä. Ei minunkaan mieheni nyrkkipyykkää minun menkkaveritahrojani. Kyllä yhteistaloudessa pitää olla sen verran huomaavainen, ettei kuljeskele likaisissa vaatteissa.
No tään ap:n ukko ei vaan ole oivaltanut sitä, että hän elää yhteistaloudessa ja silloin pitää olla sen verran huomaavainen, ettei kuljeskele likaisissa vaatteissa. Pitäiskö sun mielestäs ap:n vaan jättää se (haiseva) sika?
Mä vain ilmoitan että heitin pois enkä pyykkinoneeseen. Vielä tuo ei ole pihapöntöstä käynyt hakemassa takasin mitään. Joskus laittoi ostoslistaan sukkia, ja naljaili jotain kun entiset on kadonneet.... hiljeni kun katsoin takasin vähän kummissani ja kysyin että ihan oikeestiko niitä on ikävä.
niin ja miehet piereksii pöksyihin. tummat läntit ei haittaa, mutta haju.
miten usein Te Miehet vaihdatte kalsareita ja ni paitaa useammin ehkä.
meillä on minun alushousut joka päivä, se on 14 housua kahdessa viikossa.
miehen aluspaitoja 4 kpl ja alushousuja 4 kpl.
onko oikein?
vanhoja alkkareita pitää niin kauan kunnes vyötärönauha on löysä, vaan ei saa heittää pois.
muistaa heti kysyä missä on, missä hänen se ja se on piilotettu.