Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole todellista - mies suuttui tosissaan kun ehdotin vanhan, värjäytyneen treenipyyhkeen ja pinttyneeltä hieltä haisevan hiihtokerraston poisheittämistä.

Vierailija
26.01.2019 |

Ei tällaista ole kuin kliseissä. Tilalle on ostettu uusi pyyhe ja ainakin kolmet hikikerradtot, mutta aina naulassa roikkuu kuivumassa se karsea 15v vanha rättipyyhe ja autossa matkalla rinteeseen haistan, että päälke on revitty se nyppääntynyt hikikerrasto.

Kyse on modernista siististä tyylikkäästä miehestä, mutta nyt kohtasin jonkun kivikautisen aukon. Olenko ainoa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heität roskiin mitään kysymymättä, miksi edes kysyit? Jos tulee valituksia niin kerrot että haisi niin pahalle, että oli roskiskamaa.

Vierailija
2/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on perusnatku. Natku on niin saita että söisi p*skansakin, jos ei haisisi niin pahalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teidän herkkänenujen pitäisi olla jo tottunut siihen, että urheilijaperheissä haisee lähes aina sellainen kuivuvista kamppeista tuleva kostean ummehtuneen paskan ja hien sekoitus.

Vierailija
4/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... kuinkahan moni nainen arvostaisi jos mies katsoisi asiakseen kommentoida milloin (ne mukavimmat, pidetyimmät) koti- tai alusvaatteet on roskiskamaa?

Vierailija
5/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille hyvä ihminen. Kerro katastrofista perheessäsi.

Vierailija
6/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese kerrasto seuraavan käytön jälkeen korkeassa lämpötilassa, esim. 70-90 asteessa. Parhaassa tapauksessa kerrasto puhdistuu kunnolla ja haju kaikkoaa. Toinen vaihtoehto on, että se kutistuu tai menee muuten pilalle. Silloin voit ikävään ”vahinkoon” vedoten heittää sen menemään. :)

Vierailija
7/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... kuinkahan moni nainen arvostaisi jos mies katsoisi asiakseen kommentoida milloin (ne mukavimmat, pidetyimmät) koti- tai alusvaatteet on roskiskamaa?

"Kuule kyllä näissä pöksyissä on Camilla nyt jo liian monta hailakkaan kuivunutta menkkatahraa. Huomenna mennään ostamaan puhtaan valkoiset "🤣

Vierailija
8/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on luopumisen pelkoa ja kyseessä tunnearvokas asia.

Vierailija
9/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisti?

Vierailija
10/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä miehelle tuo viesti missä kerrottiin millainen on "natku".

Itse olen käsittänyt natkun ihan eri tavoin.

Vierailija
11/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä kysele mieheltäni kun viskaan menemään reikäisiä kalsareita tai muuta vastaavaa. Ostan vain tilalle uusia. Muuten se kulkisi niissä reikäisissä varmaan loppuikänsä.

Vierailija
12/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä kysele mieheltäni kun viskaan menemään reikäisiä kalsareita tai muuta vastaavaa. Ostan vain tilalle uusia. Muuten se kulkisi niissä reikäisissä varmaan loppuikänsä.

Menitkö naimisiin poikasi kanssa?

Vierailija
13/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas tyypillinen naisen aloitus. On juttuja, joista ei luovuta. Toiselle se on unilelu, toiselle joku muu. Murhaisin sen, joka heittäisi kolmekymmentä vuotta vanhan treenikassini pois.

Vierailija
14/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun napaas kaivelee mitä mies käyttää? Kai aikuinen saa itse valita mitä käyttää?

Vierailija
15/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuule kyllä näissä pöksyissä on Camilla nyt jo liian monta hailakkaan kuivunutta menkkatahraa. Huomenna mennään ostamaan puhtaan valkoiset "🤣

Minä saattaisin ensin loukkaantua, mutta tarkemmin ajateltuna tuo voisi olla ihan aiheellista 😄

Vierailija
16/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex on vieläkin katkera kun heitin sen nyppyyntyneet, venähtäneet, punaiset pitkät kalsarit pois. On kuitenkin erottu jo vuosia sitten. Nää on herkkiä juttuja.

Vierailija
17/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin miehellä on monta kymmentä vuotta vanhoja vaatteita joihin ei saa koskea, pestä saa.

hienhaju on kauheinta, joudun huomauttamaan asiasta ja se suuttuu.

ei muista laittaa tarpeeksi suihketta. sitten päivällä haisee ja minä suutun kun takki haisee, ja lentää pesukoneeseen.

suihketta on myös autossa varalta.

voi taivas aikuinen ihminen.

Vierailija
18/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks teillä ole toimivaa pesukonetta vai koitatko jollain ruohonjuurisaippualla pestä vaatteita jos ne kerran hieltä haisee? Normaalisti vaatteet pestään eikä heitetä roskiin kun ne likaantuu.

Vierailija
19/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä järkkyä kun mies döfää urheilukamoissaan... Yritä siinä sitten neutraalisti mainita, että vaatteita voi liottaa etikassa ja pestä 90-asteessa, kun mies laittaa aina vain pikapesuun, jos laittaa ollenkaan.

Vierailija
20/24 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität ne pesukoneeseen 90 asteen ohjelmaan, huuhteluaineeksi reilusti etikkaa. 

Kuuma vesi tappaa (toivottavasti) bakteerit ja muut elävät, etikka (toivottavasti) poistaa hajuja. Tai sitten kalsarit menevät rikki kuumassa vedessä, mikä olisi inhimillinen virhe (et ole täydellinen vaimo) , mutta lopputulos ei olisi huono juttu ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan