Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herättääköhän yksinäisyys jotain luotaantyöntävyysfiboja?

Vierailija
26.01.2019 |

Se on jännä, vaikka olisi täysin uusi porukka joka ei tunne tai tiedä minusta mitään, niin kyllä se vain minä olen joka jätetään ulkopuolelle.
Esim. uudet kurssit, työpaikat, harrastukset. Alussa on tutustumista ja juttu luistaa monien kanssa, mutta kun menemme ruokailuun ja erehdyn istuutumaan pöytään ensimmäisenä, niin seuraava meneekin toiseen pöytään ja loput seuraavat häntä. Sitten minä hölmönä istun yksin pöydässä kunnes kaikki muut pöydät ovat täyttyneet ja jonkun on pakko istuutua kanssani samaan pöytään.
Varmaan joku on synnynnäinen johtaja jota muut vaistomaisesti seuraa siinä uudessa porukassa ihan tiedostamattaankin. Ilmeisesti myös päinvastoin.
En ole poikkeavan näköinen tai puhu erikoisesti, jos joku näitä tarjoaa selitykseksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene ensimmäisenä jos et ole johtajaluonne.

Vierailija
2/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei luista ikinä juttu kenenkään kanssa joten ymmärrän hyvin yksinäisyyteni. Luistamattomuusongelman takia en osaa sitten olla rennosti ihmisten seurassa.

Korjaisin asiaa jos osaisin, valitettavasti en osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Jopa kirkossa istun yksin koko penkissä.

Vierailija
4/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että jonkun tutkimuksen mukaan ihmiset aistivat yksinäisyyden ja karttavat sitten yksinäisiä, koska alitajuisesti pelkäävät sen tarttuvan. Itsekin olen tuollainen. Varmaan sitten olemus huokuu jotain surullisuutta tai jotain.

Vierailija
5/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin että jonkun tutkimuksen mukaan ihmiset aistivat yksinäisyyden ja karttavat sitten yksinäisiä, koska alitajuisesti pelkäävät sen tarttuvan. Itsekin olen tuollainen. Varmaan sitten olemus huokuu jotain surullisuutta tai jotain.

Siis, olen yksinäinen, jota vältellään.

Vierailija
6/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Jopa kirkossa istun yksin koko penkissä.

:D

Vierailija
7/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här. Joskus on joku erehtynyt tekemään tuttavuutta heti alkuun, mutta muutaman päivän päästä hänkin on vaihtanut laumaa ja olen jäänyt yksin. Ehkä sitten käyttäydyn jotenkin torjuvasti tai minulla ei vain ole tarjottavaa muille ihmisille.

Vierailija
8/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se on nimenomaan se tunnelma joka karkottaa, ei suhteiden vähäisyys sinänsä. Jos ihminen, vaikka yksinäinenkin, on rento ja vapautunut, ongelma luultavasti alkaa helpottaa vähitellen. Ja kun ihmiset ei tiedä mitä sulle sanoa, jos oppisi itse rikkomaan sen jään jollain niin se auttaisi.

Vierailija
9/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis se on nimenomaan se tunnelma joka karkottaa, ei suhteiden vähäisyys sinänsä. Jos ihminen, vaikka yksinäinenkin, on rento ja vapautunut, ongelma luultavasti alkaa helpottaa vähitellen. Ja kun ihmiset ei tiedä mitä sulle sanoa, jos oppisi itse rikkomaan sen jään jollain niin se auttaisi.

Varmaankin, en itse ole koskaan rento ja vapautunut, vaan masentunut ja ahdistunut ja yksinäinen.

Vierailija
10/10 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kohtalomme on roikkua av-palstalla. Täällä en tunne itseäni niin yksinäiseksi kuin ihmisten ilmoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi