Mies haluaisi muuttaa lapsuudenkotinsa kun siellä on remppa valmis
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen omistaa? Missä asutte nyt?
Mies sen nykyään omistaa. Asutaan omassa pikku talossa nyt.
Mä haluaisin muuttaa vanhaan taloon joka me ostettiin remonttiprojektiksi. Voitas myydä tämä nykyinen iso ja muuttaa sata neliötä pienempään. Mies ei halua🤷♀️
Asutte sitten vain eri taloissa. Tuliko sinulle yllätyksenä, että mies haluaakin muuttaa taloon, jonka omistaa ja jota remontoi?
Toivottavasti urpo miehesi tajuaa muuttaa sinne yksin. Tänne tulla vinkumaan mies haluaa sitä mies tätä. Jos lapsia, se muuttaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Asutte sitten vain eri taloissa. Tuliko sinulle yllätyksenä, että mies haluaakin muuttaa taloon, jonka omistaa ja jota remontoi?
Tuli koska hän omistaa tämänkin talon ja lapsen kavereiden ja koulun takia tuo olisi hankalaa.
Etkö sinä ole valittanut siitä nykyisestä asunnosta noin 8 vuotta täällä jo? Vai onko se vielä pienempi murju se lapsuudenkoti?
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä ole valittanut siitä nykyisestä asunnosta noin 8 vuotta täällä jo? Vai onko se vielä pienempi murju se lapsuudenkoti?
Ei se pienempi ole. Siellä on vaan paljon pienempi tontti ja lapsi joutuisi vaihtamaan koulua ja hänen koulumatka pitenisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pienempi ole. Siellä on vaan paljon pienempi tontti ja lapsi joutuisi vaihtamaan koulua ja hänen koulumatka pitenisi.
Ai niin sinähän olet innokas puutarhuri ja omavaraistalouden kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään minä kesäisin pihalla olla, kukkia laittaa ja marjoja kerätä pensaista, omenia omenapuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään minä kesäisin pihalla olla, kukkia laittaa ja marjoja kerätä pensaista, omenia omenapuista.
Niin, sitähän minä muistelinkin.
Voin muuttaa miehesi kanssa siihen lapsuudenkotiin, niin sinä voit jäädä lasten kanssa lyhyemmän koulumatkan päähän asumaan.
Kuka sen omistaa? Missä asutte nyt?