Onkos ikävä niitä kesähelteitä?
Kommentit (59)
Kylmällä on helppo lisätä vaatekerroksia ja lämpöä, vaan Guineanlahen rannalla kuumuus pysyy ja säilyy vaikka ei ois rihmankiertämää yllä ja ilmastointi päällä. Ihana Suomi ja suomalainen sää ja ilmasto neljine vuojenaikoineen.
Ei todellakaan, syksyä sen sijaan on ikävä
Ei todellakaan ole ikävä! Ihania nämä talvikelit. Täällä kainuun korvessa on vielä mukavan napakkaat talvet :) Raikasta pakkasilmaa<3
Ei ole ikävä. Ei tarvitse tunnin välein lotrata putsaamassa hikeä ja täyttää vesipulloa. Riittää kun aamulla vetää pitkät kalsarit ja villasukat jalkaan, niin muuten voi jatkaa elämää kuten normaalistikin.
Ikävä on seksi-wau-helletttä.. :(
Vierailija kirjoitti:
Meillä on panopakkaset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on panopakkaset!
Kelpaisi kyllä tuokin tällä hetkellä :(
Ei ole panoista tietoakaan!
Ei yhtään ikävä ja en kadehdi ketään helteisiin hikisiin maihin matkustaviakaan.
On kyllä ikävä lämmintä.
Mutta viime kesän sato meni aika pilalle kuumuuden vuoksi. Basilika ja laventeli olivat ainoat jotka tykkäsivät kuumasta.
Ei. Kyllä se on ihan mahtavaa katsella kun lapset posket punasina tekee lumiukkoja ja laskee pulkalla. Oikein tulee oma lapsuus mieleen.
Hyvät vertauskuvat, sladi-auto ja jumpsis-jumpsis auto, voi olla myös sladi-jumpsis.
Mielummin lämpöstä kun jotai -20 astetta pakkasta jolloin naamaa sattuu ku on niin kylmä ilma
Helle sai mut epävireeseen
Helle, päiväkausia jatkuva.
Pakkanen, siitä suomalaiset tykkää!
On, talvi tekee tavallisesta arjesta tyläämpää kylmyyden ja lumen tuomine vaikeuksineen. Puhumattakaan että pitäisi tehdä ulkona jotain. Takvi on ihan helvetillinen ilmaston tuima lisärasite.
Ei kun mulla on ikävä normaalia säätä. Ei helle eikä kova pakkanen ole sitä. Pakkaset masentaa ja helle vituttaa. Eipä siinä jos viikon kestää mutta viikkokausia noita on liikaa.
Viime kesän helteet eivät haitanneet yhtään. Päinvastoin, nautin joka ikisestä päivästä, vaikka olinkin töissä koko kuuman kauden.
Mutta nämä pakkaset, kylmyys, pimeys, lumi, jää.... :(
En varsinaisesti ikävöi, mutta kyllä minä niistä helteistä enemmän pidin.
Helteiden aikaan voin hyvin, en kärsinyt kuumuudesta tai unettomuudesta, liikuin paljon ja olin energinen.
Olin sosiaalinen, asioiden hoito oli helppoa, koti siistinä, luin enemmän kirjoja kuin talvella ja ajankäyttö kaikinpuolin järkevämpää.
Kesäisin olen onnellinen, enkä saa maailmanlopun fiiliksiä toivottaminen itkeskelyineen.
Kesä ja kuumuus ei ahdista koskaan, ja kesäisin itken lähinnä onnesta, tunnen suurta rauhaa jne.
Nyt talvella unirytmi aivan päin persettä ja joudun joka viikko fiksailemaan sitä lääkkeillä, en saa aamulla itseäni sängystä ylös, energiaa ei ole, mitään en saa aikaiseksi, palelee, liikkuminen kankeampaa, työt kasaantuu jne.
Itken helposti ja paljon, monesti ihan päivittäin ja kaikki tuntuu toivottomalta.
Talvi on hetkittäin ihanaa, virkistävää ja kaunista, mutta yli puolet ajasta kaikkea muuta.
Pärjään, mutta tää on nimenomaan pärjäilyä ja tietoista keskittymistä sisäiseen maailmaani jossa on aina onnellista ja ikuinen kesä, eli täytyy paeta konkreettista todellisuutta pään sisään mikä erakoittaa myös.:)