Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CELLBES. Olen todella pettynyt palveluun ja koko yritykseen. Millasia kokemuksia muilla?

Vierailija
25.01.2019 |

Olen tilannut vaatteita silon tällön laskulle. Maksanut laskut ajoissa. Hakenut paketin saapumispäivänä tai seuraavana. Palautukset hoitanut 2 päivän sisällä.
Ikinä ei ole ollut minkäänlaisia luottohäiriöitä eikä laskut edes menneet perintätoimistoon.

Tilasin ensimmäisen kerran 2017, ei mitään ongelmaa. Nyt tuli ongelma kun yritin tilata. Soitin ja selvitin asian, ongelma oli osoitteen muutoksessa. Hoidettu. Sanottiin että voit tilata normaalisti ja laskulle. Paketin voi tilata oikeastaan mihin vain, toisenkin kunnan puolelle.

Yritin tehdä tilauksen netissä, ei onnistunut. Soitin ja kysyin missä nyt ongelma. Tilaus oli liian kallis, noin 230,-. Aikasemmin ei mitään ongelmaa hinnan suhteen. Pyysin syytä miksi, koska mitään luottohäiritöitä tms. ole ikinä ollut. Eivät he tiedä. Kysyin KUKA tietäisi syyn miksi 200 on nyt jostain syystä tilauksen raja. Kukaan ei kuulemma osaa siihen vastata.

Kaipa heillä on oikeus vaikka jättää myymättä, mutta tottakai olisin halunnut tietää mikä nyt tekee minusta huonomman asiakkaan kuin aikaisemmin.

Millaisia kokemuksia muilla?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin, ja hölmönä myös maksoin, kaksi tuotetta. Tilausvahvistetra ei tullut, lährys saapui mutta paketissa oli vain toinen tuote eikä lähetys listaa. Asiakaspalvelu ei vastaa sähköposti kyselyihin joissa hyvin ystävällisesti kysyn toisen tuotteen toimituksesta. Tämän viestin ketjun perusteella turha kai yrittää soittaa asiakaspalveluun. Kaiketi nielen tappioni ja muistan vältellä ko yritystä jatkossa. Tosin kuluttajapalveluun ilmoitan asiasta.

Vierailija
62/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin yhden takin Cellbesiltä 17.4. Samana päivänä tuli myös tilausvahvistus. Sitten ei tapahtunutkaan mitään, joten 20.pv laitoin aspaan kyselyä. Vastaus oli että tilausta ei ole vielä käsitelty, mikä on mun mielestä hämmästyttävää. Seuraavana päivänä laitoin viestin että haluan perua tilaukseni ja rahat takaisin, maksoin siis tilauksen yhteydessä. Aspasta vastattiin että tilausta ei voi enää peruuttaa koska se on jo käsittelyssä. Nyt vaan ihmetyttää että miten kauan käsittely mahtaa yhden takin osalta kestää, en ole vieläkään saanut ilmoitusta että tilaus olisi lähetetty. Olen joskus vuosia sitten tilannut Cellbesiltä ja silloin kaikki meni ihan hyvin.

Tänä päivänä ei luulisi yhdelläkään nettikaupalla olevan varaa huonoon palveluun, kilpailu on kovaa. Muista kaupoista tilatessa lähetysilmoitukset ovat tulleet poikkeuksetta samana tai seuraavana päivänä.

Cellbesiltä en tämän jälkeen tilaa enää koskaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilasin yhden takin Cellbesiltä 17.4. Samana päivänä tuli myös tilausvahvistus. Sitten ei tapahtunutkaan mitään, joten 20.pv laitoin aspaan kyselyä. Vastaus oli että tilausta ei ole vielä käsitelty, mikä on mun mielestä hämmästyttävää. Seuraavana päivänä laitoin viestin että haluan perua tilaukseni ja rahat takaisin, maksoin siis tilauksen yhteydessä. Aspasta vastattiin että tilausta ei voi enää peruuttaa koska se on jo käsittelyssä. Nyt vaan ihmetyttää että miten kauan käsittely mahtaa yhden takin osalta kestää, en ole vieläkään saanut ilmoitusta että tilaus olisi lähetetty. Olen joskus vuosia sitten tilannut Cellbesiltä ja silloin kaikki meni ihan hyvin.

Tänä päivänä ei luulisi yhdelläkään nettikaupalla olevan varaa huonoon palveluun, kilpailu on kovaa. Muista kaupoista tilatessa lähetysilmoitukset ovat tulleet poikkeuksetta samana tai seuraavana päivänä.

Täh? Sait tilausvahvistuksen ja kolmen päivän päästä menetit hermot ja neljäntenä päivänä luovutit? 🤣 OK.

Vierailija
64/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni cellbesillä on ylihintaisia kolttuja.

Ihan kivannäköisiä, mutta laatuun nähden ylihinnoiteltuja.

Vierailija
65/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista palauttaa sitten se takki, kun se vihdoin tulee. Ethän halua että ne ryövärit saa rahat siitä takista, voittoa huonosta palvelusta? Kannattaa heti maanantaina soittaa kuluttajaneuvontaan. Muista myös antaa huono arvostelu. Vaikka se takki tulisi ensi viikolla. Onhan tuo melko pöyristyttävää palvelua, että viitsii odotuttaa noin pitkään asiakasta, kuitenkin jo viime maanataina olet tehnyt tilauksen.

Vierailija
66/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tilasin rintaliivit, jotka palautin, kun eivät olleetkaan hyvät.  En ollut vielä maksanut laskua, joten asian piti olla ok.  Silti mulle tuli niistä maksumuistutus.  No soitin asiakaspalveluun.  Siellä hoono soomi ilmoitti, että ei minulla ole mitään maksettavaa.  Näkyy kuulemma ihan selvästi tiedoissani, että olen palauttanut tilaamani tuotteen ja ei maksettavaa.

Tämän jälkeen sain vielä kaksi kertaa maksumuistutuksen.  Kummallakin kerralla soitin, ja sama hoono soomi ilmoitti samat asiat ; ei maksettavaa, tilattu tuote palautettu, velkasaldo nolla.

Ei aavistustakaan, mistä se maksulappu minulle aina putkahti, pakko siellä joku moka täytyi olla, mutta sentään loppui viimein se muistuttelu.  

Aina tulee tämmöisessä vaan se mieleen, että entä jos menee perintään, ja sen perintäfirman kanssa saakin sitten taistella ihan eri tasolla, ne kun vaativat joka tapauksessa maksamaan laskun ja perintäkulut päälle, ja jos kyseessä onkin virheellinen laskutus, niin se virhe sitten korjataan joskus tai ei koskaan.  

Eivät tietenkään vaadi. Reklamoit laskun perintään. 

Vierailija
67/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita vaatteita. Enää en tilaa sieltä mitään.

Vierailija
68/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin sietlä vaatteita viime vuoden puolella. Tilaus lähti, rahat lähti,  odottelin yli viikon, mitään ei kuulunut. Otin yhteyttä asiakaspalveluun: "joo, meillä muutettiin varastojen sijaintia, joten osa asiakkaista ei tulekaan saamaan tilauksiaan, kun ei me tiedetä missä ne paketit on, palautamme rahat tilille". Rahat tuli tilille. Sen jälkeen tuli ilmoitus postista, että pakettisi on noudettavissa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, että mikäs juttu tämä on "joo, osan asiakkaista paketit lähtivätkin sitten matkaan, älä mene hakemaan vaikka posti hätyyttelisikin, anna olla sen paketin siellä lokerossa, heippa ja hyvää loppuvuotta!"

Kyllä veetutti... olin läyttänyt tavallista enemmän aikaa löytääkseni sieltä laadukkaita vaatteita, tilannut kerrankin isommalla rahalla vaatteita ajatuksena, että uusin koko työvaatekomeron sisällän samalla ja sitten "paketti ei lähtenytkään" "paketti lähtikin, mutta älä vaan hae sitä, heippa!"

Ei mitään muuta, eivät edes tarjonneet ilmaista toimitusta, ei puhettakaan siitä, että olisivat korvanneet minun kuluni siitä kun soittlein heidän maksulliseen asiakaspalveluunsa (en tosin vaatinutkaan korvauksia, halusin nähdä osaavatko oma-aloitteisesti sellaisia tarjota. Eivät osanneet)

sentään se rahojen palautus toimi nopeasti ja rahat tosiaan oli palautetu tilille nopeammin kuin päivässä.

Vierailija
69/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cellbes ja Klingel, molemmat ihan samanlaisia. Kalliita saksalaisia vaatteita, huonoa asiakaspalvelua. En osta enää kummastakaan.

Vierailija
70/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Npers kirjoitti:

Cellbes. Tuntikausien selaamisen jälkeen viimeistelin tilauksen ja valitsin laskutustavaksi perinteisellä laskulla. Posti toikin Cellbesiltä kirjeen, että epäilevät petoksesta, koska puhelinnumeroani ei löytynyt Fonectasta! Minulla on salainen numero ja ihan syystä se ei löydy Fonectasta. Mikäs luottotae se fonecta nykyään muka on! Olisi pitänyt soittaa asiakaspalveluun ja kertoa heidän merkitsemänsä koodi kirjeestään. Sen verran ikävä temppu, että jätän tilaamatta. Eiköhän sitä muista kaupoista löydy ammattitaitosta asiakaspalvelua ja siistejä vaatteita ilman turhia epäilyjä ja temppuja.

ruotsalainen firma, ruotsissa kaikki yhteystiedot ovat julkista dataa, joten eivät ehkä sitten ole osanneet ajatella, että suomessa voi olla toisin.

itsellä ei koskaan ole ollut mitään ongelmia puhelinnumeron kanssa (minullakin salainen puhelinnumero)

Vierailija
71/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sähköpostiosoitteet ja puhelinnumerot ovat kyllä kansainvälisessä jakelussa rikollisille ja on vain hyvä, että firmat vahvistavat tietoja, ennen kuin lähettävä tuotteita esim. toisiin osoitteisiin.

Vierailija
72/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Cellbesistä ja maksanut tilaukseni Amexilla paypalin kautta viitisen vuotta ilman ongelmia. Tilaan lähinnä keväisin värivaihtoehtojen vuoksi ja taitaa suurin osa vaatteistani olla sieltä. Näin mainoksessa kivat farkut, jotka sitten tilasin kahdessa koossa, sekä farkkutakin viime sunnuntaina. Paypal oli kadonnut maksuvaihtoehdoista, joten jouduin maksamaan kakkoskortillani Visalla. Yleensä toimitusilmoitus on kilahtanut sähköpostiin noin 1,5 vuorokautta tilauksesta ja lähetys näkynyt OmaPostissa. Nyt kesti torstai-iltapäivään sen tulo ja myöhemmin perjantain puolella tuli ilmoitus, että farkkutakki on peruttu sen toimitusvaikeuksien vuoksi. Paketti saapuu minulle maanantaina. Tilauksen käsittelyajan kaksinkertaistuminen ei sinänsä haittaa, ei sillä paketilla kiire ole, mutta pisteiden vuoksi haluaisin aina maksaa Amexilla, se harmittaa, enkä vastaisuudessa tilaa kuten tähän saakka. Lisäksi olen kai ollut onnekas kun olen aina saanut mitä olen tilannut.

Vierailija
73/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat käyttävät Cellbesiä koska se on yksi niistä harvoista kaupoista joista saa 3-5XXL vaatteita jotka peittävät kilot kohtuullisesti.

Vierailija
74/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin taas Cellbesiltä ja kaikki syjui hyvin niin kuin aina.

Vierailija
75/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat käyttävät Cellbesiä koska se on yksi niistä harvoista kaupoista joista saa 3-5XXL vaatteita jotka peittävät kilot kohtuullisesti.

Olisiko sun mielestä parempi, että mammat käyttäisivät liian pieniä vaatteita, joista makkarat roikkuu ulkona?

Vierailija
76/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on myös yksi niistä firmoista, joista saa pienimpiä kokoja ja sitten myös meille pidemmille naisille mitoitettuja vaatteita

Vierailija
77/82 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

klingel ei enää toimita suomeen:

Arvoisat asiakkaat,

18 vuoden muodin, kenkien, korujen ja sisustustuotteiden jälkeen lopetamme toimintamme Suomessa taloudellisista syistä. Tästä lähtien emme valitettavasti voi enää ottaa vastaan uusia tilauksia.

Vierailija
78/82 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avarda sen päättää hyväksyykö ostoksen vai ei.

Vierailija
79/82 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ne maksaa tilatessa? Voisin ostaa tuolta kun katsoin sivuja ja kokoja on 64 asti. Siis maksaisin heti, niin laskuja ei tule perässä. Onnistuuko?

Vierailija
80/82 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Hienoa että joku liike tarjoaa meille 5xl vaatteita, ettei tarvitse kulkea alasti kaduilla. Se harmittaisi sinua varmaan enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän