Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CELLBES. Olen todella pettynyt palveluun ja koko yritykseen. Millasia kokemuksia muilla?

Vierailija
25.01.2019 |

Olen tilannut vaatteita silon tällön laskulle. Maksanut laskut ajoissa. Hakenut paketin saapumispäivänä tai seuraavana. Palautukset hoitanut 2 päivän sisällä.
Ikinä ei ole ollut minkäänlaisia luottohäiriöitä eikä laskut edes menneet perintätoimistoon.

Tilasin ensimmäisen kerran 2017, ei mitään ongelmaa. Nyt tuli ongelma kun yritin tilata. Soitin ja selvitin asian, ongelma oli osoitteen muutoksessa. Hoidettu. Sanottiin että voit tilata normaalisti ja laskulle. Paketin voi tilata oikeastaan mihin vain, toisenkin kunnan puolelle.

Yritin tehdä tilauksen netissä, ei onnistunut. Soitin ja kysyin missä nyt ongelma. Tilaus oli liian kallis, noin 230,-. Aikasemmin ei mitään ongelmaa hinnan suhteen. Pyysin syytä miksi, koska mitään luottohäiritöitä tms. ole ikinä ollut. Eivät he tiedä. Kysyin KUKA tietäisi syyn miksi 200 on nyt jostain syystä tilauksen raja. Kukaan ei kuulemma osaa siihen vastata.

Kaipa heillä on oikeus vaikka jättää myymättä, mutta tottakai olisin halunnut tietää mikä nyt tekee minusta huonomman asiakkaan kuin aikaisemmin.

Millaisia kokemuksia muilla?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko cellbesillä maksulliset palautukset?Meneekö toimitusmaksu jos peruuttaa ennen kuin paketti ehtinyt lähteä postille?

Vierailija
42/82 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa jos ei samoin tosi hyvä vaate, laskutus tökkii --tilaan laskulla--siirtyykin osamaksuun .    Selvitä sitä sitten  jäkikäteen ?  etsi kuitit +palautetut pitkältä ajalta, useammalta ostokerralta -- vaikka välillä palautin kaikki !   Ei auta kuin maksaa, mitä pyydetään !  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin tunikoita ja t-paitoja. Tulivat 2 eri lähetyksessä ja lähetyksestä puuttui yksi tunika vaikka se oli lähetysluetteloon merkitty. Olen nyt yrittänyt saada asiakaspalveluun yhteyttä kohta toista kuukautta, mutta tuloksetta. Lasku on jo maksussa ja nyt näyttää että joudun maksamaan tunikan jota en ole koskaan edes saanut.

Vierailija
44/82 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Cellbes on aina toiminut hyvin, ei ongelmaa ,myös laskutus josta saa pilkkoa laskut.

Vierailija
45/82 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono paikka. Koot harvoin sopivia. Tilasin nahkatakin joka näytti hyvältä kuvissa mutta todellisuudessa oli ruma ja huonolaatuisesta nahasta tehty laatikkomainen malli.

Kommentoin tuotetta Cellbesin sivuille ja jonkin ajan kuluttua kommenttini oli poistettu.

Vierailija
46/82 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhaa keskustelua: onko kukaan tilannut verhoja? Löysin parit ihanat, mutta tämän keskustelun myötä epäilyttää tilata.

Vierailija
47/82 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan vanhaa keskustelua: onko kukaan tilannut verhoja? Löysin parit ihanat, mutta tämän keskustelun myötä epäilyttää tilata.

Mä olen  ollut niiden asiakas niin kauan kuin olen ollut läski (koska myyvät isokokoisia vaatteita) eli ainakin 5 vuotta. Olen siis tilannut pääosin vaatteita mutta joskus verhotkin. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia toimituksissa eikä laskutuksessa. Palautuksia en ole joutunut tekemään joten niistä en tiedä. Täytyy vaan muistaa, että tuo on niitä firmoja jotka elää vähän vanhan postimyynnin aikataululla, eli tuotteiden tulossa voii mennä pari viikkoa.

Vierailija
48/82 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaakohan ne palautukset sillä ettei enää anneta ostaakaan...

Vierailija
49/82 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas kirjoitti:

Tilasin bokari ja rintaliivit. Boksereita tullut kolmen pakkauksissa 9 Kuka nyt niin paljon tarvitsee. Oli kirjattu poistuneet vain yhdet. Miksi ei niitä kaikkia. Yritin soittaa ensin soi ja siten tuut, tuut, tuut. Eli ei ole rehellistä toimintaa.

Olipa sekava sepustus...

Vierailija
50/82 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kahdet housut cellbesiltä laskulla. Piti olla ilmaiset toimituskulut, jos ostokset yli 80€ ja housut makso 97€. Laskussa oli kuitenkin toimituskuluja 6€ (joo ei iso summa kun vertaa kokonaishintaan, mutta periaate). Laitoin kuukausi sitten s-postia asiakaspalautteen s-postiin, mutta kukaan ei vastaa. Olen laittanut nyt 4 viestiä. Sitten löysin instasta toisen s-posti osoitteen kysymyksille ja kukaan ei vastaa tästäkään osoitteesta. Laskun oon kiltisti maksanut ajallaan. Todella harmi, koska oon muuten tykännyt kun löytyy isoja kokoja ja välillä hyviä alennuksia. 

Vierailija
51/82 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska firma. Laskusta ei enää nää mitä on tilannut ja palauttanut. Laskutus myös siirtynyt toiselle yhtiölle. Liian iso summa myös laskutuksessa. Asiakaspalaute ei toimi.

Vierailija
52/82 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava firma, välttäkää.

Vierailija
53/82 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä varmaan lähemmäs 30 vuotta, en edes muista koska se tuli suomeen että oliko ysärillä. Nyt viime aikoina vähemmän kun on alkanut kaupastakin saada vaatteita paremmin. Mutta ei mitään ongelmaa koskaan.

Vierailija
54/82 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin vuosia sitten Cellbesiltä vaatteita, mutta lopetin, kun vaatteiden toimituksessa sattui virheitä.

Olin mm. tilannut yhden tunikan ja yhdet farkut. Paketissa tulikin molempia kahdet täysin samaa väriä ja kokoa. Palautin molemmista toiset ja maksoin toiset.

Sitten tulikin lasku niistä tuotteista, jotka olin palauttanut. Ja sitten vielä maksumuistutus niistä. Näitä sitten selvittelin asiakaspalvelun kanssa moneen kertaan.

Vierailija
55/82 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sanoo että Cellbes on ok niin tervetuloa selvittämään mun lasku josta tuli muistutus jo ennen ensimmäistä eräpäivää, sähköpostiin ei vastata, enkä ole kyllä ketään soittamallakaan asiakaspalvelusta saanut kiinni!!

Vierailija
56/82 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sieltä mitään voi edes tilata kun aina, siis ihan joka kerta on tuote loppunut. Kuitenkin mainos on esillä. Joskus saa huomata että joo on kiva tuote, mutta vain pikkuriikkistä kokoa jäljellä tai sitten vähän isompaa mutta vastaavasti ruman värisenä. 

Vierailija
57/82 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku kesästä tilasin pari tuotetta ja tulivat aika nopeasti. Heinäkuun lopulla tilasin kaksi tunikaa ja eivät ole tulleet. Sähkäpostiin vastataan aina: Meillä on järjästelmähäiriö !! On kyllä niin huijauksen tuntua. Harmi kun maksoin tuotteet. Ei kannata tilata Cellbesiltä.

Vierailija
58/82 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cellbes. Tuntikausien selaamisen jälkeen viimeistelin tilauksen ja valitsin laskutustavaksi perinteisellä laskulla. Posti toikin Cellbesiltä kirjeen, että epäilevät petoksesta, koska puhelinnumeroani ei löytynyt Fonectasta! Minulla on salainen numero ja ihan syystä se ei löydy Fonectasta. Mikäs luottotae se fonecta nykyään muka on! Olisi pitänyt soittaa asiakaspalveluun ja kertoa heidän merkitsemänsä koodi kirjeestään. Sen verran ikävä temppu, että jätän tilaamatta. Eiköhän sitä muista kaupoista löydy ammattitaitosta asiakaspalvelua ja siistejä vaatteita ilman turhia epäilyjä ja temppuja.

Vierailija
59/82 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä Cellbesin asiakaspalvelu ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. Tavara tilattu kolme viikkoa sitten, ei näy ei kuulu. Jäänyt kaiketi jonnekin ikiluuppiin pyörimään. Lasku sen sijaan tuli nopeasti.

Epäluotettavaa ja vastuutonta toimintaa. En voi mitenkään suositella! Joka paikassa kehottavat ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, mutta josta ei siis todellakaan vastata. Seuraavaksi otan yhteyttä kuluttajaneuvontaan.

Vierailija
60/82 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä Cellbesin asiakaspalvelu ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. Tavara tilattu kolme viikkoa sitten, ei näy ei kuulu. Jäänyt kaiketi jonnekin ikiluuppiin pyörimään. Lasku sen sijaan tuli nopeasti.

Epäluotettavaa ja vastuutonta toimintaa. En voi mitenkään suositella! Joka paikassa kehottavat ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, mutta josta ei siis todellakaan vastata. Seuraavaksi otan yhteyttä kuluttajaneuvontaan.

Minulla kyllä asiakaspalvelu on ollut hyvää. Heillä on ollut toimitushäiriöitä varaston automatisoinnista johtuen. Cellbesillä on laadukkaitakin tuotteita kun ostaa luonnonkuituisia. Nykyajan alusvaatteissa on vaikea välttää tekokuituja kunnon kyse käyttömukavuudesta. Muuten olen löytänyt sieltä ihan luonnonkuitusia vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän