CELLBES. Olen todella pettynyt palveluun ja koko yritykseen. Millasia kokemuksia muilla?
Olen tilannut vaatteita silon tällön laskulle. Maksanut laskut ajoissa. Hakenut paketin saapumispäivänä tai seuraavana. Palautukset hoitanut 2 päivän sisällä.
Ikinä ei ole ollut minkäänlaisia luottohäiriöitä eikä laskut edes menneet perintätoimistoon.
Tilasin ensimmäisen kerran 2017, ei mitään ongelmaa. Nyt tuli ongelma kun yritin tilata. Soitin ja selvitin asian, ongelma oli osoitteen muutoksessa. Hoidettu. Sanottiin että voit tilata normaalisti ja laskulle. Paketin voi tilata oikeastaan mihin vain, toisenkin kunnan puolelle.
Yritin tehdä tilauksen netissä, ei onnistunut. Soitin ja kysyin missä nyt ongelma. Tilaus oli liian kallis, noin 230,-. Aikasemmin ei mitään ongelmaa hinnan suhteen. Pyysin syytä miksi, koska mitään luottohäiritöitä tms. ole ikinä ollut. Eivät he tiedä. Kysyin KUKA tietäisi syyn miksi 200 on nyt jostain syystä tilauksen raja. Kukaan ei kuulemma osaa siihen vastata.
Kaipa heillä on oikeus vaikka jättää myymättä, mutta tottakai olisin halunnut tietää mikä nyt tekee minusta huonomman asiakkaan kuin aikaisemmin.
Millaisia kokemuksia muilla?
Kommentit (82)
Höh, onpa hyvä ja harmi kun löysin ketjun, meinasin nimittäin tänään tilata 1. kertaa. Siellä oli kuvausten perusteella etsimi kaltaisia uikkareita ja paidoissa näytti olevan kivasti lantiolle leveneviä malleja. Mutta jos laatu on sutta ja sekundaa ja rahaliikenteen kanssa pitää olla tarkkana niin pitänee olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Yritin tilata jotain. Kaikki oli tilapäisesti loppu.
Minä tilasin eilen Zalandolta ja sitä mukaa kun siirsin tuotteita suosikeista ostoskoriin niin ne oliko loppu. Aika turhauttavaa.
On ikävää maksaa tuote ennenkuin on sitä saanut itselleen. Että ei voi olla varma tuleeko sitä tuotetta ikinä. Mutta olet jo maksanut. Outoa kaupankäyntiä se on.
Vierailija kirjoitti:
Höh, onpa hyvä ja harmi kun löysin ketjun, meinasin nimittäin tänään tilata 1. kertaa. Siellä oli kuvausten perusteella etsimi kaltaisia uikkareita ja paidoissa näytti olevan kivasti lantiolle leveneviä malleja. Mutta jos laatu on sutta ja sekundaa ja rahaliikenteen kanssa pitää olla tarkkana niin pitänee olla ilman.
Parikin kalliimpaa (n. 40e) tunikaa ollut niin heikkolaatuisia, että tuntu tosi tyhmälle maksaa saumoista rispaantuvasta vaatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Parikin kalliimpaa (n. 40e) tunikaa ollut niin heikkolaatuisia, että tuntu tosi tyhmälle maksaa saumoista rispaantuvasta vaatteesta.
Mäkin laitan nyt tänne kokemusta.
Aika pian tuli tilaus.
Tilasin erilaisia yläosia 3 kpl samaa kokoa. Kaikki oli tunika tyyppisiä.
Kaksi niistä ihan sopivia ja yksi ei mennyt alkuunsakaan edes päälle.
Vaikka hyvin varovasti koitin vaatteita, niin yhdessä ritsahti saumoissa eikä ollut edes se ahdas vaate.
Parissa oli ompeleita vähän ratkennut ja repsotti. Hinnat laatuun nähden kovia.
2 kuukautta odottanut palautusrahoja tililleni.
Jos joskus saan rahat pois, EN TILAA CELLBESILTÄ KOSKAAN.
200e on mulle iso raha!
Ovat saaneet palauttamani tuotteet ja ”ensi viikolla” näkyvät tilillä!
STORMBERG älkää myöskään tilatko, vaikka kivan näköisiä ulkoiluvaatteita onkin. Sama juttu, palautusrahojen perään saa kysellä ja kysellä.
Olen tilannut usein ja kaikki mennyt hyvin! Aion edelleen tilata, olen tykännyt tuotteista, joissakin malleissa koot vain tosi kapeita. Ei muuta negaa.
Jonkin verran tilaan, tuotteet on tosiaan suht huonolaatuisia. Klingelin vaatteet taas tätimäisiå. Zalandolla onneks on valikoimaa.
Kiitos kokemuksista! En tilaa sieltä, minusta liian kalliit vaatteet ja ainoastaan legginsejä ja tunikoita, ei kiitos.
Tilasin bokari ja rintaliivit. Boksereita tullut kolmen pakkauksissa 9 Kuka nyt niin paljon tarvitsee. Oli kirjattu poistuneet vain yhdet. Miksi ei niitä kaikkia. Yritin soittaa ensin soi ja siten tuut, tuut, tuut. Eli ei ole rehellistä toimintaa.
Ihan ok ,otin Klarna laskulle että ehdin nähdä ostokseni ennen maksua
Eikö tuo ole kaikkein edullisin verkkokauppa? Kannattaa ehkä suhteuttaa siihen.
Tilannut jo vuosi Cellbesiltä laskulle, ei ikinä mitään ongelmia. Tilausohjelma näyttää, jos tuote loppunut, ei omaa kokoa tms. Tuotteet tulleet kotuuajassa, lasku tulee ostokuukautta seuraavana kuukautena ja sillä siisti.
Kerran kyllä jouduin soittamaan jostain syystä asiakaspalveluun ja vastaava hlö ei kaikkein palvelualttein (kuulosti siltä, että puhelimeen vastasi ei-koko-natiivi), mutta asia saatiin hoidettua.
Ostan sieltä lähinnä jotain alushousuja ja pyjamia tilille, ei ole ollut mitään ongelmia.
Tilasin joskus noin 20 vuotta sitten sieltä vaatteita, jotka osoittautuivat aivan pöyristyttävän huonolastuisiksi. Kangasmateriaalit, värit ja saumaukset olivat tosi huonoa laatua. Esitteen kuvat näyttivät kyllä hyviltä. En ole sen koommin sieltä tilannut.
*huonolaatuisiksi
Vierailija kirjoitti:
Tilasin joskus noin 20 vuotta sitten sieltä vaatteita, jotka osoittautuivat aivan pöyristyttävän huonolastuisiksi. Kangasmateriaalit, värit ja saumaukset olivat tosi huonoa laatua. Esitteen kuvat näyttivät kyllä hyviltä. En ole sen koommin sieltä tilannut.
Cellbes
ensimmäinen ja VIIMEINEN tilaukseni. Tuotteita odottelin KUUKAUDEN. osan pidin ja osan palautin. PALAUTUKSESSA kesti kolme viikkoa, laskut tulivat miten sattuivat "kolme viikkoa sinne tänne". Tuotteeni maksoin oikeassa ajassa, mutta HEILLE kirjautu PÄIVÄN myöhässä. JA jouduin MAKSAMAAN maksumuistuksen. Noh, se 5€ iso summa ole, mutta ihan periaatteen vuoksi en heiltä enää tuotteita tilaa.
Pysyn siis Zalandossa, jossa laskutus ja palautukset sekä aiheettomat maksumuistutukset eivät pilaa päivääni. Kerran kävi heiilä niin etten päässyt verkkopankkiin (valtakunnallinen UUTISOITU häiriö, kuten Cellbesin tilanteessakin kävi). Heiltä vaan todettiin "JOO ei se mitään, maksele heti kun pääset pankkiin, merkkaan tänne ylös tämän verkkopankkikatkon - ettei tule aiheettomia maksumuistutuksia!".
Asiakaspalvelija puhelimessa oli asiallinen ja kohtelias, prompsit hänelle! Eipä se heidän vikansa ole jos heidän työnantajansa järjestelmä kusee.
Hinnat on Cellbesillä nousseet kovasti, mutta laadun kanssa on vähän niin ja näin. En tilaa enää mitään.
Mä olen ostanut sieltä jo vuosia ja koskaan ei ole mitään ongelmia ollut.
Yritin tilata jotain. Kaikki oli tilapäisesti loppu.