Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää uusi suhde, kun on totaaliyksinhuoltaja?

Vierailija
24.01.2019 |

Lapset ovat jo isoja koululaisia, mutta heitä ei vielä voi jättää ilta-aikaan yksin. Omaa aikaa saan lähinnä viikonloppuisin, enkä silloinkaan voi olla paria tuntia pidempään poissa kotoa, ellen saa lapsenvahtia. Miten ihmeessä pystyn aloittamaan seurustelun, kun uutta kumppania ei voi tietenkään heti alkuun esitellä lapsille? Isovanhemmat asuvat kaukana ja pääsevät korkeintaan kerran kuukaudessa avuksi. Käytännössä en siis voi tuoda kotiini ketään vierasta.

Kommentit (179)

Vierailija
121/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ihmisillä ole sukulaisia jotka auttaa

Vierailija
122/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu ihan mahdottomalta yrittää panostaa suhteeseen vaikka en oo edes totaaliyh. Tarvii tosi ymmärtäväisen miehen että onnistuu.

Jollain tavalla lapset on aina mielessä ja ei oo ikinä sellaista rauhaa toisen kanssa. Vielä kun käy töissä ja harrastuksissa niin on vaikeaa löytää aikaa suhteeseen. Ja kun on aikaa, voi olla että on liian väsynyt.

Tuntuisi kyllä hyvältä jos mies olisi silti valmis suhteeseen kanssani. En kyllä usko että kukaan koskaan on kun on niin paljon lapsettomiakin sinkkuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai toikin riippu iästä aika paljon. Jos nyt esim 40v nainen jolla on kaksi lasta ja ikää lapsilla 6 ja 9, niin kuinka moni mies menee sellasen kanssa yhteen jos esim omat lapset on 17 ja 20 vuotiaita tai ei halua lapsia olllenkaan. Keski-ikäsenä sitä ajattelee jo ihan muita asioita, kun pienten lasten perheasioita ja alottaa sen saman rumban alusta. Omissa 40 paremmalla puolella olevista yh äideistä kaikki on sinkkuja ja he tietävät mikä se syy on. Aika surullistahan se on, mutta kyllä ne pienet lapset vaikuttaa paljon. Sit jos ei ole sitä aikaa ikinä muutenkaan, niin miten siinä tutustuu edes toiseen.

Itseäni yllätti, kuinka paljon deittipalstalla on +45 ikäisiä miehiä, jotka eivät ole vielä isiä, mutta jonain päivänä (!!!???) kyllä tahtoisivat sellaisiksi.

Sama. Säälittäviä reppanoita. Olisi kannattanut havahtua ajoissa perheen hankintaan.

Toinen asia, mikä ihmetyttää, niin löytyy yllättävän paljon myös niitä lähes viisikymppisiä, jolla on jo lähes aikuiset lapset ja sitten on tehty uuden naisen kanssa vielä pieni pallero.  Ei nappaa pariutua 2-vuotiaan sarjalisääntyjä-isukin kanssa, joka haluaa heti alkaa leikkimään kotia. Etsivät varmaan vaan lapsenvahtia ja reikää.

Kysyin tätä lähes viisikymppisen "heräämistä" vanhemmuuteen eräältä siellä palstalla vuosikausia notkuneelta mieheltä. Hänellä oli teoria, että näin nämät miehet antavat itseään nuoremmille naisille viestin, etteivät kammoksu lisääntymistä, jos nimittäin nainen sitä haluaa... 😂😂😂

Vierailija
124/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu ihan mahdottomalta yrittää panostaa suhteeseen vaikka en oo edes totaaliyh. Tarvii tosi ymmärtäväisen miehen että onnistuu.

Jollain tavalla lapset on aina mielessä ja ei oo ikinä sellaista rauhaa toisen kanssa. Vielä kun käy töissä ja harrastuksissa niin on vaikeaa löytää aikaa suhteeseen. Ja kun on aikaa, voi olla että on liian väsynyt.

Tuntuisi kyllä hyvältä jos mies olisi silti valmis suhteeseen kanssani. En kyllä usko että kukaan koskaan on kun on niin paljon lapsettomiakin sinkkuja

Miehet on kyllä aika mukautuvaisia, kunhan vaan pildeä on tarjolla tasasin välein.

Vierailija
125/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin ajattelin ja kaikki menikin hienosti kunnes pappi sanoi aamen. Nyt minulla on rahaa kuluttava, pihtaava, sohvalla aikaa viettävä vätys olohuoneessa. Kadun todella sitä hetkeä kun kuusi vuotta sitten tuon miehen tapasin! Olisi pitänyt tajuta että kaikki oli liian hyvää

Minulle ei tätä ongelmaa ole tulossa, koska en aio mennä enää naimisiin, enkä ota miestä sohvalleni makaamaan. ap

Tämäkin olisi voinut olla minun suustani aikanaan🙂 olin lasten isän jälkeen 6vuotta yksin sitten tapasin tämän huomioivan, hellän, tasapainoisen ihanan miehen joka sopeutui perheeseeni täydellisesti, kuin olisi aina kuulunut siihen. Mutta tosiaan kaikki muuttui tuohon aameneen. Olin varma että ihminen ei pysty näyttelemään yli kahta vuotta muuta kuin on mutta toisin kävi.

En aio mennä enää naimisiin ja jos suhde muuttuu huonoksi, niin siitä pääsee helposti eroon. ap

Niin, sitten kun olet kahlannut läpi muutaman syystä, tai toisesta huonon suhteen, niin kerro lisää tuosta helppoudesta. En tarkoita, ettäkö pitäisi roikkua huonossa suhteessa, mutta kukaan ihminen, tai mikään suhde ei koskaan ole mustavalkoinen. Mukana on aina paljon asioita ja ennen kaikkea tunteita.

Tosin ap vaikuttaa melko suoraviivaiselta ihmiseltä.

Vierailija
126/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Missä ap asuu? Ikä ym?

Voidaan mennä vaikka hoploppiin, otan oman mukulan mukaan.

Lapseni eivät ole enää hoplop-iässä ja toivon, että tulevalla kumppanillakin on jo sen iän ohittaneet lapset. En enää jaksa 'aloittaa alusta'. ap

Eli haluat miehen joka sietää sun lapsia, mutta miehen alakoululainen ei kelpaa?

Et kyllä ihan helposti miestä mistään löydä noilla vaatimuksilla.

Sanoin jo, ettei miehen löytäminen ole vaikeaa, vaan se, miten onnistuu ylläpitämään suhdetta siihen asti, että sen tietää olevan vakavampaa. ap

Niin, mies löytyy heti kun vähän levittelee jalkojaan ja eroon pääsee helposti jos tulee ongelmia, itse kirjoitit ettet edes halua sitoutua.

Perseestä olet koko akka ja parempi kun tyydyt siihen tekoqulliin.

Nyt keksit omiasi. Tavoittelen loppuelämän parisuhdetta. ap

Vierailija
127/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä aika mukautuvaisia, kunhan vaan pildeä on tarjolla tasasin välein.

Sitä kyllä joutuu mun kanssa odottamaan alkuun koska haluan seksiä vasta kun olen varma suhteesta ja siitä että mies on vakavissaan. Sen jälkeen sitä saakin aina kun on tilaisuus.

Vierailija
128/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla pitäisi olla parisuhde jos sinulla ei ole sille aikaa? Muoilisin kysymyksen niin että mistä löytää mies jonka kanssa viettää aikaa muutama tunti viikonlopuisin. Jos muotoilet asian noin johonkin deittisivulke, niin voi onnistaakkin.

Tiedän, että on paljon hyviä parisuhteita, jossa asutaan omissa talouksissa. Tavataan viikonloppuisin ja ehkä kerran-pari myös viikolla. Toivon löytäväni samanlaisen. Harvassa avoliitossakaan on ruuhkavuosina sen enempää läsnäoloaikaa puolisolle. Useimmiten sitä on vähemmän.

Hassu juttu kun minä kysyin tätä samaa miehenä, mammat tuomitsivat minut sovinistiksi. Tässäkin on näköjään sukupuolieroja.

Varmasti riippuu siitä, oletko vilpittömästi hakemassa vakavaa parisuhdetta vai haluatko järjestelyä vain siksi, että voit pitää helposti samaan aikaan muita naisia kierroksessa. Lasten kanssa asuva totaaliyksinhuoltaja ei niin voi tehdä, joten hänen motiivejaan ei tarvitse kyseenalaistaa.

Se on myös kummallista että oletat että toimin noin koska olen mies. Oletat myös että mies ei voi olla yksinhuoltaja. Onko tässäkin sukupuolella merkitystä.

Tiedät kyllä, että useimmiten naiset ovat yksinhuoltajia ja useimmiten miehet ovat vain pi''un perässä, joten siitä helposti seuraa oletuksia.

Tiedän myös ettää naisilla on enemmän mt-on.gelmia, enkä lähtökohtaisesti oleta että sinulla on sellainen, pitäisikö?

Vierailija
129/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei elättää toisten kakaroita.

Minä elätän ja olen elättänyt jo 15 vuotta. Enemmän minä olen isä lapselle, kun biologinen luuseri, joka ei kanna vastuuta missään asiassa, mutta aina se on vttuilemassa kun vien tyttären lätkämatseihin tai uimaan jne. Nyt on se aika, että lasta ei kiinnosta koko isä pätkän vertaa ja sehän on tietenkin mun syyni. Huvittavin tilanne oli, kun se itki elatuksista miksi sen pitää maksaa, kun olemme naimisissa. Sanoin vaimolle sillon, että tee se paperi ettei sen tarvi maksaa niitä elareita, niin ei tarvi kuunnellla.. No vaimo teki ettei tarvi maksaa, niin se alko vttuilee kun sen ei tarvi maksaa. Sanoin sille ettei taida olla oikein mikään hyvä sulle. Luulis olevan iloinen, kun pääsi vastuusta eroon ja kehtaa aukoo päätään kaupan päälle. Tietenkin toivoisin että niiden välit olis paremmat, mutta minkäs tee kun toinen pettää kaikki lupaukset aina ja ei lapsi sitä loputtomiin siedä.

Miten te saitte tehdä sellaisen paperin? Olen yh-äiti, enkä jaksanut kuulla exän itkua elareista, joten otin yhteyttä lastenvalvojaan. Mutta lastenvalvoja ei suostunut vahvistamaan sellaista paperia, koska minä en voi kieltäytyä lasten etuudesta. Samaa sanoi vielä lakimieskin, johon otin yhteyttä.

Se on tuloista kiinni. Minä olen uuden miehen kanssa naimisissa ja exäni puhui elatuksista, kun oli työtön ja kela maksaa ja hän joutuu sitten korkojen kera maksella takasin, kun menee töihin. Vietiin tositteet tuloista siis minun ja aviomiehen. Siihen tarvittiin myös aviomieheni tulot. Meillä on molemmilla yli 5 tuhannen palkka ja he katsoivat ettei meidän talous ole riippuvainen exäni elatustuesta, joka tulee kelan kautta. Se oli huvittava kohta, kun sanotaan MEIDÄN TALOUS.. Se kirjattiin silti, vaikka exäni on lapsen isä ja elatusvelvollinen lapselle. Meillä se elatus purettiin pelkkien tulojen takia ja valmiiksi ahdingossa olevan lapsen isän tulojen takia.

Aloite oli meidän puolelta, eli me vaadittiin sitä elatustuen purkua, ei exäni. Tein exälleni palveluksen.

Minulla ja exälläni on hyvä ero ja siihen ei liity draamaa ja väleissä ollaan. Siksi minä tein sen palveluksen hänelle ettei joudu makselemaan kelalle takasin sitten, kun pääsee työelämään kiinni taas.

Vierailija
130/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh äitikö ei saisi seurustella ja harrastaa seksiä? Aina näkee näitä itkijöitä, kuinka äitillä kävi mies panemassa tai äiti otti uuden miehen tai sitten naapurin rouva teki tämän kaiken. No se äiti sentään hoiti lapsensa, toisin kuin se isä, joka hylkäsi lapset päästäkseen tekemään sitä samaa rauhassa ilman taakkaa lapsista.

Vierailija
131/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh äitikö ei saisi seurustella ja harrastaa seksiä? Aina näkee näitä itkijöitä, kuinka äitillä kävi mies panemassa tai äiti otti uuden miehen tai sitten naapurin rouva teki tämän kaiken. No se äiti sentään hoiti lapsensa, toisin kuin se isä, joka hylkäsi lapset päästäkseen tekemään sitä samaa rauhassa ilman taakkaa lapsista.

Miksi oletat että isät hylkää lapsensa? Tee tuolle vihallesi jotakin.

Vierailija
132/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kyllä joutuu mun kanssa odottamaan alkuun koska haluan seksiä vasta kun olen varma suhteesta ja siitä että mies on vakavissaan. Sen jälkeen sitä saakin aina kun on tilaisuus.

En ymmärrä logiikkaa. Eihän se mies mihinkään mene jos on vakavissaan. Pihtaamalla menee kyllä moni hyvä mieskin ohi. Minä en ainakaan ala pelailemaan mitään pelejä. Myös naisten kivat pikku testit ja näpäytykset saa minut ottamaan jalat alle. Jos heti suhteen alussa pihtaa, mistä mies tietää että se koskee vain alkua?

Vierailija
133/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa isistä ei jaksa hoitaa omia lapsiaan ja pakenee perhearkea huolettomaan sinkkuelämään. Lapsia ei haluta hoitaa eronkaan jälkeen, vaan lykätään ne omalla vuorolla usein mummolaan tai uuden kumppanin kontolle.

Vierailija
134/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä logiikkaa. Eihän se mies mihinkään mene jos on vakavissaan. Pihtaamalla menee kyllä moni hyvä mieskin ohi. Minä en ainakaan ala pelailemaan mitään pelejä. Myös naisten kivat pikku testit ja näpäytykset saa minut ottamaan jalat alle. Jos heti suhteen alussa pihtaa, mistä mies tietää että se koskee vain alkua?

Monilta miehiltä kuulee myös sitä, että jos heti suhteen alussa antaa, niin se on merkki kevyntkenkäisyydestä, eikä sellaista jakorasiaa huoli itselleen elämänkumppaniksi.

Vierailija
135/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ainoa toivo on totaali yksinhuoltajaisä. Olisi samaistumispintaa tarpeeksi.

Vierailija
136/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa isistä ei jaksa hoitaa omia lapsiaan ja pakenee perhearkea huolettomaan sinkkuelämään. Lapsia ei haluta hoitaa eronkaan jälkeen, vaan lykätään ne omalla vuorolla usein mummolaan tai uuden kumppanin kontolle.

en tiedä kyllä kuin muutaman tapauksen missä on näin. Jokainen eronnut tuttavani on halunnut pitää lapsia niin paljon kuin mahdollista, minäkin. Lapseni ovat mummolassa ehkä neljä yötä vuodessa. Ole hyvä ja lopeta yleistys ja tee tuolle asenteellesi jotakin.

Vierailija
137/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilta miehiltä kuulee myös sitä, että jos heti suhteen alussa antaa, niin se on merkki kevyntkenkäisyydestä, eikä sellaista jakorasiaa huoli itselleen elämänkumppaniksi.

Ja senkö takia pihdata, että saisi näistä kyseisitä miehistä kumppanin. Ok.

Vierailija
138/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se ainakin osoittaa miehelle sen että en pane, joka miehen kanssa jota oon tapaillut. Vaan silloin kun se merkitsee jotain enemmän. Oon muutenkin aika ujo. Eikä se mun tietääkseni ole koskaan oo ollut merkki siitä että seksiä riittää suhteessa kun on heti menty sänkyyn.

Tiedän ettei moni mies halua odottaa mutta toivottavasti joskus edes joku. Varmasti on niitä naisia joiden kanssa menee alku helpommin. Siksi varmaan oonkin jo 9 vuotta sinkkuna.

Vierailija
139/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kävisi tuollainen suhde jos on vain sellainen nainen, mikä ei oleta minun tekevän jotakin vain siksi että olen mies.

Vierailija
140/179 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö mitä yh äiti tarkoittaa? Yksinhuoltaja. Äiti huoltaa lapset yksin, isää ei ole. Se on keskustelun aihe.

Pieni kritiikki lapsiaan hoitavien naisten jatkuvasta haukkumisesta ja huomion keskittäminen lapset hylänneeseen vanhempaan onkin vihaa? Mitä se teillä sitten on yh äitejä kohtaan? Hyvin sä vedät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi