Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää uusi suhde, kun on totaaliyksinhuoltaja?

Vierailija
24.01.2019 |

Lapset ovat jo isoja koululaisia, mutta heitä ei vielä voi jättää ilta-aikaan yksin. Omaa aikaa saan lähinnä viikonloppuisin, enkä silloinkaan voi olla paria tuntia pidempään poissa kotoa, ellen saa lapsenvahtia. Miten ihmeessä pystyn aloittamaan seurustelun, kun uutta kumppania ei voi tietenkään heti alkuun esitellä lapsille? Isovanhemmat asuvat kaukana ja pääsevät korkeintaan kerran kuukaudessa avuksi. Käytännössä en siis voi tuoda kotiini ketään vierasta.

Kommentit (179)

Vierailija
1/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi palvelus äläkä edes haikaile uutta suhdetta.

Vierailija
2/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kokemuksianne, miten olette onnistuneet löytämään kumppanin vastaavassa tilanteessa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt treffeillä esim. sunnuntaiaamuna klo 9 jolloin muutenkin menisin lenkille ja lapset vielä nukkuvat. Täytyykö sinusta tapaamisten siis tapahtua ilta-aikaan?

Vierailija
4/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei voi tavata kotonasi?

Vierailija
5/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei elättää toisten kakaroita.

Vierailija
6/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaista kokemusta löytyy lapsen asemassa. Vanhempani laittoi meidät isovanhemmille tai sukulaisille hoitoon aina kun uusi tyyppi oli kiikarissa. Ei siinä oikein muuta kai voi tehdä.

7/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jostain lastenhoitaja, tai lähetä lapset välillä viikollopuksi isovanhemmille. Muuten ei taida onnistua.

Vierailija
8/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ei voi tavata kotonasi?

Koska en halua esitellä uutta miestä lapsilleni. ap

Vierailija
9/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tapaat silloin kun sulla on sitä vapaata aikaa ja yrität hommata lapsenvahdin mahdollisimman usein. Miehen täytyy joka tapauksessa olla varsin ymmärtäväinen ja kärsivällinen sun tilanteen takia, mutta ei se uuden kumppanin löytäminen silti todellakaan mahdotonta ole.

Vierailija
10/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn elättämään hyvin itseni ja lapseni. Etsin miestä, joka ei tule loisimaan kukkarolleni, vaan pärjää omillaan. ap

Vierailija
11/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun pakko ala seurustella? Nauti sun lapsista kunnes lentävät pesästä. Sen jälkeen olet täysvapaa etsimään miestä, jos niin paljon kaipaat vielä sellaista.

Vierailija
12/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakohtaista kokemusta löytyy lapsen asemassa. Vanhempani laittoi meidät isovanhemmille tai sukulaisille hoitoon aina kun uusi tyyppi oli kiikarissa. Ei siinä oikein muuta kai voi tehdä.

Saitko asiasta traumoja? Mistä tiesit, että vanhempasi on etsimässä uutta kumppania? ap

Vierailija
13/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai toikin riippu iästä aika paljon. Jos nyt esim 40v nainen jolla on kaksi lasta ja ikää lapsilla 6 ja 9, niin kuinka moni mies menee sellasen kanssa yhteen jos esim omat lapset on 17 ja 20 vuotiaita tai ei halua lapsia olllenkaan. Keski-ikäsenä sitä ajattelee jo ihan muita asioita, kun pienten lasten perheasioita ja alottaa sen saman rumban alusta. Omissa 40 paremmalla puolella olevista yh äideistä kaikki on sinkkuja ja he tietävät mikä se syy on. Aika surullistahan se on, mutta kyllä ne pienet lapset vaikuttaa paljon. Sit jos ei ole sitä aikaa ikinä muutenkaan, niin miten siinä tutustuu edes toiseen.

Vierailija
14/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun pakko ala seurustella? Nauti sun lapsista kunnes lentävät pesästä. Sen jälkeen olet täysvapaa etsimään miestä, jos niin paljon kaipaat vielä sellaista.

Minulle ei riitä elämän sisällöksi pelkät lapset. Kaipaan myös aikuisen ihmisen seuraa ja parisuhdetta. ap

Vierailija
15/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai toikin riippu iästä aika paljon. Jos nyt esim 40v nainen jolla on kaksi lasta ja ikää lapsilla 6 ja 9, niin kuinka moni mies menee sellasen kanssa yhteen jos esim omat lapset on 17 ja 20 vuotiaita tai ei halua lapsia olllenkaan. Keski-ikäsenä sitä ajattelee jo ihan muita asioita, kun pienten lasten perheasioita ja alottaa sen saman rumban alusta. Omissa 40 paremmalla puolella olevista yh äideistä kaikki on sinkkuja ja he tietävät mikä se syy on. Aika surullistahan se on, mutta kyllä ne pienet lapset vaikuttaa paljon. Sit jos ei ole sitä aikaa ikinä muutenkaan, niin miten siinä tutustuu edes toiseen.

Mikä se syy on?

Vierailija
16/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee myös toiselle osapuolelle palveluksen..

Vierailija
17/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tapaat silloin kun sulla on sitä vapaata aikaa ja yrität hommata lapsenvahdin mahdollisimman usein. Miehen täytyy joka tapauksessa olla varsin ymmärtäväinen ja kärsivällinen sun tilanteen takia, mutta ei se uuden kumppanin löytäminen silti todellakaan mahdotonta ole.

Tätä olen miettinytkin, että uuden kumppanin on oltava ymmärtäväinen ja kärsivällinen eli helppoa ei tule olemaan, mutta siinäpä karsiutuu samalla jyvät akanoista. ap

Vierailija
18/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt treffeillä esim. sunnuntaiaamuna klo 9 jolloin muutenkin menisin lenkille ja lapset vielä nukkuvat. Täytyykö sinusta tapaamisten siis tapahtua ilta-aikaan?

Tuollaista lenkkeilyn ja seurustelun yhdistämistä olen ajatellut, mutta ei kai sellaistakaan kovin pitkään voi harrastaa. Aika nopeasti pitäisi saada selville, onko suhteessa aineksia vakavampaan seurusteluun, jolloin voisi alkaa tapailemaan vapaammin ja myös lasten aikana. ap

Vierailija
19/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä elätän ja olen elättänyt jo 15 vuotta. Enemmän minä olen isä lapselle, kun biologinen luuseri, joka ei kanna vastuuta missään asiassa, mutta aina se on vttuilemassa kun vien tyttären lätkämatseihin tai uimaan jne. Nyt on se aika, että lasta ei kiinnosta koko isä pätkän vertaa ja sehän on tietenkin mun syyni. Huvittavin tilanne oli, kun se itki elatuksista miksi sen pitää maksaa, kun olemme naimisissa. Sanoin vaimolle sillon, että tee se paperi ettei sen tarvi maksaa niitä elareita, niin ei tarvi kuunnellla.. No vaimo teki ettei tarvi maksaa, niin se alko vttuilee kun sen ei tarvi maksaa. Sanoin sille ettei taida olla oikein mikään hyvä sulle. Luulis olevan iloinen, kun pääsi vastuusta eroon ja kehtaa aukoo päätään kaupan päälle. Tietenkin toivoisin että niiden välit olis paremmat, mutta minkäs tee kun toinen pettää kaikki lupaukset aina ja ei lapsi sitä loputtomiin siedä.

Vierailija
20/179 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parisuhdeihminen ja haikailen turvallisen kumppanin perään. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi