Toivon hartaasti koko sydämestäni, että ensi kesä on kylmä
Keskimääräisesti 10 astetta kylmempi kuin viime kesä. Hellehulluille suon kolme päivää yli 25 astetta, nekin mielellään eri kuukausina. 23 astetta olis aika passeli, mut ei astettakaan yli. Joka viikko saisi sataa kunnolla ainakin kaksi kertaa. Ukkosia vois tulla myös. Siinä olis kesäkelit kohdallaan? :)
Kommentit (134)
Idiootit!
Muistatteko viime kesää kun luonto kärsi:eläimillä nestehukka, ruoho ei kasvanut ja karjatalouden eläimillä ja hevosilla niukasti laidunta. Talven ajaksi on rehu vähissä.
Pitkä, sateeton hellekausi ei koskaan ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutukoon toiveesi.
Hellehulluille kunnolla kylmä kesä ois kyllä ihan oikein. Mua se ei haittais lainkaan. 5-asteinen juhannus. Voi sitä hellehullujen valituskuoroa, musiikkia korvilleni!
Aurinkoa en kaipaa edes nähdä.
Nautin viime kesänä näistä pakkasakkojen valituskuorosta. Musiikkia korvilleni. Täälläkin vinguttiin, kun ei voi tehdä mitään ja ei saa nukuttua jne. Täytyy katsoa sitten ensi kesänä, että kumpi kuoroista laulaa.
Perus helle hullu, pahansuopa ja tyhmä.
Ja tämä viesti tiivisti ajatukseni näistä helteistä valittajista.
Paljon sitä hellettä näköjään mietitään kun jo tammikuussa tällainen keskustelu. Taitaa ap sittenkin salaa tykätä helteistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Idiootit!
Muistatteko viime kesää kun luonto kärsi:eläimillä nestehukka, ruoho ei kasvanut ja karjatalouden eläimillä ja hevosilla niukasti laidunta. Talven ajaksi on rehu vähissä.
Ja minä kun luulin, että se karjankasvatus pitäisi muutenkin lopettaa. Eikä minua haitannut ettei ruoho kasvanut. Ruohonleikkurin bensakulut olivat pienemmät.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit!
Minä toivon kunnon kuumaa kesää. Toivottavasti on samanlainen kesä kun viime kesä. Sataa voi aina öisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että pitää näistä helteistä tapella tammikuussakin 😂😂
Kukaan ei edes tiedä onko elossa kesällä 2019. Eli kannattaa vaan nauttia päivä kerrallaan elämästä.
Oletpa tekopyhä. Helle hullujen kesän pilaaminen on parasta aloittaa hyvissä ajoin. :)
Sulla lienee jokin ongelma asian kanssa. Jokainen helteestä pitävä voi lähteä ulkomaille halutessaan, vtuttaako? Kesällä on joka paikassa Euroopassa +30 asteen lämpötiloja ja lennot on halpoja.
Hae jotain apua pakkomielteeseesi ja koita kehitellä jotain järkevää elämässäsi.Ollaanpas sitä herkkänä. Jos ei helteet kelpaa, niin niitäkin pääsee kyllä pakoon ulkomaille.
Mihin ajattelit paeta? Australiaan? Esim. Siperiassakin on kesällä kuumaa 😂😂
Nukuitko maantiedon tunneilla? Koska koko maailmassahan on kesä samaan aikaan? Ei ku hetkinen miten se nyt menikään... 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutukoon toiveesi.
Hellehulluille kunnolla kylmä kesä ois kyllä ihan oikein. Mua se ei haittais lainkaan. 5-asteinen juhannus. Voi sitä hellehullujen valituskuoroa, musiikkia korvilleni!
Nautin viime kesänä näistä pakkasakkojen valituskuorosta. Musiikkia korvilleni. Täälläkin vinguttiin, kun ei voi tehdä mitään ja ei saa nukuttua jne. Täytyy katsoa sitten ensi kesänä, että kumpi kuoroista laulaa.
Perus helle hullu, pahansuopa ja tyhmä.
Ja tämä viesti tiivisti ajatukseni näistä helteistä valittajista.
Taisi totuus kolaista helle hullua. 😂 voi voi...
Vierailija kirjoitti:
Minä haaveilen hellekesästä.. onneksi lähden ensi kuussa Afrikan lämpöön. Vihaan tätä kylmyyttä ja pimeyttä. Tämä saa voimaan todella huonosti! Kamalan ahdistunut, alakuloinen, VÄSYNYT olo kokoajan!! Aamulla ei huvittaisi edes sängystä nousta ylös. Ja kaikki ihmiset näyttää tosi äkäsiltä aina talvella. Kesäisin on aivan eri meininki!!
Samaa mieltä. Täysin. Talvi sairastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että pitää näistä helteistä tapella tammikuussakin 😂😂
Kukaan ei edes tiedä onko elossa kesällä 2019. Eli kannattaa vaan nauttia päivä kerrallaan elämästä.
Oletpa tekopyhä. Helle hullujen kesän pilaaminen on parasta aloittaa hyvissä ajoin. :)
Sulla lienee jokin ongelma asian kanssa. Jokainen helteestä pitävä voi lähteä ulkomaille halutessaan, vtuttaako? Kesällä on joka paikassa Euroopassa +30 asteen lämpötiloja ja lennot on halpoja.
Hae jotain apua pakkomielteeseesi ja koita kehitellä jotain järkevää elämässäsi.Ollaanpas sitä herkkänä. Jos ei helteet kelpaa, niin niitäkin pääsee kyllä pakoon ulkomaille.
Mihin ajattelit paeta? Australiaan? Esim. Siperiassakin on kesällä kuumaa 😂😂
Nukuitko maantiedon tunneilla? Koska koko maailmassahan on kesä samaan aikaan? Ei ku hetkinen miten se nyt menikään... 🙈
No vastaa nyt siihen kysymykseen. Typerä.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon oikeen kunnon hellettä! Ah ihanaa. Nautin siitä kun pari av akkaa motkottaa ettei saa nukuttua ja on niin kuuma kun on liikaa elopainoa 😂😂🙈🙈
Saako painoa pudottamalla helpommin nukuttua helteellä? Ok, täytyy pistää mieleen tämä vinkki vastaisuuden varalta, vaikka toki alipainon puolelle mennään aika reippaasti jos alan pudottaa kovinkin paljon...
T. 165/50
Tämä "hellehullu" termi kuvaa jo näiden sateista tykkäävien asenteen. No jos vanhat merkit paikkaansa pitää, niin teidän toiveet toteutuvat seuraavat viisi kesää ainakin.
Toisaalta ilmasto on ilmeisesti muuttumassa siihen suuntaan, että talvisin on kunnon pakkaset ja kesällä riittää lämpöä. Sopisi minulle hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan aloittajaa. Viime kesä oli itselleni aivan katastrofaalinen ja yritinkin jo kysellä ilmastointilaitteita esim. Gigantista, mutta niitä tulee vasta myöhemmin keväällä. Todellakin aion hankkia sellaisen!
Suosittelen! Jos joku pelkää sähkölaskua, niin mulla liki 10v vanha siirrettävä halpisvekotinkin nosti kesän kokonaissähkölaskua vitosen verran kuussa. Ei ihan tehotykki, mutta piti ilman noin 24 asteessa ja myös poisti ilmasta kosteutta jopa yli ämpärillisen päivässä.
Suuri ilmankosteus tekee olon tosi tukalaksi, sama kesän hellelämpötila alemmassa kosteudessa on paljon miellyttävämpi, siksi älkää sortuko niihin vedellä käyviin ilmanviilentimiin, hommatkaa ihan ilmastointilaite.
Helteellä on tosi paljon kauniita hoikkia naisia ja hyväkroppaisia nuoria miehiä. Saa pukeutua hellemekkoihin, bikineihin, pikkushortseihin.. seksiä voi harrastaa ulkona. Uida voi luonnon vesissä... Paljon iloa, naurua, valoa..... Ihmiset herää henkiin ja elämää on kaikkialla. Ihanaa😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon oikeen kunnon hellettä! Ah ihanaa. Nautin siitä kun pari av akkaa motkottaa ettei saa nukuttua ja on niin kuuma kun on liikaa elopainoa 😂😂🙈🙈
Saako painoa pudottamalla helpommin nukuttua helteellä? Ok, täytyy pistää mieleen tämä vinkki vastaisuuden varalta, vaikka toki alipainon puolelle mennään aika reippaasti jos alan pudottaa kovinkin paljon...
T. 165/50
Joo kyllä.. hoikka pärjää paljon paremmin kuumassa.
Missään muualla ei olla tällaisia sään urputtajia ku Suomessa. Koko elämä pyörii jonkun h*lvetin sään ympärillä. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutukoon toiveesi.
Mun mielestä jotenkin huvittavaa, että joku nauttii siitä kun toisilla on paha olla? Tulee heti mieleen, että sinulla itselläsi taitaa olla tosi paha olla. 😂
Voi ressukkaa.Puhutko itsestäsi? :) helle hullut ovat sairaita luonnosta vieraantuneita ihmis vihaajia, kuten sinä
Ja nämä sadetanssiat ovat empaattisia ihmisiä, jota ymmärävät, että sää saattaa vaihdella ja se on ihan luonnollista.
Miks edes valittaa säästä kun ei sille ihminen mitään voi? Ihminen on täysin luonnon armoilla. Sieltä tulee sitä mitä tulee, voi olla +35 tai -35 tai jotain siltä väliltä tai ihan mitä tahansa. Se mitä tulee, se otetaan vastaan. Ette te typerykset sille säälle mitään mahda vaikka kuinka marisette vauvapalstalla. Ihan turhaa ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Missään muualla ei olla tällaisia sään urputtajia ku Suomessa. Koko elämä pyörii jonkun h*lvetin sään ympärillä. Noloa.
Ja huvittavinta on, että nämä hellevinkujat aloittavat mantransa tammikuussa, kun mittari näyttää (tänään) -15C.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 165/50
Joo kyllä.. hoikka pärjää paljon paremmin kuumassa.
Rajaa ei siis ole? Vaan se vaan toimi aina?