Toivon hartaasti koko sydämestäni, että ensi kesä on kylmä
Keskimääräisesti 10 astetta kylmempi kuin viime kesä. Hellehulluille suon kolme päivää yli 25 astetta, nekin mielellään eri kuukausina. 23 astetta olis aika passeli, mut ei astettakaan yli. Joka viikko saisi sataa kunnolla ainakin kaksi kertaa. Ukkosia vois tulla myös. Siinä olis kesäkelit kohdallaan? :)
Kommentit (134)
Miksi mammat valittaa jo toteutumattomista säistä?
Vierailija kirjoitti:
Toteutukoon toiveesi.
Hellehulluille kunnolla kylmä kesä ois kyllä ihan oikein. Mua se ei haittais lainkaan. 5-asteinen juhannus. Voi sitä hellehullujen valituskuoroa, musiikkia korvilleni!
Aurinkoa en kaipaa edes nähdä.
Täysin samaa mieltä! Juuri näin olisin itsekkin asian ilmaissut! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Minä taas toivon, että koko maaliskuun sataa. Vettä, räntää,lunta -ihan mitä tahansa, pääasia, että sataa! Ja paljon. Saadaan järvien pinnat oikealle tasolle.
Pohjavesistä puhumattakaan!
Mun unelmakesäsäässä päivisin olisi 25-30 astetta lämmintä ja aurinkoa, öisin vesisadetta ja jylisevä ukkonen.
Et sinäkään kyllä järkevältä kuullosta. Viisi astetta olisi hyvä lämpötila, max 10!!!!!! Siinä teille helle hulluille, jota ap:kin on!
Vierailija kirjoitti:
Toteutukoon toiveesi.
Hellehulluille kunnolla kylmä kesä ois kyllä ihan oikein. Mua se ei haittais lainkaan. 5-asteinen juhannus. Voi sitä hellehullujen valituskuoroa, musiikkia korvilleni!
Mun mielestä jotenkin huvittavaa, että joku nauttii siitä kun toisilla on paha olla? Tulee heti mieleen, että sinulla itselläsi taitaa olla tosi paha olla. 😂
Voi ressukkaa.
Höpö höpö. Tämmösen pakkastalven jälkeen tulee yleensä aina hellekesä.
Itse toivon, että alin lämpötila ensi kesänä on +25 astetta. Ylin lämpötila voi olla vaikka +35 astetta.
No mulle ihan se ja sama kun lomailen etelässä koko kesän. Aurinkoa ja lämpöä siis tiedossa 😎
Haha Ap saa maistaa omaa lääkettä ku tulee kunnon hellekesä 😂😂😂
On niin hyvä talvi, että se tietää kuumaa kesää.
Vuodenajat kulkee yleensä aika käsi kädessä. Jos on leuto surkea talvi, on myös surkea kesä. Jos on hyvä luminen talvi, on myös hyvä aurinkoista lämmin kesä.
Vierailija kirjoitti:
Liian kylmä. Vasta kun lämpö on yli 25 alkaa tarjeta muissakin vaatteissa kuin farkuissa ja pitkähihaisessa. Talvet ovat saatanasta.
Minusta sellainen farkkujen ja hupparin keli on juuri paras. Auringonpaisteessa voi joutua hupparin välillä riisumaan, mutta varjossa tarkenee hyvin hupparilla. Jos varjossakin on lyhythihaisella hyvä olla, niin auringossahan on aivan sietämättömän kuuma vaikka alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutukoon toiveesi.
Mun mielestä jotenkin huvittavaa, että joku nauttii siitä kun toisilla on paha olla? Tulee heti mieleen, että sinulla itselläsi taitaa olla tosi paha olla. 😂
Voi ressukkaa.
Puhutko itsestäsi? :) helle hullut ovat sairaita luonnosta vieraantuneita ihmis vihaajia, kuten sinä
Onneks sun toiveella ei oo p*skaakaan merkitystä :)
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Viime kesä on suoraan ...vetistä! Ihan hirvee ja loputon! Ainuttakaan poikkipuolista sanaa en ole ilmasta sen jälkeen sanonut kun ilmat viilenivät ja kauhulla odotan jo kesää hartaasti myöskin toivoen siedettävän viileitä ilmoja! Viime kesä kun meni syksyä odotellen.
Itse katson ensin miltä Suomen kesä näyttää ja otan sitten tarpeen mukaan äkkilähtöjä etelään, jos ennusteet näyttää huonolta. Itse olen joka kesä nauttinut auringosta ja lämmöstä, joko Suomessa tai sitten ulkomailla. Tottakai aina ensisijaisesti Suomen kesä, mutta jos säät on surkeat niin onneksi etelän matkat pelastaa. Oma haaveeni on jonain päivänä elää niin, että voin aina asua lämmössä. Ihminen on onnellinen auringossa ja lämmössä. Tällaisessa kylmässä, pimeässä säässä viihtyy yleensä huonovointiset ihmiset. Yleensä on mt-ongelmia yms..
Minun puolestani kesää ei tarvitsisi edes tulla. Ihan fine jos kevään jälkeen alkaa suoraan syksy! Aurinko oksettaa jo ajatuksenakin... Meinasin seota viime kesän helteisiin, hyvä että selvittiin edes hengissä, salamatkustaja ja minä. Hyperemeesi ja ne helteet ei ollut kovin terveellinen yhdistelmä ja nyt tosiaan ajatuskin lämmöstä ja kesästä aiheuttaa oksennusrefleksin, kiva...
Huvittavaa että pitää näistä helteistä tapella tammikuussakin 😂😂
Kukaan ei edes tiedä onko elossa kesällä 2019. Eli kannattaa vaan nauttia päivä kerrallaan elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani kesää ei tarvitsisi edes tulla. Ihan fine jos kevään jälkeen alkaa suoraan syksy! Aurinko oksettaa jo ajatuksenakin... Meinasin seota viime kesän helteisiin, hyvä että selvittiin edes hengissä, salamatkustaja ja minä. Hyperemeesi ja ne helteet ei ollut kovin terveellinen yhdistelmä ja nyt tosiaan ajatuskin lämmöstä ja kesästä aiheuttaa oksennusrefleksin, kiva...
Sulla varmaan mt-ongelmia? Yleensä mt-ongelmainen kokee ahdistusta kun on valoisaa, aurinkoista ja kaikki ihmiset ovat todella onnellisia ympärillä. Ihan tutkittua asiaa.
Joku 22 astetta ja puolipilvistä, välillä sadetta ja pari kunnon ukkosmyrskyä kävisi hyvin.
Mutta nyt nautin täysin siemauksin näistä upeista pakkaskeleistä, raikkaasta ulkoilmasta ja lumisesta maisemasta! Ei kannata kesää vielä miettiä.