Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ei avaa oveaan vaikka on kotona kun soitan ovikelloa.

Vierailija
24.01.2019 |

Haluaisin henk.koht kutsua pihatalkoisiin tai jotain muuta pientä aina silloin tällöin, mutta tämä yksi naapuri ei avaa oveaan. Naurattevaa tästä tekee se, että joskus olen kävellyt hänen perässään ja nähnyt kun hän menee sisälle ja heti perään yritän soittaa ovikelloa niin ei avaa.

On valot päällä ja ääniä kuuluu mutta oveaan ei avaa.

Mistä voi johtua? Meillä pieni pihapiiri joten ihan "tuttuja" naamoja tässä ollaan tätä yhtä lukuunottamatta.

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa olla rauhassa, ei sen kummempaa. Laita kutsut paperiversiona, mutta älä tungettele kun tiedät hänen viihtyvän omissa oloissaan.

Vierailija
2/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisellä olekaan oikeutta päättää, kenelle ovensa avaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisten olla rauhassa Ulla Taalasmaa.

Vierailija
4/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään avaa ovea ikinä jos en tiedä että joku on kylään tulossa ja silloinkin katson aina että ovella on tämä henkilö eikä joku muu. Koti on mun oma paikka enkä kaipaa naapureista ketään ovelleni.

Vierailija
5/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Minäkin olen joskus avaamatta ovea tai vastaamatta epämiellyttävän naapurini viesteihin. Kun ei ole pakko jos ei haluu.

Vierailija
6/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisellä olekaan oikeutta päättää, kenelle ovensa avaa?

Ei ole! Ap:n kaltaisten henkilöiden järjestämät pihatalkoot pupuleikkeineen ja pussijuoksuineen ajaa kaiken muun edelle...

Vierailija
7/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään avaa ovea ikinä jos en tiedä että joku on kylään tulossa ja silloinkin katson aina että ovella on tämä henkilö eikä joku muu. Koti on mun oma paikka enkä kaipaa naapureista ketään ovelleni.

Juuri tätä varten laitoin summeriin katkaisijan, jolla päätän milloin olen tavoitettavissa. Yleensä sisään pyrkivä soittaa puhelimella alaovelta.

T: kerrostaloasukas

Vierailija
8/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita puhelimella hyvä ihminen.

Vierailija
9/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, no. Tää oili mulle! Laita viestisi postilaatikkoon tai ovelle- luen joskus jos viitsin,. Tai sitten en. Se, että ollaan naapureita ei ole tae sille, että sulle tai kenellekään muulle oveni avaan. That`s it! Ja suksi kuuseen! Ei heru! Mun iskemiseen tarviin järeämmät tykit! Sulla liian pieni, näkee jo päällepäin sen.

Vierailija
10/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään avaa ovea jos tiedän että siellä on naapurin kyylä tai jehovat ym.

Kai nyt sentään omassa kodissa saa päättää avaako oven vai ei ilman että joku vetää herneen nenuun?

Vierailija
11/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kiitos tässä talossa ei ole ketään rasittavaa stalkkeria. Saa asua ihan rauhassa ja koko talokin on hipihiljainen.

Vierailija
12/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä hitusen häiriintyneeltä vaikutat jos kävelet naapurin perässä ja soitat ovikelloa heti kun toinen on sulkenut oven.

Vierailija
13/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään avaa ovea jos tiedän että siellä on naapurin kyylä tai jehovat ym.

Kai nyt sentään omassa kodissa saa päättää avaako oven vai ei ilman että joku vetää herneen nenuun?

Saa päättää ja ei ole mitään väliä vaikka joku vetäisi koko palkokasvin nenäänsä.

Vierailija
14/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin henk.koht kutsua pihatalkoisiin tai jotain muuta pientä aina silloin tällöin, mutta tämä yksi naapuri ei avaa oveaan. Naurattevaa tästä tekee se, että joskus olen kävellyt hänen perässään ja nähnyt kun hän menee sisälle ja heti perään yritän soittaa ovikelloa niin ei avaa.

On valot päällä ja ääniä kuuluu mutta oveaan ei avaa.

Mistä voi johtua? Meillä pieni pihapiiri joten ihan "tuttuja" naamoja tässä ollaan tätä yhtä lukuunottamatta.

Ei tämä naapuri tykkää yhtää sinusta,usko jo,mitäs sinne änkeet.

Vierailija
15/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöpäivänä ollaan kotona töissä eikä seurustella naapurin kanssa.

Vierailija
16/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako sinä olet naapureitasi häiriköimässä? Kannattaisin tässä ameriikan mallia, jossa saa ampua kielloista huolimatta toisen pihalle tunkeutuvat.

Vierailija
17/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vastikkeeseen maksuun on kuulunut pakkoseurustelu naapureiden kanssa?

Vierailija
18/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisöllisyys on yliarvostettua.

Vierailija
19/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan mun entinen naapuri. Se kulki ovelta ovelle ja muistutteli pihatalkoista. Jestas jos joku ei tullut talkoisiin, niin naapuri tuijotti naama nurinperin syyllisen ikkunaan ja kävi soittelemassa ovikelloa. Joskus lymyilin itsekin verhon takana ja pelkäsin, että verhot syttyy tuleen moisesta hullunkatseesta.

Vierailija
20/145 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutele postiluukusta.