Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ei avaa oveaan vaikka on kotona kun soitan ovikelloa.

Vierailija
24.01.2019 |

Haluaisin henk.koht kutsua pihatalkoisiin tai jotain muuta pientä aina silloin tällöin, mutta tämä yksi naapuri ei avaa oveaan. Naurattevaa tästä tekee se, että joskus olen kävellyt hänen perässään ja nähnyt kun hän menee sisälle ja heti perään yritän soittaa ovikelloa niin ei avaa.

On valot päällä ja ääniä kuuluu mutta oveaan ei avaa.

Mistä voi johtua? Meillä pieni pihapiiri joten ihan "tuttuja" naamoja tässä ollaan tätä yhtä lukuunottamatta.

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muut äänet voivat kyllä peittää ovikellon,ehkä ei tässä kuitenkaan.

Vierailija
62/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä henkilökohtainen missio joillekin tulee kontaktin ottamisesta ihmiseen, joka ei sitä delvästikään halua? Ja vielä kotiovella? Oma uteliaisuus, että näkisi edes vilauksen toisen kodista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan avaa oveani tungetteleville naapureille, siinä missä en avaa sitä Jehoville tai muillekaan jotka on liian vajaaälyisiä ymmärtämään että haluan olla kotonani aivan rauhassa. En avaa ovea edes tutuilleni, jos yrittävät pelmahtaa yllättäen kylään.

Vierailija
64/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään avaa. Kun ei ole turvaketjua eikä ovisilmää, oven avaaminen tuntemattomille rimputtajille on näinä päivänä aina turvallisuusriski.

Vierailija
65/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, no. Tää oili mulle! Laita viestisi postilaatikkoon tai ovelle- luen joskus jos viitsin,. Tai sitten en. Se, että ollaan naapureita ei ole tae sille, että sulle tai kenellekään muulle oveni avaan. That`s it! Ja suksi kuuseen! Ei heru! Mun iskemiseen tarviin järeämmät tykit! Sulla liian pieni, näkee jo päällepäin sen.

Ei millään pahalla, mutta et ole kiinnostava seksuaalisessa mielessä. Haluaisin sinut tekemään vain pihamme paskaduunit puolestani. Mä panen kyllä ihan eri sarjan vokottimia, ja vaikka oletkin naapuri, en saa siitä asiasta kyllä mitään säväreitä. 

Vierailija
66/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaaja. Olet vastenmielinen kyläluuta.

Olen sosiaalinen savolainen. Juttelen ihmisille kaupoissa ym., mutta omaan hyvän tunneälyn ja sosiaaliset taidot, joten osaan lukea ihmistä milloin hänelle voi jutella ja jatkan läpän heittoa hänen ehdoillaan.

Yhteisöllisyys taasen on yliarvostettua. Siitä vouhottavat lähinnä ne, jotka eivät saa oikeita ystäviä, joten yrittävät väen vängällä patistaa ihmisiä olemaan kaikkei kaveri, milloin milläkin verukkeella, kuten vaikka naapuruuden. "Iholle" tunkevat ja uteliaat ihmiset ovat vastenmielisiä.

Olen introvertti. Lataan akkuja yksinäisyydessä ja valitsen ystäväni yhteisten kiinnostuksen kohteiden ja puheenaiheiden pohjalta, lisäksi siihen tarvitaan molemminpuolinen luottamus, joka vaatii myös aikaa.

Antakaa jokaiselle oma tilansa. Julkisella paikalla voi jutella, jos omaa sellaiset vaistot, että osaa lähestyä ihmisiä oikein ja silloin, kun se on sopivaa.

Vierailija
67/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Hanki ystävä. Lakkaa ahdistelemasta naapureita.

Vierailija
68/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta naapurin häiriköinti

Vierailija
69/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en avaa kenellekään ovea jos en ole kutsunut ketään kylään. Ne ihmiset jotka elävät hetkessä ja päättävät siinä hetkessä tulla yllätysvierailulle minua "ilahduttamaan" jäävät ulos. Erakko olen juu mutta suunnittelen päiväni kulun joko edellisenä iltana tai aamulla enkä tykkää muutoksista... enkä hirveämmin tykkää ihmisistä x)

Kaikki paketit menee lähipostiin jos en erikseen sovi kotiinkuljetusta.

Vierailija
70/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä syy on niin yksinkertainen, että hän ei halua avata ovea eikä keskustella kenenkään kanssa saati päästää tätä sisään. Kun eihän hän voi ovikellon soidessa tietää, missä aikeissa soittelija liikkuu.

Vierailija
71/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tai jotain muuta pientä aina silloin tällöin" Eli kuinka usein naapurin halutaan osallistuvan johonkin pieneen aina silloin tällöin? Onko pakko, jos ei halua.

Itselleni tuo olisi kauhistus. Kun on asiakaspalvelussa töissä, niin vapaalla en kaipaa sosiaalista kanssakäymistä vieraiden ihmisten kanssa. Ainoastaan lähiomaisten ja ystävien kanssa. Jos se tekee minusta oudon, niin sitten tekee, mutta vapaahetkeni vietän siten, että niistä on levon ja latautumisen kannalta suurin hyöty.

Vierailija
72/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ihmisiä, jotka ei osallistu talonyhtiön talkoisiin. Ei mitään sosiaalisuutta. Kuitenkin heitäkin ilahduttaa siisti pihapiiri, jonka muut ovat omalla ajallaan ja ilman palkkaa hoitaneet!

Sinunlainen ihminen on syy miksi ei kiinnosta osallistua oman pihan talkoisiin ja muihin juttuihin. Olen sosiaalinen, mutta valitsen kenelle olen sosiaalinen ja pihakyttä ei siihen kuulu. Se, että teette omalla ajalla ilman palkkaa huoltoyhtiöiden työt, niin sehän on vaan omaa tyhmyyttä. Pihatalkoot ei ole mikään pakollinen juttu taloyhtiössä. Naurattaa nämä hallituksen puheenjohtajat jossain vtun pihayhteisössä. Se sisäpiiri luulee olevansa jotain tärkeää yhteiskunnassa. Jos mulla on ongelma, niin soitan isännöitsijälle.

Tämä. Amen sister!

Vierailija
73/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait siinä kummempaa kuin että hän ei halua harrastaa teidän kanssanne, vaan viettää omaa aikaansa kuten parhaaksi näkee

Vierailija
74/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolle, että ap on kävellyt naapurin perässä ja kun tämä on sulkenut ovensa menee sinne oven taakse rimputtelemaan. Miksi et ap esim. huutanut ulkona naapurillesi: Hei, minulla olisi asiaa!

Vaikutat ihan siltä, että haluat nimenomaan tunkeutua hänen asuntoonsa tai vähintäänkin ovelle kyyläämään. Naapuri on juuri tullut kotiinsa, hänellä ehkä on ollut tärkeäkin suunnitelma heti sisälle päästyään, ei hän ehdi sinun kanssasi jaarata jostain hiton pihatalkoista. 

Luultavasti hän myös tietää asiasi, jos olet häntä ennenkin ahdistellut. 

Vierailija
75/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa yksikin syy, miksi hänen pitäisi avata ovi.

Kun et ymmärrä edes sitä, miksi hän ei avaa ovea.

Ei hänellä ole mitään velvollisuutta avata ovea.

Naapuriterrorismiä enemmänkin jatkuvasti soitella ovella.

Mullekin soitetaan koko ajan ja en vastaa.

Miksi vastaisin jos en koe asiaa tärkeänä?

Vierailija
76/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v*tun velvollisuus kellään on avata kotinsa ovea vaan sen takia, että ovikello soi? - - samat pölvästit kuvittelee, että puhelimeen on ihmisillä joku saama*in velvollisuus vastata vaan sen takia että sekin soi..

Ziisus!

Vierailija
77/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä v*tun velvollisuus kellään on avata kotinsa ovea vaan sen takia, että ovikello soi? - - samat pölvästit kuvittelee, että puhelimeen on ihmisillä joku saama*in velvollisuus vastata vaan sen takia että sekin soi..

Ziisus!

Amen.

Näiden pölvästien takia itse pidän ovikellon pois päältä ja puhelimen äänettömällä/piippauksella. Tärkeät asiat/ yhteydenottopyynnöt löytyvät vastaajasta/ viesteistä/ sähköpostista.

Vierailija
78/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ziisus!

Oma moka, jos ei avaa. Toivottavasti kukaan ei avaa lapsellesi, jos tällä on hätä ja puhelin varastettu.

Vierailija
79/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: odotamme perusteltua vastaustasi.

Vierailija
80/145 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma moka, jos ei avaa.

Moka..???😂😂😂