Naapuri ei avaa oveaan vaikka on kotona kun soitan ovikelloa.
Haluaisin henk.koht kutsua pihatalkoisiin tai jotain muuta pientä aina silloin tällöin, mutta tämä yksi naapuri ei avaa oveaan. Naurattevaa tästä tekee se, että joskus olen kävellyt hänen perässään ja nähnyt kun hän menee sisälle ja heti perään yritän soittaa ovikelloa niin ei avaa.
On valot päällä ja ääniä kuuluu mutta oveaan ei avaa.
Mistä voi johtua? Meillä pieni pihapiiri joten ihan "tuttuja" naamoja tässä ollaan tätä yhtä lukuunottamatta.
Kommentit (145)
Ei pidä juosta kenenkään perässä, eikä soittaa sinun tapauksessa ovikelloa.
Tee kohteliaasti niin,että kohtaat hänet portaikossa tai ulko-ovella tai kaikkein parasta kävelet häntä vastaan ""sattumalta"". Sattumalta tarkoittaa, että vastaantulevaa voit tervehtiä ja ehdottaa yhteistoimiin mukaantuloa. ja ensin niitä näitä jutella.
Ymmärsitkö. ei "tungettelevaa" soittoa ja tuhinaa oven takana. Joudut vähän kuulostelemaan hänen menemistään ja tulemistaan.
Kuinkas ollakaan satutkin juuri avaamaan ovea.
Vihaan ihmisiä, jotka ei osallistu talonyhtiön talkoisiin. Ei mitään sosiaalisuutta. Kuitenkin heitäkin ilahduttaa siisti pihapiiri, jonka muut ovat omalla ajallaan ja ilman palkkaa hoitaneet!
Stalkkeri!!!!!!
Mä soitan poliisit!
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan mun entinen naapuri. Se kulki ovelta ovelle ja muistutteli pihatalkoista. Jestas jos joku ei tullut talkoisiin, niin naapuri tuijotti naama nurinperin syyllisen ikkunaan ja kävi soittelemassa ovikelloa. Joskus lymyilin itsekin verhon takana ja pelkäsin, että verhot syttyy tuleen moisesta hullunkatseesta.
Et ilmeisesti osallistunut talkoisiin? Kuitenkin siisti ja hoidettu piha ilahduttaa sinua, niinhän?
Katson ovisilmästä ja jos ei naama miellytä niin ei uksi aukea.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisellä olekaan oikeutta päättää, kenelle ovensa avaa?
- Huonoa käytöstä
- Kertoo olevansa vajak.ki tai muu tap.paja Tms tuollainen paljastaa
- Ei siinä muuta väärin mee
Liikaa kaupustelijoita täällä, kuvittelevat että tällä postinumeroalueella on rahaa. Pitäisi ehkä laittaa yksi kamera lisää suoraan oveen, ettei tule jättäneeksi avaamatta ovea silloin kun olisi voinutkin.
Vierailija kirjoitti:
Asun omakotitalossa enkä avaa muille kuin ilmottaneille.
Postilaatikkoon voi laittaa lapun jos asiaa
Mitä pelkäät, luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan mun entinen naapuri. Se kulki ovelta ovelle ja muistutteli pihatalkoista. Jestas jos joku ei tullut talkoisiin, niin naapuri tuijotti naama nurinperin syyllisen ikkunaan ja kävi soittelemassa ovikelloa. Joskus lymyilin itsekin verhon takana ja pelkäsin, että verhot syttyy tuleen moisesta hullunkatseesta.
Epäsosiaalinen vastuusta luistaja. Miten kehtaat asua siellä?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään avaa ovea jos tiedän että siellä on naapurin kyylä tai jehovat ym.
Kai nyt sentään omassa kodissa saa päättää avaako oven vai ei ilman että joku vetää herneen nenuun?
Saa siitä arvostella ja pitää idi.oottina, hullu.na, murhaajana tai vastaavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti osallistunut talkoisiin? Kuitenkin siisti ja hoidettu piha ilahduttaa sinua, niinhän?
Osallistuin useinkin. Meni vaan hermot siihen ikkunakyttääjään, kun se ei itse kerinnyt tekeen mitään kyttäykseltään. Kamalaa, että tollasia ihmisiä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäsosiaalinen vastuusta luistaja. Miten kehtaat asua siellä?
No kuule en kehdannut. Pakko sieltä oli omakotitaloon muuttaa. Saa hoitaa puutarhansakin ihan rauhassa.
Ootko kuullut kotirauhasta? Ei tarvi ketään päästää kotiinsa.
Hanki kuule oma elämä niin ei tarvitse kytätä muita. Ja jätä naapuri rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
No sinua ei varmaan kukaan olekaan ahdistelemassa pihatalkoisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postilaatikkoon voi laittaa lapun jos asiaaNo sinua ei varmaan kukaan olekaan ahdistelemassa pihatalkoisiin.
Äläs nyt. Naapurit saattaa hyvinkin painostaa, että pitäis pitää pihat edustuskunnossa.
Yleensä ne pahimmat pihatalkoointoilijat ei itse tee siellä talkoissa muuta kuin jauhaa paskaa ja komentelee muita.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan ihmisiä, jotka ei osallistu talonyhtiön talkoisiin. Ei mitään sosiaalisuutta. Kuitenkin heitäkin ilahduttaa siisti pihapiiri, jonka muut ovat omalla ajallaan ja ilman palkkaa hoitaneet!
Että ihan vihaat? Toivottavasti tämä vihan tunne ei voimistu aggressiiviseksi toiminnaksi.
Vierailija kirjoitti:
Soita puhelimella hyvä ihminen.
Höh? Ei sunkaan puhelimeen ole pakko vastata. Minä vastaan yleensä vain kun tiedän kuka soittaa, ja joskus juuri siksi olen vastaamatta.