Nainen: miten olet selvinnyt henkisesti siitä kun nuoruudenhehkusi on kadonnut 35 vuotiaana?
Kertokaa! Täytän 35 vuotta viikon päästä ja kaipaan vertaisapua.
Kommentit (86)
Lopeta alkoholi ja tupakka, ala kasvisruokavaliolle ja ulkoilla, juosta/joogata niin lupaa ettei nuoruuden hehku häviä. Oon 34 ja tavallisessa kaupassakin kysytään henkkareita jos harvoin ostan alkoholia. Elämäntavat vanhentaa,sekä asenne. Riittävästi unta,liikuntaa, seksiä ja terveellistä ruokaa niin hyvänä pysyy.
Tunnen yli 50 vuotiaita kenen nuoruuden hehku ei ole kadonnut.. se liekki on ihmisen sisällä. Ravitse sitä ja pidä huolta itsestäsi!
No huomaahan sen että miehet katselee 10 v nuorempia eikä kukaan lähesty tai kiinnostu. Siinä mielessä siis ikävää olla loppuikä yksin.
Jaahas, oli sitten liian radikaali vastaus kun piti poistaa, mutta ei hätää, näin se kuului:
Peräreiästä tulee hehkua tällaisille aloituksille. Ei paljon hehkut kiinnosta. Elämässä on ihan oikeaakin sisältöä.
Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta alkoholi ja tupakka, ala kasvisruokavaliolle ja ulkoilla, juosta/joogata niin lupaa ettei nuoruuden hehku häviä. Oon 34 ja tavallisessa kaupassakin kysytään henkkareita jos harvoin ostan alkoholia. Elämäntavat vanhentaa,sekä asenne. Riittävästi unta,liikuntaa, seksiä ja terveellistä ruokaa niin hyvänä pysyy.
Milloin olet viimeksi nähnyt nelikymppisen joka näyttää kaksikymppiseltä, tai edes kolmikymppiseltä?
Hyvälle tuntuu. Saa olla miehiltä rauhassa, eikä enää välitä mitä muut sinusta ajattelee. Töissä olet kokenut ammattilainen etkä tyttönen, sinut otetaan vakavasti. Vapauttavaa, vanheneminen on kivaa!
Aikuisen naisen hehku on myös kaunista :) Nuoruuden epävarmuus on poissa ja uskallat olla oma itsesi. Olet löytänyt oman tyylisi ja teet juuri niitä asioista josta pidät. Rahakaan ei enää estä sinua panostamasta arjen luksukseen.
Olet ihana aikuinen nainen, nauti siitä kunnes se väistyy vanhuuden hehkun tieltä :)
Ei ole koskaan ollut ongelma minulle. Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin haihtuva nuoruus.
Minulta katosi nuoruudenhehku kun täytin 25. Nyt olen 28.
Huolet ja murheet saivat naamani roikkumaan
Semmoinen se on ollut aina mutta nyt roikkuu pahemmin. Harmittaa mutta mieheni mielestä olen yhä sievä. Hän myös näkee pintaa syvemmälle. Ihan sama mitä muut ajattelevat. :>
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen naisen hehku on myös kaunista :) Nuoruuden epävarmuus on poissa ja uskallat olla oma itsesi. Olet löytänyt oman tyylisi ja teet juuri niitä asioista josta pidät. Rahakaan ei enää estä sinua panostamasta arjen luksukseen.
Olet ihana aikuinen nainen, nauti siitä kunnes se väistyy vanhuuden hehkun tieltä :)
En ole ap, mutta 35 v= olen epävarmempi kuin nuorena, "tyyli on sama kuin nuorena", rahaa on jopa vähemmän kuin nuorena. Samoin kuin energiaa, ulkonäköä, sosiaalista elämää ja miesten huomiota. Ainoastaan kiloja ja huolia on enemmän kuin 10 vuotta sitten.
Se hehku ei mihinkään häviä, kun ei anna sen hävitä. Nostakaa perse penkiltä ja menkää salille älkääkä vetäkö niitä juustoja ja suklaita. Siinä teille 37-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se hehku ei mihinkään häviä, kun ei anna sen hävitä. Nostakaa perse penkiltä ja menkää salille älkääkä vetäkö niitä juustoja ja suklaita. Siinä teille 37-vuotias nainen.
No maailman kauneimpiin lukeutuva huippumalli on toki vanhempanakin kauniimpi kuin 99 % muista ihmisistä, mutta en ollut samalla levelillä hänen kanssaan nuorenakaan.
Ei Suomessa tarvitse vanhenemista pelätä miesten takia nyt varsinkaan. Tämä selviää ihan vain avaamalla silmät, mutta tiedät tuohon kysymykseesi vastauksen sitten kun menet 40v yli. Tilalle tulee sellainen jännä vapausfiilis. Hokaa, ettei sinun tarvitse enää olla sitä ja tätä, näyttää siltä tai tuolta, vaan rakastat olla vain oma itsesi :) Itse lopetin ryppyvoiteen käytönkin tässä itserakkaus huumassa :)
Kaikki vanhenevat, yksikään ei ole tässä asiassa toistaan paremmassa tilanteessa. Pidä se mielessä!
Sain ekan kerran syödä julkisesti rauhassa, kun täytin 41v ja nautin täysin siemauksin, kun lauma nuoria tyttöjä tuli lähelle istumaan ja paikalliset pulliaiset alkoivat niitä kytätä kiiluvin silmin. Meinasin jo ääneen sanoakkin, että ole pahoillani, kun minä vanhenin ja noi ällötykset jäi nyt teidän riesoiksenne, mutta en aivan viitsinyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miehenä, että ns. hehkuni ja haluttavuuteni on sammunut jo 10 vuotta aikaisemmin.
Taidat sitten olla varsinainen luuserimies. Miehen kulta-aika on nimenomaa 30-50v, naisella se on 16-28.
Nainen muuttuu maagisesti hyvännäköiseksi juuri silloin, kun täyttää 16 eli ylittää suojaikärajan? :D Menkää pedofiilit muualle, kai teillekin jotain omia foorumeita on.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa tarvitse vanhenemista pelätä miesten takia nyt varsinkaan. Tämä selviää ihan vain avaamalla silmät, mutta tiedät tuohon kysymykseesi vastauksen sitten kun menet 40v yli. Tilalle tulee sellainen jännä vapausfiilis. Hokaa, ettei sinun tarvitse enää olla sitä ja tätä, näyttää siltä tai tuolta, vaan rakastat olla vain oma itsesi :) Itse lopetin ryppyvoiteen käytönkin tässä itserakkaus huumassa :)
Kaikki vanhenevat, yksikään ei ole tässä asiassa toistaan paremmassa tilanteessa. Pidä se mielessä!
Sain ekan kerran syödä julkisesti rauhassa, kun täytin 41v ja nautin täysin siemauksin, kun lauma nuoria tyttöjä tuli lähelle istumaan ja paikalliset pulliaiset alkoivat niitä kytätä kiiluvin silmin. Meinasin jo ääneen sanoakkin, että ole pahoillani, kun minä vanhenin ja noi ällötykset jäi nyt teidän riesoiksenne, mutta en aivan viitsinyt :D
Sulla on varmaan mies kotona? Jos ei ole, ei siinä huomion katoamisessa ole minusta mitään hauskaa. Tosin en saanut huomiota juuri nuorenakaan, en siis pysty kuvittelemaan tilannetta, jossa sitä tulisi muka liikaa.
Mikä helevetin hehku?? Nuoret "hehkuu," odottavat äidit "hehkuu...." Voi jee mitä sontaa. Kiitos hei.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan pysy nuorena ikuisesti. Kaikki vanhenevat, myös ne kasvonsa kauneusleikkauksilla pilanneet.
Entäs ne jotka ei ole pilanneet kasvojaan kauneusleikkauksilla, vaan kasvot tulleet paremmiksi? Niitäkin on. Suomessa muistetaan aina epäonnistuneet leikkaukset ja irvaillaan niille. On myös onnistuneita leikkauksia ja muita hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa! Täytän 35 vuotta viikon päästä ja kaipaan vertaisapua.
Hehkein nuoruuden hehku ja kuulaus lähtee jo 25 jälkeen, joten 35 ei tunnu siinä suhteessa miltään. Keski-ikäistyminen alkaa enkä potki vastaan lainkaan, ihan ok.
Ei oo hävinnyt minnekään. Oon 37 ja ihan hehkee vielä. En tietyst näytä 2-kymppiseltä, mut eipä tuo haittaa mitää.
Tyhjä pää ei pojalla haittaa, koska eipähän se miehillä vanhetessa muulla yleensä täyty kuin keltaisella nesteellä. Ruttuinen pappa jolla on pää täynnä kusta ei tod. kiinnosta ketään.