Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: miten olet selvinnyt henkisesti siitä kun nuoruudenhehkusi on kadonnut 35 vuotiaana?

Vierailija
24.01.2019 |

Kertokaa! Täytän 35 vuotta viikon päästä ja kaipaan vertaisapua.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on juuri niin kaunis kuin tuntee olevansa.

Itsevarmuus, huumorintaju, hyväntuulisuus, sisäinen säteily. Unohda ikänumerot. Se on kuin paino tai normaalia isompi kengännumero - jos pohdit niitä koko ajan se näkyy sinusta. Kun unohdat ne kukaan muukaan ei huomaa niitä. Kuuntele hyvää musiikkia ja ajattele miehiä ja seksiä. Se kyllä näkyy sinusta ulospäin.

Vierailija
82/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut haluvat huomiota suunnilleen kaikilta miehiltä ja ehostavat ja pukeutuvat sen mukaan. Itselleni on aina riittänyt sen huomio, josta on ollut kiinnostanut. Joku möllötys ja muu miesten puolelta on lähinnä ahdistavaa ja on vain hyvä, että se vähenee iän myötä.

Erittäin hyvä kysymys. Jään odottamaan vastauksia.

Koska olisi kiva olla parisuhde ja perhe. Viimeksi olin suhteessa 7 v sitten muutaman kuukauden. Jos saisi edes yhdeltä mieheltä huomiota niin se riittäisi, mutta nope.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri halveksuvoa ja vähätteleviä kommentteja joiltain miehiltä, kun he luulivat minua nuoreksi kauniiksi naiseksi ja kehottivat hakeyöutumaan mieluummin missikisoihin kuin sanomaan ääneen mielipiteitä. Olen 48 v., joten naurahdin ääneen, hämmästelin mielessäni joidenkin miesten naisvihaa ja jatkoin töitäni.

Vierailija
84/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin. Täytän 37 tänä vuonna, mulla on 5 vuotta nuorempi mies joka on töissä. Itse olen  yliopistolla parikymppisten keskellä. En erotu mitenkään.

Hehehehee =D Sinä juuri olet se vähän omituinen, vanhempi aikuisopiskelija, josta kerrotaan vitsejä niissä bileissä, mihin sinua ei kutsuta.

Vierailija
85/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on juuri niin kaunis kuin tuntee olevansa.

Itsevarmuus, huumorintaju, hyväntuulisuus, sisäinen säteily. Unohda ikänumerot. Se on kuin paino tai normaalia isompi kengännumero - jos pohdit niitä koko ajan se näkyy sinusta. Kun unohdat ne kukaan muukaan ei huomaa niitä. Kuuntele hyvää musiikkia ja ajattele miehiä ja seksiä. Se kyllä näkyy sinusta ulospäin.

Ööh.. ei. Sitä on täsmälleen niin kaunis, kuin muut ihmiset arvioivat ulkoisen viehätysvoimasi. Sinulla ei ole sanansijaa siihen, kuinka kauniilta näytät muiden silmissä.

Loppu kirjoituksestasi käsitteleekin sitten eri asiaa.

Vierailija
86/86 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset hehkuu, toiset ei. Iällä ei ole sen kanssa kovin paljoa tekemistä. 

Mitä taas vanhenemiseen tulee, miksi stressata sellaista asiaa, jota ei voi muuttaa? Ihan hyvä on näin ja olen 47.