Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisista miehistä naiset oikeasti tykkäävät?

Vierailija
23.01.2019 |

Tai siis millaisia ovat ne tuntemasi miehet jotka tuntuvat olevan kovasti naisten mieleen? Ovatko he kaikki sosiaalisia ja puheliaita vai mahtuuko joku ujompi ja hiljaisempikin joukkoon?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaista:

Three sets of photographs of men's bodies were shown to raters who estimated either their physical strength or their attractiveness. Estimates of physical strength determined over 70% of men's bodily attractiveness. Additional analyses showed that tallness and leanness were also favoured, and, along with estimates of physical strength, accounted for 80% of men's bodily attractiveness.

Contrary to popular theories of men's physical attractiveness, there was no evidence of a nonlinear effect; the strongest men were the most attractive in all samples.

https://royalsocietypublishing.org/doi/10.1098/rspb.2017.1819

Naiset itse väittävät muuta, mutta tiede kertoo totuuden.

Naisilta ei tätä kannata kysyä, koska he eivät osaa vastata. Se on sama kuin kysyisi kalalta mikä on paras keino kalastaa.

Vierailija
2/20 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään sellaisista miehistä, joista huokuu tietty turvallisuus.

- hyviä, kunnon miehiä

- vastuullisia isiä

- kohtelevat naistaan kunnioittavasti

- ottavat tilanteen haltuun

- näkevät arjessa iloa ja huumoria

- ovat osaavia ja taitavia joissain asioissa, mielellään jossakin älliä tai kädentaitoja vaativassa

- ulkonäöltään sellaisia jänteviä

- ei mitään naisellisia huiveja tai neuleita tms. :D

Mulla on tällainen ihana mies, mutta makuja on toki monia. Itse pidän tällaista fiksua ja kohteliasta miestä äärettömän seksikkäänä. Just sitä miestä joka osaa jutella kaikkien kanssa, mutta ei hae koko ajan muiden huomiota tai hyväksyntää. Sopivasti itsevarma, mutta ei röyhkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhun ystävistäni jotka ovat naisten makuun niin ei heitä yhdistää oikeastaan mikään tietty. Kaksi on komeita, mutta luonteet ihan vastakkaisia. Yksi on jopa aika ruma besserwisser-wannabe älykkörenttu johon naiset aina rakastuu.

Vierailija
4/20 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännistä.

Vierailija
5/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla: Pitkä, normaalipainoinen, miehekäs, riittävän komea, tuuheat hiukset, älykäs, hyvä sosioekonominen asema ja luotettava. Näitähän on maailma täynnä, eikö vaan?

Vierailija
7/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

+urheilullinen ehdottomasti.

Vierailija
8/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon rahaa, isot lihakset, iso muna, tatskoja etc. You know perus kliseet. Äänekäs öykkäri.

Vierailija
9/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiktiivisistä, ainakin.

Vierailija
10/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni saa huomiota mies, joka on

- mieluummin roteva/sopusuhtainen/miehekäs kuin hintelä/laiha 

- katsoo mua silmiin mutta ei tuijota koko ajan tai iske silmää (vaan välillä aina vilkaisee)

- kantaa kroppansa ja itsensä hyvällä itsetunnolla, selkä suorana

- hauskat jutut, jotka naurattaa (naurattaa molempia samassa kohtaa, eli pilke silmäkulmassa)

- keskustelu jatkuu luonnostaan ja molemmat ymmärtää, mitä toinen tarkoitti 

- kohtelee naisia ja mua kunnioittavasti (ei puristele tai kouri yllättäen, ei pakota, ei vonkaa)

- antaa tilanteen edetä ja aistii tilanteen etenemisen (tunneäly??), milloin saa koskea enemmän jne

- kysyy, mitä kuuluu ja miten voin. Ja kertoo itsestään myös.

Vierailija
11/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseltäni saa huomiota mies, joka on

- mieluummin roteva/sopusuhtainen/miehekäs kuin hintelä/laiha 

- katsoo mua silmiin mutta ei tuijota koko ajan tai iske silmää (vaan välillä aina vilkaisee)

- kantaa kroppansa ja itsensä hyvällä itsetunnolla, selkä suorana

- hauskat jutut, jotka naurattaa (naurattaa molempia samassa kohtaa, eli pilke silmäkulmassa)

- keskustelu jatkuu luonnostaan ja molemmat ymmärtää, mitä toinen tarkoitti 

- kohtelee naisia ja mua kunnioittavasti (ei puristele tai kouri yllättäen, ei pakota, ei vonkaa)

- antaa tilanteen edetä ja aistii tilanteen etenemisen (tunneäly??), milloin saa koskea enemmän jne

- kysyy, mitä kuuluu ja miten voin. Ja kertoo itsestään myös.

Miksi et kysy mieheltä? Miksi naisille on mahdotonta kysyä mieheltä, mutta helppoa puhua itsestään?

Vierailija
12/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vähän hiljaisemmista mieluummin kuin niistä, jotka ovat aina äänessä. Älykkyys sytyttää. Pieni ujous on viehättävää, harmi vaan että olen itsekin vähän ujo. Puheliaat ja vilkasliikkeiset miehet vähän pelottavat minua.

Arvostan kuitenkin keskustelukykyä, siis sellaista kahden kesken keskustelua syvällisestikin. Mutta seurueen äänekkäät keskipisteet eivät minua innosta.

Vierailija
13/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniista naisista.

Vierailija
14/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Yhden miehen tunnen jonka ympärillä naiset tuntuvat pyörivän. On sellainen hoikka ja urheilullinen, mutta ei kovin lihaksikas. Jalat ja takapuoli timmejä. Pitkä, vaalea ja poikkeuksellisen sinisilmäinen. Luonteeltaan melko hiljainen ja vaatimaton, mutta osaa antaa älykkäitä ja nasevia lausuntoja tarvittaessa. On yliopistossa jonkin sortin perustutkija. Eli ei professori, mutta kuitenkin tohtoritasoinen. Palkkataso ei vastaa koulutusta, mutta riitävän hyvin tulee toimeen.

Kyllä hän minustakin on keskimääräistä kiinnostavampi mies, mutta en silti ihan ymmärrä niin suurta suosiota. Joten vaikea sanoa mikä siinä tekee sen.

Vierailija
15/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Momoasta. Slurps!

Vierailija
16/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lehdistä näkee niin ainakin rahasta naiset tykkää. Sitten onneksi toisena tykkäävät isosta munasta.

Huh onneksi kun mitään perintö rahaakaan ei ole.

Vierailija
17/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, johon ikinä olen ollut aivan totaalisen hulluna - minä ja neljä työkaveria - on aivan tavattoman ruma mies. Siis ei sellainen karun komea vaan ihan rehellisen ruma: huono iho, pienet, syvällä päässä olevat tihrusilmät, omituisen mallinen suu jossa ohuet huulet, lommoposket, hintelä, lyhyt. Mutta voi luojan sitä karismaa ja säteilyä. Ja ihana luonne, aivan vastustamaton.

Rintava, kookas blondi hänet sitten nappasi meidän muiden nenien edestä, ja ymmärrän hyvin, miksi. Ihana ihminen hänkin.

Vierailija
18/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon rahaa, isot lihakset, iso muna, tatskoja etc. You know perus kliseet. Äänekäs öykkäri.

Äänekäs ja itsevarma, olen sellainen ja naiset tykkäävät, ensin inhoavat ja sitten haluavat kiihkeästi :)

Vierailija
19/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju: naisilta kysytään, ja (kenellekään kelpaamattomat) miehet suuna päänä vastaamassa. 😂

Vierailija
20/20 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju: naisilta kysytään, ja (kenellekään kelpaamattomat) miehet suuna päänä vastaamassa. 😂

Ei tuossa avausviestissä kyllä mitenkään vain naisilta kysytty. Vaan kaikilta jotka tuollaisen suositun miehen tuntevat.