Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tein väärin?

Nolottaa
23.01.2019 |

Päädyin erään miehen luo yökylään, ja päädyttiin käsipeliin. Mies hoiteli ensin minut, sit oli mun vuoro. Otin sen munasta kiinni ja aloin sitten runkkaamaan sitä. Tätä ei kovin kauaa kestänyt, kun tää herra otti mun käden pois (eli halusi että lopetan?) hetken siinä makoiltiin ja mies sit hipsi vessaan. Miten sitä kalua kuuluu sitten käsitellä ns oikeaoppisesti...

Ja kyllä,olisin voinut kysyä itse tältä mieheltä mutta en vaan sillon kehdannut...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä olisi ollut halut päällä ja sinä tehnyt väärin niin olisi kyllä jatkanut vaikka itse loppuun? Jotenkin varmaan halut siis loppui, jännitys tms?

Vierailija
2/10 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Miehenä voin arvata mistä kyse. Kaveri alkoi jotenkin jännittämään tilannetta, eikä osannut rentoutua. Siksi hän ei osannut nauttia tilanteesta.  Tai sitten hänellä on herpes. Mutta ei todellakaan vika sinussa.  

Tekniikasta voisi sanoa että hyvältä ei tunnu jos hinkkaa kalua vimmatusti liian pitkälle alaspäin, jolloin esinahka kiristyy liikaa ja voi aiheuttaa kipua. Eli mieluummin lyhyempi kuin raju pitkä veto. Ja välillä voi tietty rytmiä vähän vaihtaa, nautiskella, ja sit taas kiihdyttää. Paitsi jos laukeaminen on ainut tavoite, niin silloin voimakas nopea liike voi olla tehokkain. Kävin kerran thai-tytöllä, ja se teki sen tavattoman intensiivisesti, mutta osasi homman ja tulin nopeasti jännityksestä huolimatta.

Laukeamisen ja seksikyvyn tärkein tekijä on se että osaa rentoutua eikä pyri vimmatusti lopputulokseen. Pätee niin naiselle kuin miehellekin. Nauttiminen ilman mitään velvotteita tai onnostumisen pakkoa. Jos haluaa vimmatusti jotain, niin se ei todennäköisesti toteudu. Henkinen paine on se pahin vihollinen seksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti varmaan setämiehellä kuivaan terskaan kipeää, kun kuivaa kikkeliä runkkasit. Olisit sylkäissyt tai vaikka imaissut mulkkua välillä. Parasta käsihoitoa saa, kun käyttää liukuvoidetta tai jotain kosteusemulsiota mulkkuun.

T: Rivoriitan suonikohjut

Vierailija
4/10 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuntuu olevan tosi erilaisia tässä

Joitakin saa vispata ihan tosissaan, toisia taas pitää käsitellä hellävaraisesti. Jopa nykyisen kumppanini kanssa olen hieman epävarma, koska hänen kalunsa tuntuu olevan niin herkkä.

5/10 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa kirjoitti:

Päädyin erään miehen luo yökylään, ja päädyttiin käsipeliin. Mies hoiteli ensin minut, sit oli mun vuoro. Otin sen munasta kiinni ja aloin sitten runkkaamaan sitä. Tätä ei kovin kauaa kestänyt, kun tää herra otti mun käden pois (eli halusi että lopetan?) hetken siinä makoiltiin ja mies sit hipsi vessaan. Miten sitä kalua kuuluu sitten käsitellä ns oikeaoppisesti...

Ja kyllä,olisin voinut kysyä itse tältä mieheltä mutta en vaan sillon kehdannut...

Itse herkkä ja täytyy olla varovainen, muuten ei toimi. Toki tähänkin vaikuttaa paljon se että toinen on vielä aika tuntematon, ja itse tiedän että "sytyn" vasta suhteen alussa kunnolla kun jokusen kerran harjoteltu.

Vierailija
6/10 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovat otteet (liian kova puristus,liian kovat vedot)aiheuttavat kanssa joillakin halujen kadotuksen.halu tehdä toiselle hyvää vaatii rauhallisemman rytmin,hellät otteet ja tunteella tekemisen.

Vierailija
7/10 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kuinka pidit kiinni ja kuinka runkkasit.

Sitten voin kertoa oman mielipiteeni

Vierailija
8/10 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään pidä jos munaa vatkataa edes taa siten että esari luikuu kuivana edes ja taas ainakaan 2x enempää sitten melekein pitää jo imasta muna suuhun että saa lastit liikkeelle niin että kitapurje heiluu

Vierailija
9/10 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka miehellä kait omat lempiotteet, itse tykkään suhteellisen kevyestä parin-kolmen sormen otteesta terskan alapuolelta. Koko kädellä vatkaaminen alempaa kalun varresta ei tunnu juuri miltään. Terskan iho on hyvin ohut ja herkkä, siinä pienikin hankaus kuivana alkaa tehdä kipeää, mutta liukkarin kanssa ihan namua. Ja yleisohjeena, puristuksen ja/tai vauhdin lisääminen harvoin lisää kiihotusta... Orgasmin tullessa juuri oikeanlainen hidastus ja hivutus kynnyksen yli vie järjen, mutta vaatii harjoittelua hivuttajalta.

Hyväksi käsihoitajaksi pyrkivän pitäisi pyytää miestä näyttämään, miten hän itseään käsittelee, katsoa tarkkaavaisesti ja kysellä jos jää epäselvää. Ja hyvää käsihoitoa toivovan miehen pitäisi rohjeta pitää tuollainen show-and-tell sessio...

Vierailija
10/10 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä puristan kovemmin välillä hellemmin ,

Pyörittelen touhutipat terskaan liukasteeksi .

Välillä nopeasti edes takas mutta suurimman osan ajasta hitaasti.

Siemensyöksyn lähestyessä pidän käden paikallaan patjalla ja mies lykkii nyrkkiini .

Hän sanoo miten kovaa puristan lopussa