Muutan elämäni täysin
clickbait. Asun tällä hetkellä veden alla Paavo Pesusienen naapurissa Ahmojärvessä. Täällä on oikein kivaa, mutta Karietana pitää järkyttävää mekkalaa ja se häiritsee kilpikonnaani. Lisäksi joku äyssi käy heittämässä virveliä täällä kesäisin ja pilkkimässä näin talvisin ja se ei ole kivaa. Todellakin kun en osaa uida kuin kyljellään niin aina en näe eteeni ja esimerkiksi koukku on jo tarttunut silmäkulmaani. Lisäksi olen värjännyt päänahkani mustaksi ja ottanut lisää lävistyskoukkuja, ja minua ei ole aina tunnistettu kampelaksi. Kerran tartuin jonkun kaverin verkkoon, ja hän säikähti minua niin, että heitti minut korkealle ilmaan kiroillen ja huutaen. Ilma on oikein raikasta ja mukavaa. Olen ajatellut muuttaa kuivalle maalle, koska en tykkää Karista. Onko kenelläkään tietoa, voiko ilma aiheuttaa ongelmia, esim tukehtumisen? Jos voi niin ostaisin keuhkot hintaan 0-99999999999999€. Voin myös antaa vaihdossa kidukset. Tarjouksia otetaan vastaan numeroon 6669.
ÄLKÄÄ KIUSATKO DEMONIGOOTTEJA PERKELE!!!! :)))
Kommentit (6)
Neuroleptilevitys tuohon osoitteeseen ennenkuin psykoosi tuosta pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Neuroleptilevitys tuohon osoitteeseen ennenkuin psykoosi tuosta pahenee.
ei oo varaa :(
Silagga kirjoitti:
Juurikin näin!! MahtaWaa!!1!!!1!!
kyllä! ajattelitko itse pysyä Itämeressä vai muuttaa Helsinkiin? Voisin itse muuttaa Itämereen koska siellä ei ole Karia naapurina.
Ei mania? Sen tekee mania.
Kauko Röyhkällä ois yks kipale. "Olen verkon silmässä kala en pääse pois..."
Etanat, varsinkin möykkäävät, voi lähettää Ranskaan.
Sammakot myös.
Kantsii hommaa 112 Kelailukorttiin. Siinä virvelöidessä. Aivojen paskaajaa aka konsensusmömmöä saa alekoodilla kivasti.
N44
töihi