Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa asuu itse saatana

Vierailija
23.01.2019 |

Minä olen väsynyt häiriköivään naapuriin. Kannattaisiko minun tehdä rikosilmoitus poliisille ?Yhtenä yönä se paukutti niin, että sänkyni hyppi ilmassa.
Todellinen ongelma on kuitenkin se, että tämä naapuri määräilee liikaa elämääni. Hän suuttuu, jos joudun heräämään arkiaamuna ennen klo 7.ää. Kellon soidessa alkaa hakkaamaan patteria ja möykkäämään että sammuta se kello tai soitan poliisi,Talossa on yöhiljaisuus klo 22 - 7.
Ei tälläistä ole ennen ollut. Olen asunut kerrostaloissa koko ikäni. Lapsuuskodissa arkiaamuisin soi herätyskello 6.lta. Opiskeluaikoina joudun heräämään jopa 4.45. naapurit eivät hyppineet seinille.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy apua isännöitsijältä jos et itse uskalla mennä juttelemaan hänelle?

Kerrostalossa saa kuulua normaaleja ääniä, myös herätyskello, vaikka olisikin hiljaisuus.

Mitä lie hän sitten tekee jos sänkysi pomppii?

Vierailija
2/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä puhelin äänettömällä, puhelin tyynyn alle värisemään, lopeta se naapurin häirintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä Saatana asuu, niin pyydä Jumalalta apua.

Vierailija
4/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen väsynyt häiriköivään naapuriin. Kannattaisiko minun tehdä rikosilmoitus poliisille ?Yhtenä yönä se paukutti niin, että sänkyni hyppi ilmassa.

Todellinen ongelma on kuitenkin se, että tämä naapuri määräilee liikaa elämääni. Hän suuttuu, jos joudun heräämään arkiaamuna ennen klo 7.ää. Kellon soidessa alkaa hakkaamaan patteria ja möykkäämään että sammuta se kello tai soitan poliisi,Talossa on yöhiljaisuus klo 22 - 7.

Ei tälläistä ole ennen ollut. Olen asunut kerrostaloissa koko ikäni. Lapsuuskodissa arkiaamuisin soi herätyskello 6.lta. Opiskeluaikoina joudun heräämään jopa 4.45. naapurit eivät hyppineet seinille.

Anna soitella vaan. Ei poliisilla ole tuoho mitään sanottavaa, kun mitään lakia ei rikota.

Vierailija
5/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kuulin, että seinän takana asuu "S**tanan aivokuollut siipeilijä, joka ei tajua kun ihmisillä on aikataulut, kun v*tun luuseri ei käy töissä!". Perheen teinipoika vähän ripitti yhden aikaan yöllä äidin uutta miesystävää. Eikä tuo poika ole hetkeäkään väärässä. Olen soittanut useasti heille poliisit viimisen vuoden aikana ja niin on tuo teinikin.

Se yksi äijä siellä kittaa kaljaa yms. päivät pitkät ja illalla alkaa sitten riidan haastaminen, kun ihmiset menee nukkumaan. Koska niillä on koulut ja työt. Ei katso viikonpäivää. Jos ei haasta omilleen yöllä, niin päivällä sitten ohikulkijoille.

Noita on yritetty ymmärtää, puhua, ottaa huomioon... ja kaksi varoitusta on nyt lähtenyt, kun perheen äiti ei tajua, ettei se mies ole hyväksi kellekään. Ovat jo sossunkin asiakkaita.

Kyllä se vaan kannattaa ne poliisit soittaa ja ottaa yhteyttä isännöitsijäänkin. Asiat kulkee nopeemmin, jos joku toinenkin naapuri tekee saman. Mieluummin usea. Voimia!

Vierailija
6/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana ei ole enää bännissä. :D

Vierailija
7/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ennen kirjoitti:

Ennen oli myös vitura pännis, mutta ei enää.

Vierailija
8/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ennen kirjoitti:

Onkohan n e e k e r raisk aa j a pänni poistunut?

Vierailija
9/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun sänky voi hyppiä ilmassa :D

Vierailija
10/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tussu?

Vierailija
11/11 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Se on varmaan mun exä. Onneksi en enää edes vieraile hänen luona. Siinä sai kyllä koko rappukäytävä oman osansa. Nyt on vaihtanut kämppää ja sama peli jatkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme