Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eriävät halut parisuhteessa ja niistä johtuva kriisi

Vierailija
23.01.2019 |

Parisuhteessani ongelmana on eriävät halut makuuhuoneessa. Suoraan sanottuna minä haluaisin enemmän määrällisesti, ja myös jotain erilaista. Olen jo ennen mieheni tapaamista tiennyt mikä minut ns. sytyttää, ja hänkin on ollut asiasta tietoinen koko ajan. Jotenkin kuitenkin päädyttiin menemään hänen tyylillään, joka on sitä mahdollisimman perinteistä, ja minä itse vaivuin melkein kuin johonkin horrokseen omien tarpeideni kanssa.

Nyt olen jostain syystä herännyt taas, ja on suorastaan musertavaa kun ei vaan saa sitä mitä oikeasti tarvitsisi. Mies-raukka ymmärtää ja haluaisi yrittää, mutta kun hänen juttunsa on se kaavamainen toiminta samoine kuvioineen, niin ei se siitä muutu. Hän ottaa kyllä minut huomioon, mutta ei sellaisella tavalla joka tuntuisi oikeasti hyvältä. Enkä minä voi vaatia häntä tekemään asioita joista hän ei pidä.

Alan oikeasti olla epätoivoinen. Olen niin kriisissä halujeni kanssa että usein on vaikeaa edes katsoa miestäni silmiin tai vaikka halata. Niin tyytymätön olen. En haluaisi ahdistaa, painostaa tai syyllistää, mutta paha oloni näkyy väkisin ulospäin. Ero on mielessä vähän väliä, mikä on äärimmäisen surullista, sillä tämä on suhteemme ainut todellinen ongelma.

Miten tästä pääsisi eteenpäin :(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tein eilen aloituksen vähän samasta asiasta, aika yleistä tämä tämmöinen kai on...

https://www.vauva.fi/keskustelu/3372930/miten-ratkaista-tama-parisuhdeo…?

Vierailija
42/45 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seksuaalisia naisiakin olemassa? Olen reilu 30v mies ja naimisissa vaimoni kanssa ollut n. 7v. Haluaisin sekstailla vaimoni kanssa päivittäin vaikka kaksikin kertaa, vaimo vois olla vaikka kuinka kauan ilman. Saan ehkä kerran viikossa joskus kaksi kertaa. Haluaisin kokeilla ja olen ehdottanut vaimolle kaikkea uutta ja vaihtelua seksielämään, mutta vaimo haluaa aina samalla vanhalla kaavalla. Unelmani olisi nainen joka olisi halukas ja kokeilunhaluinen, kuten minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla ongelmat.

Tässä se taas nähdään et naiset haluu et miehet kohtelee ku paskaa niin sitä kovemmin on vientiä. Herrasmies ei kelpaa

Vierailija
44/45 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sulla ongelmat.

Tässä se taas nähdään et naiset haluu et miehet kohtelee ku paskaa niin sitä kovemmin on vientiä. Herrasmies ei kelpaa

Miten kummassa päädyit tuollaiseen tulkintaan? Ap kertoo, että hän toivoo miehen huomioivan hänen halut sängyssä ja ne asiat, jotka häntä sytyttää, esim. sellaisen toiveen, että mies ottaa ohjat käsiin sängyssä. Miten tällainen naisen huomiointi on mielestäsi huonoa kohtelua? Ja sitten ap:n mies, joka harrastaa seksiä vain pimeässä peiton alla saman kaavan mukaan on herrasmies mielestäsi, vaikka naisensa ei sellaisesta seksistä välitä. Miten mies, joka ei huomioi naistaan voi olla herrasmies?

Vierailija
45/45 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sulla ongelmat.

Miten kummassa päädyit tuollaiseen tulkintaan? Ap kertoo, että hän toivoo miehen huomioivan hänen halut sängyssä ja ne asiat, jotka häntä sytyttää, esim. sellaisen toiveen, että mies ottaa ohjat käsiin sängyssä. Miten tällainen naisen huomiointi on mielestäsi huonoa kohtelua? Ja sitten ap:n mies, joka harrastaa seksiä vain pimeässä peiton alla saman kaavan mukaan on herrasmies mielestäsi, vaikka naisensa ei sellaisesta seksistä välitä. Miten mies, joka ei huomioi naistaan voi olla herrasmies?

Koska tällaiset miehet eivät ole oikeasti herrasmiehiä vaan pahimman luokan sovinisteja, jotka luulevat tietävänsä paremmin kuin nainen itse, mitä nainen haluaa. Niinpä jos nainen pyytää jotain mikä on tämän luulon kanssa ristiriidassa, ei "herrasmies" tietenkään kuuntele - hänhän tietää paljon paremmin mitä pikkunaisrukka haluaa, onhan hän mies. Herrasmies, joka tekee parhaansa naisen eteen silloinkin nainen ei itse ymmärrä mikä hänen parhaakseen on.