Uskaltaisiko matkalle Nigeriaan?
Toissä on tarjoutunut mahdollisuus tutustua Nigeriaan, ja nyt ei sitten puhuta mistään vilpillisestä uudesta työtarjouksesta. Olen ollut samassa työpaikassa jo pidempään. Nyt viimeaikiset kelit ja tämä ikuinen harmaus on käynyt ottaa päähän. Uskallanko lähteä?
Sää on ennusteen mukaan ainakin erinomainen: SÄÄ.TV ennuste Nigeria
Kommentit (5)
Enpä ihan heti lähtis, en vaikka palkkakin olisi väh 10 000€/kk verottomana.
Koko turvallisuuskoneisto pitäisi olla niin tiukka ja rahalla ostettu. Ja silloin mä asuisin muurien takana, kulkisin autosaattueessa ja ympärillä aseistetut vartijat.
Että mitä hyötyä ja iloa siitä reissusta oikein olisi? Koko ajan pelko kaappamusesta.
Mies ja pari hänen tuttujaan olleet siellä Töysä, osa vuosia sitten ja osa ihan joitakin vuosia sitten.
Kaikki he sanovat ettö never again. Vaikka tulis sitä rahaakin niin silti.
Meillä on ainakin työmatkoilla järjestetty turvallisuusasiat firman puolesta silloin kun matkustetaan korkeamman riskin maihin. Muuallakin toiminut niin luotettavasti että uskaltaisin lähteä myös Nigeriaan.
Olen ollut Nigeriassa opettajana kahteen otteeseen 2006-2009 ja 2012-2015 ja lähtisin heti uudestaan jos/kun mahdollisuus tulee.
Afrikkaa hienompaa paikkaa ei maailmasta löydy. Harmi että olemme vaan ryöstäneet heiltä kaikki luonnonvarat, niin köyhyyttä kohtaa valitettavasti paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Nigeriassa opettajana kahteen otteeseen 2006-2009 ja 2012-2015 ja lähtisin heti uudestaan jos/kun mahdollisuus tulee.
Afrikkaa hienompaa paikkaa ei maailmasta löydy. Harmi että olemme vaan ryöstäneet heiltä kaikki luonnonvarat, niin köyhyyttä kohtaa valitettavasti paljon.
Olemme ryöstäneet? Ketkä me? Tarkoitatko niitä länsi eurooppalaisia imperialisti maita joita te ihailette ja katsotte niiden maiden ohjelmia? Olenko ihonvärini takia syyllinen jonkun ryöstöön? Eikö se ole rásismia?
Heti