Minkälainen nainen lähettää tissikuviaan miehille somen kautta?
Tulipa vaan mieleen siitä kun tuo latinom31 mikälie mainitsi että saa niitä kyllästymiseen asti.
Eipä meille suomalaisnaaman omaaville miehille sellaisia kuvia tule jollei ole joku huijaus, webcam tai por no saitti tms kyseessã.
Kommentit (124)
Minä lähetän, ja olen lähettänyt kuvan muualtakin, eli siis pimperosta. Ja ihan suomalaiselle miehelle.
Relatkaa hei, olkaa sinut seksuaalisuutenne kanssa ja jakakaa iloa vähän myös ihanille miehille joiden kanssa viestit ovat niin kuumia, että olette jo pelkästä tekstistä orkun partaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissikuvissa nyt ei ole mitään, mutta ihmettelen niitä naisia, jotka antavat ottaa itsestään alapääkuvia. Olen kuullut muutamasta miehestä, jotka ovat keränneet tällaisia alapääkatalogeja.
Usko pois, tosi moni mies pyytää juurikin alapääkuvia. Eri asia on sitten analysoida miksi, ja lähes varma voi olla, että ei ole ainoa jolta niitä kinutaan.
Nuo alapääkuvien pyytäjät ovat kyllä niitä pahimpia sekopäitä. Minulla on se linja alastonkuviin että lähetän ja vastaanotan vain sellaisia missä kasvot ovat myös näkyvissä. Eli vain ihan vakikumppanin kanssa sellaista.
Minulla on myös sama linja. Jos jonkun nettitutun kanssa tulee puhe jostain kuvista niin ilmoitan että alastonkuvan saa lähettää jos naamakin näkyy.
Tuo on vähän sellainen juttu että mitä enemmän niitä lähettää, niin aina alemmas putoaa kynnys lähettää uusia ja uusille miehille. Minulla tuli joskus tuollainen vauhtisokeus päälle, ja piti alkaa heti lähettämään kuvia uusille tuttavuuksille, vaikka ensimmäisellä kerralla kun kuvan lähetin niin harkitsin todella tarkkaan. Onneksi yhdestä miehestä tuli sitten vakikumppani, eikä enää tarvitse uusia nettimiehiä hakea.
Minä lähetin mutta vain pelkät tissit, ei päätä jotka eivät olleet omani :), kuvakuvasin netistä. Ihan vaan siksi kun eräs kehtasikin kärttää.
Olin kauhuissani, kun tissikuvan nainen olikin kaikkea muuta kuin kaunis ja kuuma tapaamisella. Isot tissit oli ainakin, mutta niin oli vatsakin ja perse. Naama kuin Rapalan mainos. Kauhea emakko. Treffit loppuivat todella lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
F e m i n i s t i t.
S e t ä m i e h e t. M a r k o t.
https://www.google.com/search?q=ruma+nainen+isot+tissit&client=ms-andro…
Hänen kaltaiset naiset ;D
Hyvinkin tavalliset naiset niitä ovat lähettäneet. Yleensä akateemiset ja sellaiset jotka eivät ole nähneet niissä mitään moraalista ongelmaa. Joillakin amisnaisilla ja muilla hihhuliuskovaisilla on taas kova tarve selittää miksi tissikuvia lähettävät naiset ovat heitä huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
F e m i n i s t i t.
S e t ä m i e h e t. M a r k o t.
No jos heillä on manboobsit 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkin tavalliset naiset niitä ovat lähettäneet. Yleensä akateemiset ja sellaiset jotka eivät ole nähneet niissä mitään moraalista ongelmaa. Joillakin amisnaisilla ja muilla hihhuliuskovaisilla on taas kova tarve selittää miksi tissikuvia lähettävät naiset ovat heitä huonompia.
Akateemiset naiset lähettelevät tissikuvia??!!!
Enpä usko. Hehän ovat kovia kitisemään kaikesta mahdollisesta. Tai ehkä joku on maksanu amk-naiselle että lähettää tissit ruudulle.
Wt:t pönkittävät itsetuntoaan esittelemällä tissejään joka paikassa. Imetyskin hoidetaan läväyttävällä tissit tiskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Hehän ovat kovia kitisemään kaikesta mahdollisesta. Tai ehkä joku on maksanu amk-naiselle että lähettää tissit ruudulle.
Mistä sinä tunnet akateemisia naisia kun he sinun mielestäsi vain kitisevät?
Helpot naiset. Jotka haluaa p a n n a.
Vierailija kirjoitti:
Helpot naiset. Jotka haluaa p a n n a.
Eli kaikkein mukavimmat ja sivistyneimmät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Hehän ovat kovia kitisemään kaikesta mahdollisesta. Tai ehkä joku on maksanu amk-naiselle että lähettää tissit ruudulle.Mistä sinä tunnet akateemisia naisia kun he sinun mielestäsi vain kitisevät?
Onhan täälläkin yhtenään ketjuja joissa akateemiset naiset kitisevät milloin mistäkin. Usein kuinka on vaikeaa tehdä kakaroille eväät, päiväkoti on liian kaukana yms. Onhan noita aloituksia. Kuten se hesarissa valittanu amk-äityli. Nirinari jatkuvasti jostain. Tai milloin mies tekee liian vähän kotitöitä yms. Ei tuollaiset matamit tissikuvia lähettele.
Naiset joiden haarat ovat kuin lähikaupan liukuovet :D
Mikä olisi kiihottavampaa kuin että ihastus laittaisi viestiin tissi, pil*u, per*e, alastonkuvan tai kuvia.