Minkälainen nainen lähettää tissikuviaan miehille somen kautta?
Tulipa vaan mieleen siitä kun tuo latinom31 mikälie mainitsi että saa niitä kyllästymiseen asti.
Eipä meille suomalaisnaaman omaaville miehille sellaisia kuvia tule jollei ole joku huijaus, webcam tai por no saitti tms kyseessã.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka haluavat saada miehen.
Minäkin sain miehen, eikä siihen tissikuvia tai kikkelikuvia tarvittu. Eikä edes somea.
Kuulostaa enemmän jo epätoivoiselta toiminnalta. "Lähetänpä tuolle tissikuvan, niin ehkä saan hänet". Sori. Tuolta se kuulostaa.
Seurustelevatko miehet naisen vai tissien kanssa?
Naiset, jotka esineellistävät itsensä miehille.
Vierailija kirjoitti:
Matalasti koulutetut naiset.
Matalasti koulutetut naiset nimenomaan eivät tätä tee. Heille on hyvin tärkeää uskoa kaikkeen vanhanaikaiseen ja kuvitella että heidän pitää noudattaa korkeaa seksuaalimoraalia koska ovat naisia. Korkeammin koulutetut taas tekevät mitä lystäävät.
Lisäksi on olemassa sellainen wannabe-sivistyneistö joka noudattaa jotain 1800-luvun moraalikäsitystä ja kuvittelee sen tekevän heistä jotain ykköskorin naisia. He myös kuvittelevat että on joku heitä alempi luokka joka elää löyhämoraalista elämää. Hieman huvittavaa porukkaa.
Sellainen lähettää tissikuvan, joka haluaa näyttää tissejä
Mä lähetän joskus tisskuvia (no en paljaita, koska mielestäni se näyttää pöljältä) miehelle, jonka kanssa olen seksisuhteessa. Saatan lähettää niitä jopa päivisin hänen ollessaan töissä, koska mielestäni hämmennyksen aiheuttaminen on mukavaa. Tämä on meille esileikkiä. Ja toimii erinomaisesti. Lähetän myös kiusoittelevia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin naiset omalla toiminnallaan seksualisoivat tissit, tuomalla niitä jatkuvasti esiin. Ja kun miehet on saatu niitä kuolaamaan, alkaa parkuminen, kuinka miehet seksualisoivat heidän tissinsä.
Ja tästä syystä esim. imetyksestä, joka on tissien tehtävä, saadaan helvetillinen haloo joka paikassa.
Eräs "mies" sanoi minulle taannoin, että tissit kuuluvat seksiin. Olin puulla päähän lyöty.
Ainahan nuoret ja kauniit likat ovat tykäneet siitä että saavat huomiota oikeanlaisilta miehiltä. Vaan ne vanhat kateelliset ämmmät ovat tuomitsemassa kun eivätkä kiinnosta ketään.
Kyllä se enemmänkin menee niin päin että nelikymppiset naiset lähettelevät seksikkäitä kuvia ja nuoret tytöt ovat kauhuissaan ja tuomitsevat miten sen ikäinen voi tehdä moista.
Minäkin näen vähän niin että tällainen tissikuvien lähettely on enemmän aikuisten naisten mukava harrastus. Nuorena halutaan noudattaa tiukempia moraalisääntöjä, ja toisaalta ei myöskään rohkeutta ole paljoakaan. Sitten kun elämänkokemus on hieman karaissut niin halutaan tarttua hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matalasti koulutetut naiset nimenomaan eivät tätä tee. Heille on hyvin tärkeää uskoa kaikkeen vanhanaikaiseen ja kuvitella että heidän pitää noudattaa korkeaa seksuaalimoraalia koska ovat naisia. Korkeammin koulutetut taas tekevät mitä lystäävät.
Lisäksi on olemassa sellainen wannabe-sivistyneistö joka noudattaa jotain 1800-luvun moraalikäsitystä ja kuvittelee sen tekevän heistä jotain ykköskorin naisia. He myös kuvittelevat että on joku heitä alempi luokka joka elää löyhämoraalista elämää. Hieman huvittavaa porukkaa.
Hieman huvittavaa porukkaa ovat nuo akateemiset, kun kuvittelevat itsestään pikkusen verran liikoja ja ovat olevinaan jotenkin erityisiä.
Tissikuvia lähettelevät ovat vain ja ainoastaan
m u n a h a u k k o j a.
Akateemiset naiset jotka eivät muuten miestä saa.
Lähetän tissikuvia. Miehelleni töihin. Nää tisut kuuluvat hänelle, eivät muille.
Minulle ollaan kateellisia. Ostettiin tissit Tallinnasta extemporee.
Ja näin lähti huhu tissitytöstä liikkeelle, joka vilauttelee kaikille:)
Nykyään kun kaikki pitää läväyttää heti naaman eteen. Ei enää olla salaperäisiä, mielikuvitukselle ei enää jätetä tilaa eikä mitään ns. arvailujen varaan. Todella tylsää itseasiassa. On todella omaperäistä läväyttää napaan asti venyneet utareet ruutuun *huoh*
Useimmilla naisilla kun ei ole millään tavalla kauniit rinnat. Joko helvetin rumat ja suonikkaat pallot, lattiaan saakka venyneet suonikkaat nahkapussit tai sitten pelkät nännit, ei rintoja ollenkaan.
Vaimoni laittaa minulle. Ei ollenkaan hullumpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Tuo selittääkin sen, kun imetysketjuissa tuodaan aina esiin se porukka, jotka ravintolassakin vetävät utareensa esille ja imettävät missä lystäävät, piittaamatta muista ihmisitä yhtään. He ovat vain akateemisesti, korkeastikoulutettuja naisia, jotka tekevät mitä lystäävät.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän tissikuvia. Miehelleni töihin. Nää tisut kuuluvat hänelle, eivät muille.
Minulle ollaan kateellisia. Ostettiin tissit Tallinnasta extemporee.
Ei pe*skeles, kaksi kärpästä yhdellä reissulla. Voi tehdä viina- ja tissiostokset samalla. Miksei mulla ole tullut mieleen! 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ollaan kateellisia. Ostettiin tissit Tallinnasta extemporee.Ei pe*skeles, kaksi kärpästä yhdellä reissulla. Voi tehdä viina- ja tissiostokset samalla. Miksei mulla ole tullut mieleen! 😀
Eiks ookki kätevää? 🤗
Naiset jotka haluavat saada miehen.