Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen nainen lähettää tissikuviaan miehille somen kautta?

Vierailija
23.01.2019 |

Tulipa vaan mieleen siitä kun tuo latinom31 mikälie mainitsi että saa niitä kyllästymiseen asti.

Eipä meille suomalaisnaaman omaaville miehille sellaisia kuvia tule jollei ole joku huijaus, webcam tai por no saitti tms kyseessã.

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin nyksäni saunasta ja aivan ilkosillaan oltiin. Ei tarvittu somea ja kuvien lähettelyä.

Tuliko sulle stondis? 😂

Vierailija
42/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin naiset omalla toiminnallaan seksualisoivat tissit, tuomalla niitä jatkuvasti esiin. Ja kun miehet on saatu niitä kuolaamaan, alkaa parkuminen, kuinka miehet seksualisoivat heidän tissinsä.

Ja tästä syystä esim. imetyksestä, joka on tissien tehtävä, saadaan helvetillinen haloo joka paikassa.

Eräs "mies" sanoi minulle taannoin, että tissit kuuluvat seksiin. Olin puulla päähän lyöty.

Ainahan nuoret ja kauniit likat ovat tykäneet siitä että saavat huomiota oikeanlaisilta miehiltä. Vaan ne vanhat kateelliset ämmmät ovat tuomitsemassa kun eivätkä kiinnosta ketään.

Nyt on vanha runkkari hakoteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amanda Toy. Se Suomen Barbie-tyttö. Tekee maailman surkeinta p o r n o a. Ja rumat tissit, hyi helvetti.

Ihan hyvä kuitenkin suomalaiseksi naiseksi. Ei täällä kyllä naiskauneudella ole kehumista.

Vierailija
44/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karuselliveteraani.

Harva suomalainen nainen nykyisin ei ole. Harvoilla on ollut alle 30 seksipartneria.

Tosi harvoilla varmaan kun mediaani on alle 10 :D

Niin tuo on se "virallinen totuus".

Jaettuna vähintään kolmella.

Vierailija
45/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä tuurilla tissikuvat päätyvät julkiseen levitykseen ja tulee itku :D

Sitten päätyvät. Jos joku laittaa tissikuvani jakoon niin aion paljastaa kaikkialla pitkin nettiä hänen nimensä ja kertoa kuinka nolo henkilö on kyseessä kun pitää toisten tissikuvia jakaa. Mahtaa olla hyvät tsäänssit saada naisia jatkossa kun on niin kovin luotettava.

Vierailija
46/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kuin mies lähettää kuvia alapäästään. Jokainen korostaa parhaita puoliaan ja tuo ne esille. Jos ei ole muutoin kovin kaunis kasvoiltaan tai kokonaiskuva vartalosta ei ole timmi, sitten pitää tyytyä lähettämään kuva vain jostakin ykistyiskohdasta, kuten tisseistä😂 yleensä nämä tisdinaiset ja k**** miehet nyt eivät ole ihan parasta a-ryhmää muutoinkaan

Olen huomannut saman. Ja eivät todellakaan ole a-luokkaa.

Vierailija
47/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasilian Rioon. Olen kolme kertaa käynyt, kahdesti työn takia ja kerran lomalla. Joka ikinen kerta on lompakko lähtenyt vetämään ihan omaa salsaa ja zazazaata.

Vierailija
48/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään tuttavan jolla neljä mukulaa ja silti jakaa alastonkuviaan alastonsuomessa Tätä olen jo ihmetellyt hyvin pitkää, että tuo nainen häpeä jos joku tunnistaa hänet sieltä? Tai edes lasten takia olisi jakamatta kuvia? Käy todella sääliksi hänen muksujaan.. NOLOA.

Vierailija
49/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasinkin jo aiemmin lähettäneeni kahdelle miehelle kuvan rinnoistani ja hyväähän siitä seurasi, mutta en missään nimessä lähettäisi kuvaa jossa näkyisi myös kasvot. Tiukasti rajattu pois, eli jos olisivat sattumoisin iljetyksi ja tahtoisivat tissikuvani jakaa maailmalle, niin ei haittaa. Tosin fiksuja miehiä ovat molemmat. Mutta mulle tämä toimi oikein hyvin, mutta tähän se jäi kuvien osalta, tulipahan kokeiltua tuollaistakin.

Vierailija
50/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset miehet jotka kohtelevat naisia hyvin saavat myös tissikuvia. Ne jotka pyörivät netissä vain tissikuvien toivossa jäävät ilman.

Vierailija
51/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No niin p*lluämmät..... tänne niitä tissikuvia.... v*ttulaatikkoa slurpsis" 🤣

Siis oikeasti?? Kuka nainen on noille kommenteille lämmennyt??

Minä nauraa räkätän vedet silmissä noille 😂

Vierailija
52/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ala-arvoista toimintaa puolin ja toisin.

Vierailija
53/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin naiset omalla toiminnallaan seksualisoivat tissit, tuomalla niitä jatkuvasti esiin. Ja kun miehet on saatu niitä kuolaamaan, alkaa parkuminen, kuinka miehet seksualisoivat heidän tissinsä.

Ja tästä syystä esim. imetyksestä, joka on tissien tehtävä, saadaan helvetillinen haloo joka paikassa.

Eräs "mies" sanoi minulle taannoin, että tissit kuuluvat seksiin. Olin puulla päähän lyöty.

Ainahan nuoret ja kauniit likat ovat tykäneet siitä että saavat huomiota oikeanlaisilta miehiltä. Vaan ne vanhat kateelliset ämmmät ovat tuomitsemassa kun eivätkä kiinnosta ketään.

Kyllä se enemmänkin menee niin päin että nelikymppiset naiset lähettelevät seksikkäitä kuvia ja nuoret tytöt ovat kauhuissaan ja tuomitsevat miten sen ikäinen voi tehdä moista.

Vierailija
54/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on pyydetty alapääkuvaa. Kieltäydyin, mutta sanoin että pippelikuvia saa lähettää jos sellaista tarvetta tuntee. Tuskin niitä tutkin, mutta kestän lähes mitä tahansa.

Vierailija
55/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuvittelet oikeasti että tissikuvia on tuollaisten kommenttien takia lähetelty?

Vierailija
56/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen ja helposti antava. Ei arvosta itseään, heikkoitsetuntoinen, heikkolahjainen. Ei ole saanut lapsena ja teininä huomiota aikuisilta ollenkaan.

WT.

🤷‍♀️

Vierailija
57/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuvittelet oikeasti että tissikuvia on tuollaisten kommenttien takia lähetelty?

En kuvittele. Etkö lukenut kysymystäni ollenkaan? Lukutaito olis plussaa.

Vierailija
58/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, kun ei itsellä ole koskaan ollut tarvetta lähetellä tissikuvia kenellekään.

Vierailija
59/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa että sellaisilla miehillä jotka niitä kuvia saavat ei ole tarvetta anella niitä.

Vierailija
60/124 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat naiset.