Tuo poika joka putosi sinne reikään?
Minun veljelläni on vanha maalaiskiinteistö jossa on n. 10 metriä syvä kaivo. Eikä mitään kantta ole ollut viiten vuoteen. Joku sinne vielä joskus putoaa. Alue on kesäisin heinien peitossa ja joku lapsi voi sinne juosta.
En käsitä miksi ei tajua peittää tuota kaivoa. Idi*tti mikä idioo*ti.
Kommentit (27)
Suomessa lapsi putosi käytöstä poistettuun kaivoon, kaivoon tehty puukansi oli lahonnut ja lapsi putosi sen läpi. Muistan tällaisen tapauksen 2000-luvun alusta. Surullinen juttu.
Lisäksi kerran taapero putosi sadevesikaivoon kerrostalon pihassa, työmies ei ollut kiinnittänyt kantta avattuaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa lapsi putosi käytöstä poistettuun kaivoon, kaivoon tehty puukansi oli lahonnut ja lapsi putosi sen läpi. Muistan tällaisen tapauksen 2000-luvun alusta. Surullinen juttu.
Lisäksi kerran taapero putosi sadevesikaivoon kerrostalon pihassa, työmies ei ollut kiinnittänyt kantta avattuaan sitä.
Näin ei ollut. Lue uutinen edelliseltä sivulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse tee kantta ja merkkaa näkyväksi kaivoa?
Toi on ap:n VELJEN maapaikka! Saako mennä toisten tonteille rakentamaan?!
Sentään on veli, ettei ventovieras.
Sitä voisi ajatella henkiäkin, kuin vain omaa tilaa. Voihan sitä väsätä kannen jossain muualla ja vie valmiin kannen sitten siihen päälle.
Satasella asia hoidettu, betonikannella
https://www.taloon.com/kaivonkansi-1000-mm-aukolla-naaras
https://www.taloon.com/kaivonkansi-800-mm-umpinainen-uros
Minä putosin lapsena hautausmaalla sadevesikaivoon.
Olo niin märkää, että se näytti lapsen mielestä mukavalta lätäköitä, johon innoissani hyppäsin.
Sisäpiirin tietona olen kuullut että poika oli rokotettu ja kuolema johtui siintä.
Poika on Kuollut! Ja oli monta kertaa Syvempi kaivo kun tuo aloittajan mainitsevat kaivon syvyys!!Uutisoitiin näin että Kuollut on vain nostaa ruumis sieltä !ELI Ei enää mitään pelastus suunnitelmia ja eihän me täällä keskustelupalsta voi auttaa.Pitää olla paikan päällä kyllä siellä Ammattilaiset pitää olla.