Tuo poika joka putosi sinne reikään?
Minun veljelläni on vanha maalaiskiinteistö jossa on n. 10 metriä syvä kaivo. Eikä mitään kantta ole ollut viiten vuoteen. Joku sinne vielä joskus putoaa. Alue on kesäisin heinien peitossa ja joku lapsi voi sinne juosta.
En käsitä miksi ei tajua peittää tuota kaivoa. Idi*tti mikä idioo*ti.
Kommentit (27)
Järjetöntä touhua! Pitäishän se peittää, hulluja ne ketkä eivät peitä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle on muutkin sanoneet että kaivo pitäisi peittää mutta ei sitä tee. Kaikkein eniten pelkään naapurin mökkiläisiä ja että joskus joku heidän suvun lapsista sinne tippuu.
Kun joku ilmoittaisi asiasta poliisille.
ap.
Mitäköhän asiaa naapurin mökkiläisten kersoilla olisi veljesi pihalle? Jos putoaa niin on ihan omaa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänelle on muutkin sanoneet että kaivo pitäisi peittää mutta ei sitä tee. Kaikkein eniten pelkään naapurin mökkiläisiä ja että joskus joku heidän suvun lapsista sinne tippuu.
ap.
Mitäköhän asiaa naapurin mökkiläisten kersoilla olisi veljesi pihalle? Jos putoaa niin on ihan omaa syytä.
Pallon perässä sitä hakemassa esim.
Kuvittele jos vaikka jokin eläinkin sinne putoisi.
Surman loukut avonaiset kaivot ovat.
Vierailija kirjoitti:
ap.
Sä et siis osaa soittaa poliisille!
Väsää siihen kunnon kansi niin pelkosi kaikkoavat. Jos toinen ei tee asialle mitään niin eihän hän tee sitä jatkossakaan.
Ei ainakaan järki hällä päätä pakota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Sä et siis osaa soittaa poliisille!
Meinaatko että poliisille moinen asia muka kuuluisi?
Suomalaiset kaivot on yleensä irti maan pinnan tasosta ja niihin on vaikeampi pudota vahingossa. Nuo etelämaalaiset kaivot taas ovat reikiä maassa.
Tilaa veljellesi sorakuorma (10m3) ja joku kauhakuormaajatraktori paikalle. Tunti ja kaivo täytetty.
Miksi et itse tee kantta ja merkkaa näkyväksi kaivoa?
Vierailija kirjoitti:
Toi on ap:n VELJEN maapaikka! Saako mennä toisten tonteille rakentamaan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on ap:n VELJEN maapaikka! Saako mennä toisten tonteille rakentamaan?!
Hätä ei lue lakia.
Miksi otsikossa on kysymysmerkki? Miten otsikko oikeastaan edes liittyy tähän aloitukseen?
Suomessa on tuhansia järviä, joissa ei kesällä ole kantta.
Naapurin lapsilla ei ole mitään tekemistä muiden pihoissa.
Taitaa olla Provo. Vai onko AP niin avuton ettei pysty veljelleen puhumaan tai itse tekemään.
Putosihan Suomessakin pikkulapsi johonkin sadevesikaivoon.
https://yle.fi/uutiset/3-5345790
ap.