Selviytyjät Suomi 2019
Kommentit (2668)
Lotta yllätti ilkeilyllään, jota harjoitti lähinnä Kimiä kohtaan. Kysyi extrassa Lolan saapuessa pudonneiden majapaikkaan, onko Kim seonnut kun kuulemma ilmeet näyttivät siltä. Kiusaajaluonne siis hänkin.
Aika tylsä on nyt loppukausi. Tuuli on ainut josta pidän, mutta tippuneee seuraavaksi. Finaalissa varmaan Miska ja Wallu, sama kumpi voittaa.
Camoon1 kirjoitti:
Jos joku menee television kilpailuihin, niin kai heitä saa kommentoida. Lola on ikävän ilkeälle vaikuttava ihminen.
Ulkonäkö on yksi, joka näkyy. Läski on läski ja ei muuksi muutu, vaikka ei saisi sanoakaan. Puhevian voi korjata, jos on tahtoa paneutua asiaan. Lola on kertonut olevansa tahtoiminen. No, nyt sen voisi vaikka osoittaa.
Ilkeää luonnetta ei saa helpolla miellyttäväksi. Ei taida saada millään mitenkään.
Taidat puhua kokemuksella (viitaten viimeiseen virkkeeseen)
Miksei Helmenkalastajaa ole pyydetty extraan kommentoimaan?
Mitä vttuu sillä Lotalla on Kimiä vastaan? Karsee eukko.
Vierailija kirjoitti:
Lotta yllätti ilkeilyllään, jota harjoitti lähinnä Kimiä kohtaan. Kysyi extrassa Lolan saapuessa pudonneiden majapaikkaan, onko Kim seonnut kun kuulemma ilmeet näyttivät siltä. Kiusaajaluonne siis hänkin.
Tuli mulle kyllä läpi aika alkuvaiheessa. Olen sen verran elämässäni joutunut katsomaan näitä ”ihania” prinsessoja, jotka rakentaa kuuliaista hovia ympärilleen, ja vahvistaa sitä mustamaalaamalla jotain ”ulkopuolista” henkilöä. Ovat kiusaajia ja pakkomielteisiä oman menestyksen suhteen aina, mutta pitävät silti itseään niin ”ihanina”.
Meneekö Virpi seuraavassa jaksossa naisten kimppaan (koska on luvannut Lolalle olla äänestämättä häntä), ja siksi Miska pelastaa Kimin amuletillaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksei Helmenkalastajaa ole pyydetty extraan kommentoimaan?
Jos Guru on säästetty viimeiseen extra-lähetykseen?
Nyt ohjelmassa ei ole oikein mitään jännää, kun ei ole taistelua pahaa vastaan. No Tuuli tosin saisi pudota, mutta toisaalta sen jälkeen on ihan sama kuka voittaa. Voihan se olla mielenkiintoista katsoa kuka Koknakista pudotetaan ensin.
Luulen, että Miska voittaa. Miska, jonka pää oli ensimmäisenä pölkyllä.
Wallu on hauska. Haluaisin olla Wallun kaveri. Last Christmas I gave you my heart... :-)
Extraan voitaisiin tuoda mielenkiintoisempia vieraita näiden radiojuontajien sijaan. Esim. se ginger mies oli mainio haku. Vehviläinen joutaisi myös kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene
Ihana kun Virpistä ajatellaan, että tyhmä ja heikko. Ei ole. Esittää vaan, se on sen peliä. Sehän syöttää paskaa ihan surutta esim. Lolalle (joo äänestän kuten haluat, mutten äänestäkään) ja Tuulille (hyviksien liitto, mut oon oikeasti silti liitossa miesten kanssa). Hyvin pelaa. Vahva nainen oikeasti. Selvisi hengissä Tauskistakin.
Wallu on voittaja, ei kait muuten blogia Seiskassa pitäisi.
Spoilaus: Älä lue enempää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulla on tuttu tuotantoyhtiössä.
Sanoi, että LOLA voittaa.
Repikää siitä
Vierailija kirjoitti:
Spoilaus: Älä lue enempää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulla on tuttu tuotantoyhtiössä.
Sanoi, että LOLA voittaa.
Repikää siitä
Tuskin voittaa kun putoaa ensi jaksossa :D
Virpi-faneille tiedoksi: Virpi on tällä viikolla Kymppitonnissa kilpailemassa. Jakso löytyy Ruudusta sitten kun saavat sen toimimaan... Ja Foxilta pyörii uusintana.
Lola olis kammottava työkaveri. Heikot ihmiset myötäilevät tuommoisia, koska pelkäävät tulevansa kiusatuksi.