Vähäinen seksi
Meillä on paljon läheisyyttä, mutta seksiä minun tarpeisiini harvoin. Yhdessä kerran kahteen viikkoon, minulla soolona useasti viikossa. Kun sitä sitten on yhdessä, niin se kuitenkin on hyvää.
En tiedä mitä tehdä. Olen yrittänyt keskustella mieheni kanssa mutta häntä ei vain useammin kiinnosta.
Hän itse on erittäin innokas silittelijä ja paijailija mutta se ei ikinä johda seksiin. Minusta tuntuu välillä että tulen hulluksi siitä läheisyydestä, että älä koske jos et muuta halua. Mutta toisaalta itsekin läheisyyden kaipuisena en tietysti kieltäydy...
Olen ehdottanut uusia leluja, ei halua valita - minä voin jos tarvitsen. Olenkin itselleni ostanut taas uusia, jotta saan tyydytyksen omin avuin...
Ei kiinnostu minulle mitään seksikästä ylle, eikä ole väliä laittaisinko kuinka kauniiksi/olenko pyjamassa. Ei siis yhtään mitään vaikutusta, miten toimin.
Meillä ei ole lapsia, olen hoikka, urheilullinen ja menestynyt työelämässä. Ulkopuolisen silmin meillä on unelmaelämää.
Olo on epätoivoinen ja tähän ilmeisesti on tyytyminen.
Kunnioitettavaa että myöntää itse tehneensä päätöksen pettämisestä, eikä yritä laittaa sitä toisen niskaan.