Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähäinen seksi

Vierailija
21.01.2019 |

Meillä on paljon läheisyyttä, mutta seksiä minun tarpeisiini harvoin. Yhdessä kerran kahteen viikkoon, minulla soolona useasti viikossa. Kun sitä sitten on yhdessä, niin se kuitenkin on hyvää.
En tiedä mitä tehdä. Olen yrittänyt keskustella mieheni kanssa mutta häntä ei vain useammin kiinnosta.

Hän itse on erittäin innokas silittelijä ja paijailija mutta se ei ikinä johda seksiin. Minusta tuntuu välillä että tulen hulluksi siitä läheisyydestä, että älä koske jos et muuta halua. Mutta toisaalta itsekin läheisyyden kaipuisena en tietysti kieltäydy...

Olen ehdottanut uusia leluja, ei halua valita - minä voin jos tarvitsen. Olenkin itselleni ostanut taas uusia, jotta saan tyydytyksen omin avuin...

Ei kiinnostu minulle mitään seksikästä ylle, eikä ole väliä laittaisinko kuinka kauniiksi/olenko pyjamassa. Ei siis yhtään mitään vaikutusta, miten toimin.

Meillä ei ole lapsia, olen hoikka, urheilullinen ja menestynyt työelämässä. Ulkopuolisen silmin meillä on unelmaelämää.

Olo on epätoivoinen ja tähän ilmeisesti on tyytyminen.

Kommentit (21)

1/21 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu välillä että tulen hulluksi siitä läheisyydestä, että älä koske jos et muuta halua.

Vähän sama oli ongelma itsellä, toinen kun koskee niin halut ihan älyttömät .. siihen sitten kun toinen tokasee ettei jaksa tänään kyllä ... niin kyllä taas masenti.

No tämä ongelma itsellä katosi, nyt rima vaan pykälän korkeemmalla valintojen suhteen.

Vierailija
2/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa

Tuntuu että aina puhutaan naisten haluttomuudesta kun omassa ystäväpiirissäni ne on oikeasti miehiä, jotka on aina väsyneitä eivätkä halua.

En usko että avoin suhde tulisi toimimaan ikinä. En halua muita miehiä tositarkoituksella sillä rakastan omaani ja meidän yhteistä seksiä kun sitä on.

Harrastan lajia jossa ollaan läheisessä kontaktissa (komeidenkin) miesten kanssa, ja pettämismahdollisuuksia riittäisi. En silti ikinä haluaisi pettää. Nykyisin vain valitettavasti olen, ristiriitaista kyllä, miettinyt sitäkin vaihtoehtoa. Kuumun jo vieraiden miesten läheisyydessä etenkin jos edellisestä kerrasta oman kanssa on pitkä aika ja vitutus on noussut korkeaksi! Eli tämä alkaa olla jo vaarallista. Aiemmin en ole lämmennyt muille miehille ollenkaan.

Missään tapauksessa en halua tätä miehelleni tai kenellekään tunnustaa, ettei lajini harrastamiselle tule enempää mustasukkaisuutta, kun sitä jo ennestään vähän on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin. Pitää kertoa, että tilanne on epätoivoinen, haenko muualta? Jospa se herättää.

Vierailija
4/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on vaikee dilemma kun kotona ei saa ja mieli tekee panna vaikka vastaantulijaa.aikansa sitä jaksaa mutta panetus on niin voimakas halu ettei sitä voi vain lakaista maton alle ja hyväksyä se.se vaan voimistuu ja sille on löydettävä tapa tyydyttää halu ilman että aiheuttaa toiselle pahaa mieltä tai traumoja.koita keksiä tapoja jotka läheisyyden yhteydessä saisi miehesi syttymään useemmin ja eri tavoilla sänkypuuhiin.ja keskustelemalla,kyselemällä mitä kumpikin haluatte jotta kipinä syttyisi isoon roihuun.

Vierailija
5/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä homma toisinpäin, vaimo ei itse ehdota kuin tolkuttomassa kännissä, jolloin sammuu ennenkuin mitään tapahtuu. Muutoin ei seksiä ole kuin n. 4 kertaa vuodessa. Yli 30 v oltu yhdessä ja aina jaksaa jauhaa, että hän haluaa seksiä selvinpäin ja "antaa" aina kun haluan... 

ei jaksa vongata, käyn vieraissa ja maksullisissa aina kun mahdollisuus, en tunne huonoa omaatuntoa, toimii käteenvedon korvikkeena. Onneksi työssäni matkustan paljon, muuten lähtis järki ;)

Vierailija
6/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Pakko yrittää vielä/taas keskustella asiasta vaikka sen erittäin raskaana koenkin. Yleensä keskustelun jälkeen on saattanut olla sitten hetki jopa tahtia kerta viikkoon....

Tuota vaivihkaa sytyttämistä on turha enää yrittää. Omistan paljon pitsi yms. hepeneitä joilla iltaisin saatan hengailla - ei mitään tulosta. Kännissä saattaa olla jotain, mutta muuten ei yhtään mitään.

Kaiken lisäksi minusta tulee nalkuttava akka kun v*tuttaa niin paljon tämä tilanne kokonaisvaltaisesti, ja sehän ei sitten taas häntä ruoki yhtään.

Itseasiassa huomasin jo aika alussa seurustelua että tarpeemme tällä saralla eriävät hieman. Joten vinkkinä muille, jos heti alussa näyttää tältä niin ei jatkoon.

Omalla kohdallani en halua tämän vuoksi erota kun kaikki muuten on kuitenkin hyvin, vaan yritän keksiä ratkaisuja ja elää osittain asian kanssa.

7/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pakko yrittää vielä/taas keskustella asiasta vaikka sen erittäin raskaana koenkin. Yleensä keskustelun jälkeen on saattanut olla sitten hetki jopa tahtia kerta viikkoon....

Tuota vaivihkaa sytyttämistä on turha enää yrittää. Omistan paljon pitsi yms. hepeneitä joilla iltaisin saatan hengailla - ei mitään tulosta. Kännissä saattaa olla jotain, mutta muuten ei yhtään mitään.

Kaiken lisäksi minusta tulee nalkuttava akka kun v*tuttaa niin paljon tämä tilanne kokonaisvaltaisesti, ja sehän ei sitten taas häntä ruoki yhtään.

Itseasiassa huomasin jo aika alussa seurustelua että tarpeemme tällä saralla eriävät hieman. Joten vinkkinä muille, jos heti alussa näyttää tältä niin ei jatkoon.

Omalla kohdallani en halua tämän vuoksi erota kun kaikki muuten on kuitenkin hyvin, vaan yritän keksiä ratkaisuja ja elää osittain asian kanssa.

Toivottavasti saat sujumaan, juu kyllä tässä on jo opittu että ei jatkoon jos kemia ei toimi kunnolla.

Mut ei mullakaan oo oikein muutakun et koittaa nostaa kissa pöydälle ja sanoa et homma ei toimi ... jotain on tapahduttava.

Vierailija
8/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin kysyä, voisiko takana olla miehen pelko erektiovaikeuksista ja miten on alkoholin, tupakoinnin, liikunnan, mahdollisen masennuksen ja testosteronitasojen laita, mutta jos hänellä on aina ollut matalampi libido niin sille ei mitään voi.

Surullinen tilanne. Hyvin hankalaa, jos kerran rakastat häntä. Jaksatko tuota tilannetta? Sekö on oikeasti pysyvä tila?

Vaihtoehdot taitavat olla:

- mies tyydyttää sinut, vaikkei halua itse

- luvan kanssa vieraissa käyminen

- puutteessa jatkaminen ja omankivan harrastaminen

Vierailija
9/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa loppujaan teetkin, puhu ensin. Pettäminen ainakin loukkaa toista sydänjuuriaan myöten.

Nimimerkillä mokasin tässä. Mutta kun tilanne tuli ja halut oli valtavat siitä kaikesta puutteessa elämisestä. En ole ylpeä itsestäni, mutta tavallaan ymmärrän, miksi tähän ajauduin.

49 n

10/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahansa loppujaan teetkin, puhu ensin. Pettäminen ainakin loukkaa toista sydänjuuriaan myöten.

Nimimerkillä mokasin tässä. Mutta kun tilanne tuli ja halut oli valtavat siitä kaikesta puutteessa elämisestä. En ole ylpeä itsestäni, mutta tavallaan ymmärrän, miksi tähän ajauduin.

49 n

Joo komppaan ... ei pettämällä, se on asia mitä ei voi kunnolla ikinä enää korjata.

Vierailija
11/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Aioin kysyä, voisiko takana olla miehen pelko erektiovaikeuksista ja miten on alkoholin, tupakoinnin, liikunnan, mahdollisen masennuksen ja testosteronitasojen laita, mutta jos hänellä on aina ollut matalampi libido niin sille ei mitään voi.

Surullinen tilanne. Hyvin hankalaa, jos kerran rakastat häntä. Jaksatko tuota tilannetta? Sekö on oikeasti pysyvä tila?

Vaihtoehdot taitavat olla:

- mies tyydyttää sinut, vaikkei halua itse

- luvan kanssa vieraissa käyminen

- puutteessa jatkaminen ja omankivan harrastaminen

Sehän tässä on, että aina kun hän on mukana ts lämpenee, ei ole mitään ongelmia. Eli luulisin että kyseessä on ainoastaan aloittamisen vaiva tai viitseliäisyys.

Vaihtoehdot ovat varmasti juurikin nuo mitä mainitsit.

Toki on mahdollista että saisin keskusteltua asiasta vielä kunnolla ja hänkin ymmärtäisi kuinka piinallinen tilanne on minulle, ja sovittaisiin vaikka kalenteriseksiä keskiviikkoisin :D olen kerrytellyt rohkeutta ottaa asia kunnolla puheeksi.

Elämäntapoja hän on muuttanut viime kuukausina merkittävästi parempaan, toki töitä tehdään molemmat ylitöitä paukkuen vaativissa ammateissa. Jatkuva väsymys on varmasti yksi tilanteeseen mutta ei ainoa.

Hullua on tosiaan se, että silloin kun tapahtuu se on ”mieletöntä” ja tiedän miehenikin olevan samaa mieltä. En ole vastaavaa kenenkään muun kanssa kokenut. Pitäisi varmaan myös ajatella, että laatu korvaa määrän, mutta kun aivoni eivät tätä ymmärrä....

Todennäköistä on että kohta kartutan varastoani taas jollakin lelulla jonka kanssa olen tyytyväinen seuraavat pari kuukautta taukojen välissä :(

Kiitos teille tsempeistä!

Ap

Vierailija
12/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44seassa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49 n

Joo komppaan ... ei pettämällä, se on asia mitä ei voi kunnolla ikinä enää korjata.

Olen kanssanne niin samaa mieltä. Rakastan häntä ja murtuisin totaalisesti, jos avioliittomme päättyisi eroon. Siksi tuntuu ihan käsittämättömältä tämä hetkellinen veto muihin mitä nyt on ollut.

Haluan tehdä kaikkeni, että tilanne ei kärjisty. Pakko saada asia puheeksi ja pian.

Vierailija
13/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huono idea sopia seksitreffejä tietylle viikonpäivälle. Ei ole spontaania, mutta jos seksi on hyvää ja treffit sopimalla saat sitä, niin hyvähän se on.

Kannattaa ilman muuta vielä puhua siitä, miten tärkeää seksi sinulle on. Joillekin se ei ole, miehesi on ilmeisesti yksi heistä. Silloin hän ei ehkä ymmärrä, miltä sinusta tuntuu, jos et aivan selkeästi ja suoraan sitä kerro.

Päättääkö hän siis, milloin teillä on seksiä? Tapahtuuko se aina lopulta hänen aloitteestaan, vai saattaako syttyä hyväilyistä? Muuttuuko läheisyys ja hellyys koskaan suunnittelematta niin, että hän syttyykin ja haluaa seksiä?

Vierailija
14/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huono idea sopia seksitreffejä tietylle viikonpäivälle. Ei ole spontaania, mutta jos seksi on hyvää ja treffit sopimalla saat sitä, niin hyvähän se on.

Kannattaa ilman muuta vielä puhua siitä, miten tärkeää seksi sinulle on. Joillekin se ei ole, miehesi on ilmeisesti yksi heistä. Silloin hän ei ehkä ymmärrä, miltä sinusta tuntuu, jos et aivan selkeästi ja suoraan sitä kerro.

Päättääkö hän siis, milloin teillä on seksiä? Tapahtuuko se aina lopulta hänen aloitteestaan, vai saattaako syttyä hyväilyistä? Muuttuuko läheisyys ja hellyys koskaan suunnittelematta niin, että hän syttyykin ja haluaa seksiä?

Teen harvoin aloitetta sillä tiedän hänestä ettei ole kiinnostunut ja hänelle on vaikeaa päästä alkuun. Voi myös oikeasti olla niin väsynyt ettei jaksaisi. Mielikseni kyllä suostuu yleensä jos aloitteen teen. En kuitenkaan halua häntä painostaa usein ja odottelen hänen aloitteitaan. Läheisyyttä ja hellyyttä on päivittäin ja nämä harvoin muuttuvat seksiksi, ellei olla krapulassa, mitä onneksi tapahtuu aika harvoin :D

Yleensä minun pitää sanallisesti ilmaista jos haluan omalta puolelta aloitteen jolla on mitään mahdollisuuksia onnistua.

Hyvä pointti tuo ettei hän varmaan ymmärrä asian tärkeyttä, täytyy ottaa se myös esiin!

Vierailija
15/21 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis 12 ja 14

Vierailija
16/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan sitten ap miten kävi. Olisi hienoa lukea kerrankin, että asiat päättyivät hyvin päin!

Toivoa on, jos mies kerran suostuu aloitteisiin ja seksi on hänellekin hyvää.

Upeaa tietysti olisi sekin, jos hän tekisi aloitteitakin, mutta eiköhän säännöllinen hyvä seksikin jo kummasti lohduta.

Vierailija
17/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Kerrohan sitten ap miten kävi. Olisi hienoa lukea kerrankin, että asiat päättyivät hyvin päin!

Toivoa on, jos mies kerran suostuu aloitteisiin ja seksi on hänellekin hyvää.

Upeaa tietysti olisi sekin, jos hän tekisi aloitteitakin, mutta eiköhän säännöllinen hyvä seksikin jo kummasti lohduta.

Valitettavasti ei olla vielä päästy keskustelemaan ja saa nähdä milloin pystytään, joka toinen ilta toinen meistä ollut myöhään töiden tai harrastusten parissa ja samaa rataa taitaa mennä loppuviikko. Tietysti se yhteinen aika on vähissä ja kun myöhään tulee väsyneenä kotiin, ei seksi ole välttämättä enää mielessä

Myös kaiken maailman älyhärpäkkeet kyllä syö sitä oikeaa yhteistä aikaa.

Kyllä tässä olisi paljon parannettavaa - toivottavasti saan pian kissan pöydälle! Lupaan kertoa miten käy :)

Ap

Vierailija
18/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyhärpäkkeet pitäisi pitää makuuhuoneista poissa. Miettikää mikä määrä seksiä on ollut edes parikymmentä vuotta sitten pariskunnilla, kun kumpikaan ei ole ollut naama kiinni laitteissa ennen varsinaista nukkumista.

Puhumattakaan ajasta jolloin talouden ainoat viihdelaitteet olivat tv ja radio.

Vierailija
19/21 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen harvoin aloitetta sillä tiedän hänestä ettei ole kiinnostunut ja hänelle on vaikeaa päästä alkuun. Voi myös oikeasti olla niin väsynyt ettei jaksaisi. Mielikseni kyllä suostuu yleensä jos aloitteen teen. En kuitenkaan halua häntä painostaa usein ja odottelen hänen aloitteitaan. Läheisyyttä ja hellyyttä on päivittäin ja nämä harvoin muuttuvat seksiksi, ellei olla krapulassa, mitä onneksi tapahtuu aika harvoin :D

Yleensä minun pitää sanallisesti ilmaista jos haluan omalta puolelta aloitteen jolla on mitään mahdollisuuksia onnistua.

Hyvä pointti tuo ettei hän varmaan ymmärrä asian tärkeyttä, täytyy ottaa se myös esiin!

Sinulla on hyvä tilanne miehen suostuessa kun teet aloitteen! Ei kun avoimesti ja suoraan viestimään aiheesta ja teet aloitteita sekä nautitte toisistanne. : )

Vierailija
20/21 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin palata kertomaan eli täällä ollaan. Hän oli kyllä sitä mieltä, että aloitteita pitäisi tulla minunkin puoleltani useammin. Aionkin nyt petrata tässä, löytää oman positiivisuuteni kotona ja tehdä aloitteita normaalista poikkeavissakin tilanteissa mikä ei hänelle ole aiemmin ollut kyllä yhtään mieleen. Täytyy tosissaan yrittää, ja yrittää olla lannistumaton, vaikka näkeekin ettei hän sillä tuulella lähtökohtaisesti olisikaan.

Hän ymmärsi kyllä, kuinka tärkeää se on minulle, ja uskon että löydämme asiassa yhteisen suunnan. Nyt ollaan päästy edes siihen kerta viikkoon tahtiin.....

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan