Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko varma, että miehesi ei petä sinua?

Vierailija
15.05.2006 |

Minä nimittäin tiedän useita ukkomiehiä, jotka pettävät vaimojaan.

Eivät siis minun kanssani, mutta joidenkin tuttujen tai puolituttujen naisten kanssa.

Haluaisitko tietää jos pettäisi? Haluaisitko, että joku minun tilanteessani oleva, tulisi sen sinulle kertomaan, ellet muuten saisi sitä selville, mutta minä taas olisin siitä 100 % varma.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos pettäis niin haluaisin et kerrottais asia.

Vierailija
22/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten suhtautuisin, jos joku tulisi kertomaan. En ainakaan itse helposti kertoisi, koska voihan parilla olla ns. avoin suhde tai on vaikea olla 100% varma siitä, että joku toinen pettää. Kertomalla ja erehtymällä voisin menettää ystävän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en voi mitenkään sanoa varmaksi, että ei petä, vaikka on luvannut, ettei enää ikinä. Tapaus itkettiin ja puitiin läpi, mutta mistä tuota tietää...Jos ette oikeasti ole kiinni toisissanne 24/7, niin miten voitte tietää varmaksi? Sitä luulee tuntevansa ihmisen, mutta ylläreitä tulee.

Vierailija
24/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omasi on pettänyt, ei se tarkoita sitä, että kaikki pettävät. Meillä ainakin on 100%:n luottamus toisiimme!

Vierailija
25/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oo tavallisen oloinen, näyttää siltä että kuuntelee raskasta ja synkkää musiikkia, niinkuin kuunteleekin. semmoinen rujo. ja talvella välillä naisten takki päällä XD oon kyllä yrittänyt kieltää.

Vierailija
26/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettäisi, haluaisin kyllä tietää sen.

Vierailija
27/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ennen noin sinisilmäinen vaan enpä ole enää.

Vierailija
28/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joten minun on sitten pakko antaa:( kumma kun ei käskemälläkään mene vieraisiin

Vierailija
29/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luotan 100% ettei mies petä, ei ole ollenkaan sen tyylinen. Lisäksi olemme lähes koko ajan yhdessä, joten todella vähän olisikaan niitä tilaisuuksia...

Haluaisin tietysti tietää jos näin kuitenkin tapahtuisi.

Vierailija
30/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti jo kerran. Edellinen myös petti useasti. Olen kai pettäjä-magneetti.

Vierailija
31/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä ei kannata koskaan olla liian varma...kaikkea voi tulla eteen.

Vierailija
32/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ihmiset pettää?

Vierailija
33/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onnistuuko. Haluaisin tietää jos olis joku pitkäaikainen suhde. Jos sillä on jotain satunnaisia hässimisiä, mua ei totta puhuen kauheasti edes kiinnosta.

Vierailija
34/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olin minäkin kunnes petti!!!

Vierailija
35/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota täysin, etteikö pettäis.. Olen nähnyt niin monta hyvää ja luotettavaa miestä pettävän. Olen siis tajunnut että millonkaa ei voi olla ihan varma..

Ja haluaisin tietää jos pettäisi, ehdottomasti!

Vierailija
36/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tän kun juteltiin asiasta. Myöhemmin kaverin mies tunnusti että on pettänyt sitä. Tämän tunnustuksen jälkeen perui sanansa ja sanoi että halusi tehdä vaan mustasukkaiseksi. Kaverini uskoi tämän. Sanoin sille ettei kannata olla niin sinisilmäinen ja että ihan hyvin on voinut pettää kun kerta jo tunnustikin. Ei kaveri millään voinut sitten uskoa. Asia kuitenkin selvisi ja mies oli pettänyt ja monta kertaa. Eihän sitä tietenkään haluaisi uskoa. Onneksi tietenkään kaikki ei petä, mutta välillä tuntuu että liian monet.

Vierailija
37/37 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 100% varma ettei petä ja silti petti. Joten enpä enää

ole niin sinisilmäinen.